Καλώς ήρθατε στη WFKS!!!



Νέα: Γιατί το αεροβόλο είναι πρώτα απ' όλα διασκέδαση !!! Μάρτιος 29, 2024, 08:59:55 πμ
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. *

Pellet drop ή πτώση βολίδας
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 ... 14   Κάτω
  Εκτύπωση  

  Pellet drop ή πτώση βολίδας
Αποστολέας Μήνυμα
SHADOW
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 262


SHADOW GUNSTOCKS AND MORE ! !


« Απάντηση #30 στις: Μάρτιος 19, 2014, 08:20:02 μμ »

Εκει που διαφερουν ειναι στην κρουση!!
Το βαρυτερο κουβαλαει περισσοτερη ενεργεια!
Καταγράφηκε

Aν πεις οτι δεν μπορεις...........δεν μπορεις!!

Αν πιστεψεις πως μπορεις............ΜΠΟΡΕΙΣ!!!!!!
Teo
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 137


« Απάντηση #31 στις: Μάρτιος 19, 2014, 09:42:56 μμ »

Σωστά ! ψάχνοντας το που έκανα λάθος κατάλαβα ότι η είχα σχηματίσει την εντύπωση αυτή από μια σύγκριση διαμετρημάτων (4,5 με 5,5) όπου εκεί αλλάζει και η επιφάνεια της βολίδας   και κατά συνέπεια η αντίσταση του αέρα . Στο εδώ θέμα μας αυτά είναι ίδια και εκεί είναι το λάθος μου .
Καταγράφηκε
Piperman
WFKS®
Διαχειριστής
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 14261


A2R (addicted to recoil)


« Απάντηση #32 στις: Μάρτιος 19, 2014, 09:53:49 μμ »

Ηλία όχι,έτσι νομίζαμε όλοι μας  Χαμόγελο
Καταγράφηκε

Μόνο sex και αεροβόλα πλέον
Piperman
WFKS®
Διαχειριστής
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 14261


A2R (addicted to recoil)


« Απάντηση #33 στις: Μάρτιος 19, 2014, 10:00:45 μμ »

Σωστά ! ψάχνοντας το που έκανα λάθος κατάλαβα ότι η είχα σχηματίσει την εντύπωση αυτή από μια σύγκριση διαμετρημάτων (4,5 με 5,5) όπου εκεί αλλάζει και η επιφάνεια της βολίδας   και κατά συνέπεια η αντίσταση του αέρα . Στο εδώ θέμα μας αυτά είναι ίδια και εκεί είναι το λάθος μου .

 Χαμόγελο
Ψάχνοντας πάμε όλοι,τουλάχιστον δε διεκδικεί κανένας το αλάθητο.
Αν με ρώταγαν πριν λίγο καιρό θα έλεγα ότι είπε και ο Ηλίας,
ότι το βαρύτερο κουβαλάει περισσότερη ενέργεια,κάτι που προφανέστατα δεν ισχύει.
Με τον υπολογισμό του bc πάντως υπάρχουν κάποια μικροπροβλήματα...  Στριφογύρισμα ματιών
αν διπλασιάσεις την ταχύτητα η αντίσταση 4-πλασιάζεται και ο bc προφανώς αλλάζει.
Εγώ όμως είμαι ένας απλός σιδεράς....
Έγκυρες πληροφορίες μου λένε ότι οι επιστήμονες που έχουμε σύντομα θα προβούν σε πλήρη επιστημονική τεκμηρίωση  Κλείσιμο ματιού
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 03, 2014, 10:05:13 πμ από agior » Καταγράφηκε

Μόνο sex και αεροβόλα πλέον
agior
WFKS®
Executive
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1401


Καπετάνιος


« Απάντηση #34 στις: Μάρτιος 31, 2014, 12:57:28 μμ »

Πτώση και τροχιά της βολίδας
H επίδραση της βαρύτητας σε μια βολίδα σε πτήση, συχνά αναφέρεται ως πτώση της βολίδας. Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε την επίδραση της βαρύτητας όταν μηδενίζουμε τα σκοπευτικά ενός όπλου. Για να υπολογιστεί σωστά η πτώση και να διορθώσετε ανάλογα, πρέπει να κατανοηθεί η τροχιά παραβολικού σχήματος, πράγμα τρομερά δύσκολο για το μέσο μέλος/φίλο της WFKS αλλά πολύ απλό για τους θιασώτες άλλων, πιο επιστημονικά προχωρημένων ιστοτόπων.

Πτώση βολίδας
Προκειμένου μια βολίδα να χτυπήσει οποιοδήποτε μακρινό στόχο, η κάνη του όπλου πρέπει να έχει θετική κλίση (γωνία) σε σχέση με τον στόχο. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το βλήμα θα αρχίσει να επηρεάζεται από τη βαρύτητα τη στιγμή που ξεφεύγει απ τους μηχανικούς περιορισμούς του αυλού της κάνης (καλό έεεε; ). Έτσι, μια σφαίρα που βάλλεται με μηδενική γωνία ανύψωσης δεν μπορεί ποτέ να χτυπήσει ένα στόχο ψηλότερα ή έστω στο ίδιο υψόμετρο με τον (θεωρούμενο οριζόντιο) άξονα της κάνης. Η νοητή γραμμή του άξονα της κάνης προεκτεινόμενη ως το άπειρο ονομάζεται γραμμή αναχώρησης και είναι η αυτή πάνω στην οποία ταξιδεύει η σφαίρα όταν φύγει από την κάνη. Καθώς η σφαίρα ταξιδεύει κατά το καλυκάκι πχ, διαγράφει καμπύλη τροχιά κάτω από τη γραμμή αναχώρησης, λόγω του ότι εκτρέπεται σταδιακά από την επίδραση της βαρύτητας.
Ως πτώση της βολίδας ορίζεται η κατακόρυφη απόσταση του βλήματος από τη γραμμή αναχώρησης. Ακόμα και όταν η γραμμή αναχώρησης έχει κλίση προς τα πάνω ή προς τα κάτω, ως πτώση εξακολουθεί να ορίζεται η απόσταση ανάμεσα στην βολίδα και τη γραμμή αναχώρησης, σε οποιοδήποτε σημείο κατά μήκος της τροχιάς της. Η πτώση βολίδας έχει μικρή πρακτική χρησιμότητα για τους συνηθισμένους σκοπευτές διότι δεν περιγράφει την πραγματική τροχιά της βολίδας και είναι ανεξάρτητη από την κατεύθυνση ή την απόσταση του στόχου. Καλύτερα νοείται ως μια ενδιάμεση παράμετρος, περισσότερο χρήσιμη σε πιο έμπειρους σκοπευτές , για βαλλιστικούς υπολογισμούς όταν αυτό είναι αναγκαίο στον υπολογισμό τιμών άλλων παραμέτρων.
Εκτός από αυτό, χρησιμεύει κυρίως για την άμεση σύγκριση δυο διαφορετικών βολίδων σχετικά με το σχήμα που έχουν οι τροχιές τους.

Αύριο ακολουθεί η συνέχεια, δηλαδή η τροχιά, αυτή-καθεαυτή, της βολίδας.

Πηγή:http://en.wikipedia.org/wiki/External_ballistics
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 31, 2014, 10:09:32 μμ από agior » Καταγράφηκε

Προστάτης της χλωρίδας και πανίδας με εργαλεία διαχείρισης άγριας ζωής
agior
WFKS®
Executive
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1401


Καπετάνιος


« Απάντηση #35 στις: Μάρτιος 31, 2014, 11:21:07 μμ »

Τροχιά της βολίδας
Για να πετύχουμε ένα μακρινό στόχο απαιτείται κατάλληλη θετική γωνία ανύψωσης (holdover ελληνιστί) που επιτυγχάνεται με τη σκόπευση-ευθυγράμμιση του οπτικού άξονα, δηλ. το μάτι του σκοπευτή, ομοαξονικά με τον άξονα του οπτικού μέχρι να τμήσει τη γραμμή αναχώρησης. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με απλή ρύθμιση ενός πχ οπτομηχανικού κλισιοσκόπιου ή με την συναρμολόγηση ενός οπτικού συστήματος πάνω σε μια βάση με δυνατότητα να πάρει γνωστή (ρυθμιζόμενη) κλίση προς τα κάτω ή συνδυάζοντας και τα δυο. Μια σφαίρα αφήνοντας την κάνη με δεδομένη γωνία ανύψωσης, ακολουθεί μια βαλλιστική τροχιά της οποίας οι παράμετροι εξαρτώνται από διάφορους παράγοντες, όπως η ταχύτητα εξόδου, η επιτάχυνση της βαρύτητας και η αεροδυναμική οπισθέλκουσα. Αυτή η βαλλιστική τροχιά αναφέρεται ως τροχιά βολίδας.

Ο υπολογισμός της τροχιάς έχει μεγάλη χρησιμότητα για μας τους σκοπευτές, επιτρέπει να καταρτίσουμε βαλλιστικούς πίνακες, με τη βοήθεια των οποίων βλέπουμε πόσο διόρθωση ανύψωσης πρέπει να εφαρμόζεται στη σκοπευτική γραμμή για επιτυχείς βολές σε διάφορες γνωστές αποστάσεις. Απλή διαδικασία που γίνεται στο σκοπευτήριο, μέρα χωρίς αέρα (αυτό να δούμε) και με τη βοήθεια μιας μετροταινίας, υπομονής και μπόλικων στόχων.

Οι συντεταγμένες της τροχιάς προσδιορίζονται αφ ενός από το ύψος οπτικού (δηλ την απόσταση της σκοπευτικού άξονα από τον άξονα του αυλού της κάνης) αφ ετέρου από την απόσταση μηδενισμού (τομή σκοπευτικού και τροχιάς), για να μας βοηθήσουν να καθορίσουμε στη συνέχεια τη γωνία ανύψωσης. Η κίνηση μιας βολίδας σε βαλλιστική τροχιά αναλύεται σε οριζόντια και σε κατακόρυφη συνιστώσα. Η οριζόντια συνιστώσα παρουσιάζει μείωση τιμής (επιβράδυνση) λόγω της αντίστασης του αέρα ενώ ταυτόχρονα, δεχόμενοι ότι έχουμε σημειακή μάζα, η κατακόρυφη κίνηση διαπιστώνουμε ότι εξαρτάται από ένα συνδυασμό της γωνίας ανύψωσης και της βαρύτητας. Αρχικά, η βολίδα ανέρχεται σε σχέση με τη σκοπευτική γραμμή ή το οριζόντιο επίπεδο παρατήρησης. Η σφαίρα φθάνει στην κορυφή της (apex, το ψηλότερο σημείο στην παραβολική τροχιά της) όπου η κατακόρυφη συνιστώσα της ταχύτητας μηδενίζεται υπό την επίδραση της βαρύτητας και στη συνέχεια αρχίζει να κατεβαίνει, χτυπώντας τελικά το καλυκάκι καταγής. Όσο μακρύτερα είναι η απόσταση ως τον στόχο, τόσο μεγαλύτερη είναι και η γωνία ανύψωσης και τόσο υψηλότερη είναι η κορυφή. Γνωστά πράματα.
Η τροχιά διασχίζει το οριζόντιο επίπεδο παρατήρησης δύο φορές. Η πρώτη τομή, που βρίσκεται πλησιέστερα στο όπλο μας, εμφανίζεται ενώ η βολίδα είναι σε αναρρίχηση σχετικά με τη σκοπευτική γραμμή και ονομάζεται "πλησίον μηδέν" (near zero). Το δεύτερο σημείο εμφανίζεται όταν η βολίδα βρίσκεται σε κάθοδο σχετικά με τη σκοπευτική γραμμή. Λέγεται απλά "μηδέν" (far zero)  και ορίζει την τρέχουσα απόσταση μηδενισμού του όπλου. Η τροχιά περιγράφεται αριθμητικά με την κατακόρυφη απόσταση της βολίδας πάνω ή κάτω από το οριζόντιο επίπεδο σκόπευσης σε διάφορα σημεία κατά μήκος της διαδρομής της. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με την πτώση της βολίδας, η οποία αναφέρεται στο επίπεδο που περιέχει τη γραμμή αναχώρησης ανεξάρτητα από την γωνία ανύψωσης. Δεδομένου ότι κάθε μία από αυτές τις δύο παραμέτρους χρησιμοποιεί ένα διαφορετικό σύστημα αναφοράς, μπορεί να προκληθεί σημαντική σύγχυση, πχ υπάρχει η εξής περίπτωση: μια βολίδα να ταξιδεύει αρκετά κάτω από τη γραμμή αναχώρησης και να κερδίζει ταυτόχρονα σημαντικό ύψος σε σχέση με τη σκοπευτική γραμμή όπως ακριβώς και η επιφάνεια της γης στην περίπτωση της οριζόντιας ή σχεδόν οριζόντιας βολής σε επίπεδο έδαφος.
Με απλά λόγια , η μια παράμετρος (η πτώση ) συγκρίνει τη θέση της πραγματικής βολίδας σχετικά με μια φανταστική βολίδα που δεν επηρρεάζεται από τη βαρύτητα, ενώ η άλλη παράμετρος (η τροχιά) περιγράφει την πραγματική διαδρομή μιας βολίδας μέσα από την ατμόσφαιρα της Γης, λαμβάνοντας υπόψη τόσο τη βαρύτητα όσο και τα αεροδυναμικά φαινόμενα.
Πηγή: http://en.wikipedia.org/wiki/External_ballistics
Αύριο η συνέχεια για μοντελλοποίηση της οπισθέλκουσας
Καταγράφηκε

Προστάτης της χλωρίδας και πανίδας με εργαλεία διαχείρισης άγριας ζωής
agior
WFKS®
Executive
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1401


Καπετάνιος


« Απάντηση #36 στις: Απρίλιος 01, 2014, 09:55:25 πμ »

Μοντελοποίηση και μέτρηση οπισθέλκουσας
Τα μαθηματικά μοντέλα για τον υπολογισμό των επιπτώσεων της οπισθέλκουσας (ή αντίστασης του αέρα) είναι αρκετά πολύπλοκα και συχνά αναξιόπιστα πέρα από τα 500 μέτρα, γι αυτό η πιο αξιόπιστη μέθοδος για τον προσδιορισμό της βαλλιστικής τροχιάς εξακολουθεί να βασίζεται σε εμπειρικές μετρήσεις.

Μοντέλα σταθερής τιμής oπισθέλκουσας για βολίδες πρότυπης μορφής
Η χρήση πινάκων ή λογισμικού βαλλιστικής που βασίζονται στο μοντέλο Siacci / Mayevski G1, το οποίο εισήχθη το 1881, είναι η πιο κοινή μέθοδος που χρησιμοποιείται στην εξωτερική βαλλιστική. Οι βολίδες χαρακτηρίζονται από ένα βαλλιστικό συντελεστή, τον γνωστό BC, που συνδυάζει την αεροδυναμική αντίσταση λόγω σχήματος της βολίδας (ο συντελεστής οπισθέλκουσας) με την πυκνότητα διατομής (που είναι συνάρτηση της μάζας και της διαμέτρου του βλήματος). Η επιβράδυνση στον αέρα λόγω τριβής για ένα βλήμα με μάζα m, ταχύτητα v , και διάμετρο d είναι αντίστροφα ανάλογη των BC, μάζας m , του τετραγώνου της ταχύτητας v ² και του τετραγώνου της διατομής d ². Το BC εκφράζει την αναλογία της βαλλιστικής συμπεριφοράς σε σύγκριση με την τυπική συμπεριφορά βλήματος τύπου G1 , το οποίο ορίζεται ως βάρους 1 λίβρας ( 454 g), διαμέτρου 1 ίντσας ( 25.4 mm), με επίπεδη βάση,  με μήκος 3 ίντσες (76.2 mm)και ακτίνα στρογγύλευσης της μύτης του 2 ίντσες (50.8 mm). Το πρότυπο βλήμα G1 προέρχεται από το πρότυπο βλήμα αναφοράς "C" που καθορίστηκε από την Krupp το 1881. Το πρότυπο βλήμα G1 έχει BC ίσο με 1. Η γαλλική επιτροπή Gâvre αποφάσισε να χρησιμοποιήσει αυτό το βλήμα ως το πρώτο βλήμα αναφοράς, γι αυτό το βάφτισε G1.
Βολίδες με διαμέτρημα d να κυμαίνεται από 0.177 έως 0.50 ίντσες ( 4.50 έως 12.7 mm) έχουν BC από 0.12 έως ελαφρώς πάνω από 1.00. Θυμηθείτε ότι το 1.00 είναι το πιο αεροδυναμικό ενώ το 0.12 είναι το λιγότερο. Βολίδες πολύ χαμηλής οπισθέλκουσας  BC ≥ 1.10 μπορεί να σχεδιαστούν και να παραχθούν σε τόρνους CNC από μονομεταλλικές ράβδους, αλλά προορίζονται για βολές από custom τουφέκια με ειδικές κάνες. Η πυκνότητα διατομής είναι μια πολύ σημαντική πτυχή για μια σφαίρα και εκφράζεται ως ο λόγος της μετωπικής επιφάνειας (το μισό της διαμέτρου στο τετράγωνο επί π) δια της μάζας του βλήματος. Είναι γνωστό ότι, για δεδομένο σχήμα σφαίρας, η μετωπική επιφάνεια αυξάνει με το τετράγωνο του διαμετρήματος και η μάζα αυξάνει με τον κύβο της διαμέτρου,  άρα η πυκνότητα διατομής αυξάνεται γραμμικά με την αύξηση του διαμετρήματος. Το γεγονός ότι ο BC συνδυάζει το σχήμα και την πυκνότητα διατομής, σημαίνει ότι ένα βλήμα κλίμακας 1:2 του G1 (δηλαδή το μισό του G1) θα έχει BC ίσο με 0.5 και ένα άλλο κλίμακας 1:4 θα έχει BC 0,25. Τα διάφορα σχήματα βολίδων  που υπάρχουν σημαίνει ότι ανταποκρίνονται διαφορετικά στις αλλαγές ταχύτητας (ιδιαίτερα όταν πλησιάζουν στην ταχύτητα του ήχου) και ο BC που παρέχεται από τους κατασκευαστές θα είναι ο μέσος όρος που αντιπροσωπεύει το κοινό φάσμα των ταχυτήτων για το εν λόγω βλήμα. Για σφαίρες τυφεκίου θα αναφέρονται πιθανά σε υπερηχητικές, για σφαίρες πιστολιού και αεροβόλου κατά πάσα πιθανότητα υποηχητικές. Για τα βλήματα που ταξιδεύουν σε όλο το φάσμα, δηλαδή υπερηχητικά, διηχητικά και υποηχητικά, ο BC δεν μπορεί να προσεγγιστεί από μια σταθερή τιμή αλλά θεωρείται ότι είναι μια συνάρτηση του αριθμού Mach Μ, όπου Μ ισούται με την ταχύτητα του βλήματος δια της ταχύτητας του ήχου. Κατά τη διάρκεια της πτήσης του βλήματος το Μ μειώνεται και ως εκ τούτου (στις περισσότερες περιπτώσεις) το BC μειώνεται ανάλογα.
Οι περισσότεροι βαλλιστικοί πίνακες ή λογισμικό παίρνουν ως δεδομένο ότι μια συγκεκριμένη συνάρτηση οπισθέλκουσας περιγράφει σωστά την αντίσταση και τα χαρακτηριστικά πτήσης που σχετίζονται με τον βαλλιστικό συντελεστή. Τα μοντέλα αυτά δεν κάνουν διάκριση μεταξύ των διαφόρων τύπων βολίδων πχ  wadcutter, επίπεδης βάσης, spitzer, boat-tail, πολύ χαμηλής αντίστασης κλπ. Υποθέτουν μια συνάρτηση οπισθέλκουσας χωρίς διακυμάνσεις, όπως αυτή προκύπτει από τον δημοσιευμένο BC. Ωστόσο υπάρχουν και αρκετά μοντέλα συνάρτησης οπισθέλκουσας που έχουν βελτιστοποιηθεί για τις διαφορετικές τυπικές μορφές βολίδων. Τα μοντέλα για τις τυπικές μορφές είναι:

G1 ή Ingalls (επίπεδης βάσης αμβλείας θολωτής μύτης  - μακράν το πιο δημοφιλές)
G2 ( Aberdeen J)
G5 ( κοντό, πρύμνη βάρκας 7.5 ° - short boattail - μήκους 6.19 διαμετρημάτων, θολωτό)
G6 ( επίπεδης βάσης - flatbase - , 6.09 διαμετρημάτων, θολωτό)
G7 (μακρύ, πρύμνη βάρκας 7.5 ° -long boattail - 10 διαμετρημάτων θολωτό, προτιμάται από ορισμένους κατασκευαστές για βολίδες πολύ χαμηλής οπισθέλκουσας)
G8 ( επίπεδης βάσης - flatbase - 10 διαμετρημάτων θολωτό)
GL ( μολύβδου με αμβλεία μύτη)
GS (σφαιρικής μορφής λείο, χυτό)
RA4 0.22 LR (αμβλύ, με εγκοπές)
GA (αεροβόλου, λείο, καμπύλης κεφαλής, με φούστα, δηλ τύπου diabolo)

Αυτά τα μοντέλα θα παράξουν ικανοποιητικής ακριβείας προβλέψεις όσο το συγκεκριμένο βλήμα που βάλλουμε έχει το ίδιο σχήμα με το βλήμα αναφοράς ή τελοσπάντων μοιάζει πολύ. Οποιαδήποτε απόκλιση από το σχήμα βλήματος αναφοράς θα οδηγήσει σε λιγότερο ακριβείς προβλέψεις. Το πόσο πολύ ένα βλήμα αποκλίνει από το βλήμα αναφοράς εκφράζεται μαθηματικά από τον συντελεστή μορφής ( i ). Ο συντελεστής αυτός μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη σύγκριση της οπισθέλκουσας που ασκείται σ' ένα τυχόν βλήμα με την οπισθέλκουσα του βλήματος αναφοράς, μέσα σε φάσμα δεδομένων ταχυτήτων. Όμως το γεγονός ότι η πραγματική καμπύλη μπορεί να αποκλίνει σημαντικά από τη σταθερής κλίσης καμπύλη του βλήματος αναφοράς, περιορίζει συστηματικά αυτή την παραδοσιακή προσέγγιση μοντελοποίησης οπισθέλκουσας. Η σχετική απλότητα της όμως είναι ότι μπορεί εύκολα να εξηγηθεί και να γίνει κατανοητή ακόμα και από τα ΑΜΕΑ της WFKS και ως εκ τούτου είναι δημοφιλής μεταξύ των κατασκευαστών βαλλιστικού λογισμικού και των κατασκευαστών βολίδων που θέλουν να μοσχοπουλήσουν τα προϊόντα τους.

Αύριο η συνέχεια, θα δούμε προχωρημένα μοντέλα (μην πάει εκεί ο νους σας ρε! ) για πιο προχωρημένα παιδάκια

πηγή: http://en.wikipedia.org/wiki/External_ballistics
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 01, 2014, 10:02:09 πμ από agior » Καταγράφηκε

Προστάτης της χλωρίδας και πανίδας με εργαλεία διαχείρισης άγριας ζωής
Christopher
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 18978



« Απάντηση #37 στις: Οκτώβριος 22, 2014, 03:49:59 μμ »

Καλο σφαιρακι αυτο το jsb RS 4.52 7.33 αλλα μου βγαζει θεματα

Εριχνα σημερα στα 14 μετρα με το 75αρι,τι αλλο μια τρυπα Άνεση Άνεση

Αλλαζω και του βαζω ΑΑ 7.9 4.52,μια τρυπα και αυτα αλλα εναν στοχο επανω Απορία Απορία

Τα ιδια μου εκαναν και τα 5.5 RS 13.43 στο TX εβαλα τα πιο βαρια EXPRESS  14.35 και ανεβηκα ενα στοχο επανω.

Στον χρονη με τα RS 4.5-5.5 Περνω την χαμηλοτερη δυναμη σε fps- ποδολιβρα.

Aν κανενα γατονι ξερει τι παιζει,μου λεει Άνεση
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 22, 2014, 03:57:08 μμ από Christopher » Καταγράφηκε

TX 200 HC 5.5  .kit v-mach
Hw 95 4.5  kit v-mach
Hw 97 4.5   kit v-mach
Hw 30s 4.5 kit vortek
Diana 75 4.5
Elgamo 300 4.5
Hw 100 fsb 5.5
Air Wolf Mvt 5.5
Steyr LG 110 FT 4.5
mikesf
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1290



« Απάντηση #38 στις: Οκτώβριος 22, 2014, 03:59:28 μμ »

Το βληματάκι όταν βγαίνει απο την κάνη ταξιδεύει ένα διάστημα ευθεία και αρχίζει να ανεβαίνει. Μετά απο κάποια μέτρα χάνει ταχύτητα και η βαρύτητα το τραβάει προς τα κάτω.

Ισως το ελαφρύ βλήμα να παρατείνει την ευθεία τροχιά πριν πάρει την ανιούσα.
Καταγράφηκε

Ανώνυμοι Αεροβολικοί
Christopher
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 18978



« Απάντηση #39 στις: Οκτώβριος 22, 2014, 04:04:36 μμ »

Το βληματάκι όταν βγαίνει απο την κάνη ταξιδεύει ένα διάστημα ευθεία και αρχίζει να ανεβαίνει. Μετά απο κάποια μέτρα χάνει ταχύτητα και η βαρύτητα το τραβάει προς τα κάτω.

Ισως το ελαφρύ βλήμα να παρατείνει την ευθεία τροχιά πριν πάρει την ανιούσα.


Εχω κανει δοκιμες μεχρι τα 30 μετρα,το ελαφρυ κατω,το βαρυ πανω.

Στα 50-60 δεν εχω ριξει και δεν ξερω τι κανουν.
Καταγράφηκε

TX 200 HC 5.5  .kit v-mach
Hw 95 4.5  kit v-mach
Hw 97 4.5   kit v-mach
Hw 30s 4.5 kit vortek
Diana 75 4.5
Elgamo 300 4.5
Hw 100 fsb 5.5
Air Wolf Mvt 5.5
Steyr LG 110 FT 4.5
agior
WFKS®
Executive
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1401


Καπετάνιος


« Απάντηση #40 στις: Οκτώβριος 22, 2014, 05:15:17 μμ »

Σε πήρε από κάτω η σκέψη και Τραβάς τη σκανδάλη πολύ μαλακά, γι αυτό Στριφογύρισμα ματιών
Πλάκα κάνω Σαρκασμός
Κατά τη στιγμή που το πιστόνι ταξιδεύει προς το τέρμα της διαδρομής, η πίεση στο θάλαμο ολοένα και αυξάνεται, με ταχύτατορυθμό βέβαια. Το ελαφρύτερο βλήμα θα ξεκινήσει λιγάκι νωρίτερα απ ότι το βαρύτερο, δημιουργώντας πίσω του ένα ολοένα αυξανόμενο χώρο που καταλαμβάνει ο αέρας που συμπιέζεται απ το πιστόνι, ρίχνοντας ή τουλάχιστο μη επιτρέποντας την πίεση ν' αυξηθεί άλλο. Δηλαδή το ελαφρύ δεν αναβάζει πίεση πίσω του όσο ανεβάζει το βαρύτερο.
Καταγράφηκε

Προστάτης της χλωρίδας και πανίδας με εργαλεία διαχείρισης άγριας ζωής
Φραγκίσκος
WFKS®
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1184


« Απάντηση #41 στις: Οκτώβριος 22, 2014, 05:24:25 μμ »

Σε πήρε από κάτω η σκέψη και Τραβάς τη σκανδάλη πολύ μαλακά, γι αυτό Στριφογύρισμα ματιών
Πλάκα κάνω Σαρκασμός
Κατά τη στιγμή που το πιστόνι ταξιδεύει προς το τέρμα της διαδρομής, η πίεση στο θάλαμο ολοένα και αυξάνεται, με ταχύτατορυθμό βέβαια. Το ελαφρύτερο βλήμα θα ξεκινήσει λιγάκι νωρίτερα απ ότι το βαρύτερο, δημιουργώντας πίσω του ένα ολοένα αυξανόμενο χώρο που καταλαμβάνει ο αέρας που συμπιέζεται απ το πιστόνι, ρίχνοντας ή τουλάχιστο μη επιτρέποντας την πίεση ν' αυξηθεί άλλο. Δηλαδή το ελαφρύ δεν αναβάζει πίεση πίσω του όσο ανεβάζει το βαρύτερο.

Πρέπει να παίζει και αυτό ........Λογικά στέκει
Καταγράφηκε
Christopher
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 18978



« Απάντηση #42 στις: Οκτώβριος 22, 2014, 05:59:30 μμ »

Σε πήρε από κάτω η σκέψη και Τραβάς τη σκανδάλη πολύ μαλακά, γι αυτό Στριφογύρισμα ματιών
Πλάκα κάνω Σαρκασμός
Κατά τη στιγμή που το πιστόνι ταξιδεύει προς το τέρμα της διαδρομής, η πίεση στο θάλαμο ολοένα και αυξάνεται, με ταχύτατορυθμό βέβαια. Το ελαφρύτερο βλήμα θα ξεκινήσει λιγάκι νωρίτερα απ ότι το βαρύτερο, δημιουργώντας πίσω του ένα ολοένα αυξανόμενο χώρο που καταλαμβάνει ο αέρας που συμπιέζεται απ το πιστόνι, ρίχνοντας ή τουλάχιστο μη επιτρέποντας την πίεση ν' αυξηθεί άλλο. Δηλαδή το ελαφρύ δεν αναβάζει πίεση πίσω του όσο ανεβάζει το βαρύτερο.

Πρέπει να παίζει και αυτό ........Λογικά στέκει

Xωρις να ξερω,και μενα μου κανει αυτη η απαντηση. Άνεση Άνεση
Καταγράφηκε

TX 200 HC 5.5  .kit v-mach
Hw 95 4.5  kit v-mach
Hw 97 4.5   kit v-mach
Hw 30s 4.5 kit vortek
Diana 75 4.5
Elgamo 300 4.5
Hw 100 fsb 5.5
Air Wolf Mvt 5.5
Steyr LG 110 FT 4.5
Christopher
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 18978



« Απάντηση #43 στις: Οκτώβριος 22, 2014, 06:14:04 μμ »

Χμμμμμμμ,τωρα εχουμε ενα ελαφρυ σφαιρακι  που δεν ανεβαζει πισω του πιεση,και ενα βαρυ που ανεβαζει πιεση αλλα στρεσαρει τον μηχανισμο του οπλου.Πιστονι,τσιμουχα,ελατηριο κλπ.

Τα λεω καλα???
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 22, 2014, 10:56:55 μμ από Christopher » Καταγράφηκε

TX 200 HC 5.5  .kit v-mach
Hw 95 4.5  kit v-mach
Hw 97 4.5   kit v-mach
Hw 30s 4.5 kit vortek
Diana 75 4.5
Elgamo 300 4.5
Hw 100 fsb 5.5
Air Wolf Mvt 5.5
Steyr LG 110 FT 4.5
Γιάννης Κιο.
WFKS®
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 4302



« Απάντηση #44 στις: Οκτώβριος 22, 2014, 06:49:55 μμ »

Χμμμμμμμ,τωρα εχουμε ενα ελαφρυ σφαιρακι  που δεν ανεβαζει πισω του πιεση,και ενα βαρυ που ανεβαζει πιεση αλλα στρεσαρει τον μηχανισμο του οπλου.Πιστονι,τσιμουχα,ελατηριο κλπ.

Τα λεω καλα???
Στα απλα Ελληνικα καλα τα λες Γλώσσα Γλώσσα Γλώσσα Φιλί Φιλί Φιλί Φιλί Φιλί Φιλί
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 22, 2014, 10:57:34 μμ από Christopher » Καταγράφηκε

HW 97K
AT 44 4.5 
Stoeger X20 , TSS Β10 , Crossman 1377
Slavia 631 Lux

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 ... 14   Πάνω
  Εκτύπωση  
 

Μεταπήδηση σε: