Τελικά επέλεξα το HW95 σε 4,5... Θα το ρίξω λίγο να δω μήπως υπάρχει κανένα χοντρό πρόβλημα, που δεν το νομίζω, και μετά θα το ανοίξω...
Θα γυαλίσω όλα τα κοψίματα του κυλίνδρου, από 240-1500 γυαλόχαρτο... και στα σημεία που θα το έχω τρίψει θα κάνω μπλούινγκ, για να είναι σαν καινούργιο (απ' τα παλιά καλά καινούργια)...
Μέχρι 1500άρι γυαλόχαρτο θα γυαλιστούν και οι έδρες του Titan Νο7 ελατηρίου που θα του βάλω...
Μετά θα πάει στο Θράσο για δακτυλίδι στο πιστόνι, αφού γυαλιστεί και ''ζυγιστεί'' πρώτα... για να μου φτιάξει οδηγούς, αφού πρώτα μου σκρατζάρει το ελατήριο... και τέλος θα κάνει και γυάλισμα της τάπας-σκανδαλοθήκης του όπλου...
Θα γυρίσει σε μένα, θα καθαριστούν όλα με καθαρή βενζίνη, και θα το λιπάνω με Moly BR2 Plus στα μάγουλα του μπλοκ της κάνης, τον κεντρικό πίρο και μ' ένα φίλμ γράσου στο πιστόνι... Στο ελατήριο θα μπει ένα φιλμ SG3... Στο δακτυλίδι και στον οδηγό πάλι θα μπεις SG3 και ελαχιστότατο στις πλευρές της αυστραλέζικης τσιμούχας που θα του βάλω, που είναι και αυτολιπαινόμενη...
Τέλος θα καθαρίσω καλά την κάνη και το τράνσφερ πορτ, με καθαρή βενζίνη... και θα αρχίσω τις βολές...
Αυτά πάνω κάτω θα γίνουν...
...αν δεν ξέχασα τίποτα χοντρό...