Καλώς ήρθατε στη WFKS!!!



Νέα: Γιατί το αεροβόλο είναι πρώτα απ' όλα διασκέδαση !!! Αύγουστος 17, 2018, 01:16:01 πμ
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. *

Βελτιώσεις σε όπλα ελατηρίου - gas ram
Σελίδες: [1] 2 3 ... 25   Κάτω
  Εκτύπωση  

  Βελτιώσεις σε όπλα ελατηρίου - gas ram
Αποστολέας Μήνυμα
Piperman
WFKS®
Διαχειριστής
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 13372


Εγώ φταίω για όλα...


« στις: Μάιος 07, 2014, 01:15:18 πμ »

Οι απόψεις είναι λίγο πολύ γνωστές,
έτοιμο κιτάκι και ξέρουμε (σχεδόν) από πρίν το αποτέλεσμα ή ......


Είχα αυτή τη συζήτηση με ένα φίλο πριν λίγες μέρες,σχετικά με οδηγούς/τοπ χατ.
Κοιτάμε τις εφαρμογές με το ελατήριο σε ηρεμία αλλά ξεχνάμε κάτι.
Το ελατήριο σπρώχνει μεν το πιστόνι μέχρι το τέλος του μήκους του αλλά λίγο πρίν
το πιστόνι τερματίσει η δύναμη που του ασκεί το ελατήριο είναι σχεδόν μηδενική,
ειδικά αν το όπλο κλείνει όπως λέμε "με το χέρι" δηλ. το ελατήριο δεν έχει προφόρτιση
η δύναμη είναι όχι σχεδόν αλλά μηδενική.Το πιστόνι ταξιδεύει μόνο από την αδράνεια του,
για αυτό και συνηθίζεται να λέμε ότι το "βαρύ" πιστόνι βγάζει δύναμη αλλά και κλώτσημα.
Και όμως αυτό δεν ισχύει πάντα...
Το ελατήριο ας πούμε έχει οπλισμένο μια δύναμη F και το πιστόνι μια μάζα m.
Θα ισχύει προφανώς ότι F=m.g ή g=F/m όπου g η επιτάχυνση του πιστονιού.
Μεγαλύτερη μάζα λοιπόν στο πιστόνι θα μικρύνει την επιτάχυνση,
άρα θα έχουμε μεγαλύτερο lock time και μεγαλύτερο κλώτσημα.
Ισχύει όμως πάντα αυτό;;;;
Το ελαφρύ πιστόνι θα ξεκινάει πιο γρήγορα μεν αλλά στη φάση που πλησιάζει το τέρμα της διαδρομής του
όπου πλέον το ελατήριο δεν το σπρώχνει θα βλέπει το βαρύτερο πιστόνι από πίσω του λόγο αδράνειας
με αριστερό φλάς αναμένο να του παίζει φώτα και να του κορνάρει  Σαρκασμός
Επί πλέον,το βαρύτερο πιστόνι με τη μεγαλύτερη αδράνεια κουβαλάει περισσότερη ενέργεια στο τέλος της διαδρομής του που σημαίνει ότι μπορεί να κρατήσει τη συμπίεση και όταν ο αέρας πλέον βρίσκεται σχεδόν όλος μέσα στην κάνη και το σφαιράκι περνάει τα κρίσιμα εκατοστά που το "μαγκώνει" το τσόκ  Κλείσιμο ματιού
Το ελαφρύ μην έχοντας αδράνεια όχι μόνο δεν κρατάει τη συμπίεση αλλά αναπηδά και προς τα πίσω "ρουφώντας" αέρα και μετά ξαναπάει μαλακά προς τα εμπρός
και εμείς μένουμε με την αίσθηση της "γλυκιάς" βολής που θα μπορούσε να είναι βέβαια το ίδιο γλυκιά και καμπόσα ποδόλιβρα δυνατότερη...  Κλείσιμο ματιού
Πώς θα μπορούσε να είναι το ίδιο γλυκιά;;;;Αν καταφέρναμε την ώρα ακριβώς που  το πιστόνι
είναι στο τέρμα της διαδρομής του και το μαξιλάρι του αέρα μέσα στην κάνη το κάνει να σταματήσει πολύ πολύ γλυκά,
ακριβώς τότε το σφαιράκι νσ βγαίνει από την κάνη.
Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που σε κάποια όπλα κόβοντας ελατήριο η δύναμη παραμένει η ίδια και το κλώτσημα μειώνεται,
πρίν το σφαιράκι είχε βγεί από την κάνη και το πιστόνι ακόμα πρεσάριζε αέρα,με το που δεν υπήρχε πίεση μπροστά το πιστόνι κοπάναγε
άτσαλα στο τέλος της διαδρομής του.
Όπως καταλαβαίνετε σε ένα τέτοιο ονειρικό σετ άπ όπως περιγράφω λίγο παραπάνω αρκεί να αλλάξει μια παράμετρος και ...τέλος.
Πιο βαρύ ή πιο ελαφρύ σφαιράκι και αντίο συγχρονισμός.Ακόμα και μια ακραία αλλαγή στην πυκνότητα του αέρα,πχ στήσιμο στον Αθήνα
και βολές στα 1000 μέτρα υψόμετρο πάλι θα το χαλάσουν.
Αυτό βέβαια ισχύει και στα ετοιματζίδικα κιτάκια και για αυτό πχ ένας που με το κρύο του χειμώνα έλεγε "το όπλο μου είναι ξυράφι"
με το που αρχίσουν οι καύσωνες λέει "κάτι δεν μου αρέσει".
Ας αφήσουμε όμως τα ετοιματζίδικα και ας πάμε στα full custom.
Μερικά απλά για αρχή,βαρύτερο/ελαφρύτερο πιστόνι σημαίνει ανίστοιχου βάρους μεταλλικό τοπ χάτ  Κλείσιμο ματιού
Πόσο βαρύτερο ή ελαφρύτερο;;;;Θα δούμε.
Πρώτα τα σημαντικά,και δεν υπάρχει σημαντικότερο πράγμα σε ένα όπλο ελατηρίου από το... ελατήριο του  Μεγάλο χαμόγελο
Σε πρώτη φάση θα πρέπει λοιπόν να επιλέξουμε ποιό ελατήριο θα βάλουμε στο καμάρι μας.
Η όλη βελτίωση σε ένα όπλο ελατηρίου πρέπει να είναι χτισμένη στο συγκεκριμένο ελατήριο
που θα του φορέσουμε,το ποιό θα είναι αυτό θα το αποφασίσουμε εμείς.
Οι διαστάσεις δεν είναι στάνταρ,μελετήστε τον πίνακα με τα νούμερα στο αντιστοιχο θέμα και θα δείτε ότι
με την ίδια ή ελαφρώς μικρότερη εξωτερική διάμετρο υπάρχουν κοντά,μακριά,με χοντρό ή ψιλό σύρμα,με πολλές ή λίγες σπείρες κτλ.
Αν λοιπόν κάποιος έχει σα στόχο τη δύναμη θα επιλέξει πιο δυνατό ελατήριο,απλά τα πράγματα.
Θεωρούμε για λόγους ευκολίας βέβαια πως σκοπός δεν είναι μόνο η δύναμη.
Αν κάποιος θέλει γκάζια αντίστοιχα ή λιγότερα απ' τα μαμά θα πάει στις στάνταρ διαστάσεις.
Με το ελατήριο στο χέρι θα φτιάξουμε οδηγό και τις αντίστοιχες για αυτόν ροδέλες που θα μπαίνει στο ελατήριο μας σφιχτά αλλά όχι με κλωτσιές.
Ο πολύ σφιχτός οδηγός το μόνο που θα κάνει είναι να φρενάρει το ελατήριο και μάλιστα στη χειρότερη φάση,
όταν το πιστόνι κοντεύει να τερματίσει που δεν έχει καθόλου δύναμη.
Αντίθετα ένας χαλαρός οδηγός θα αφήσει το ελατήριο να κουνιέται αλλά και να ανοίγει λοξά με αποτέλεσμα ανάκρουση και ...μουσική  Σαρκασμός
Σημειώστε εδώ ότι όσο πιο μακρύς ο οδηγός τόσες περισσότερες σπείρες πατάει άρα μπορεί να γίνει λίγο πιο χαλαρός αφού θα κρατάει το ίδιο
για να μην έχουμε απώλειες στη δύναμη  Κλείσιμο ματιού
Το τόπ χάτ μια από τα ίδια,γνώμη μου είναι να γίνεται μακρύ και συνθετικό με πολύ μικρό κεφάλι,για να παίξουμε με μεταλλικές ροδέλες
αν χειαστεί να το βαρύνουμε  Κλείσιμο ματιού
Το μήκος του είναι εύκολο να το βρούμε,δένουμε το όπλο χωρίς το ελατήριο,οπλίζουμε,μετράμε,αφαιρούμε το μήκος του οδηγού,
αφαιρούμε και 4-5 πόντους ακόμα και το βρήκαμε.Τοπ χατ με μήκος στελέχους 1-2 πόντους είναι για τα μάτια,θα ακούς τουάνγκ που θα το ευχαριστιέσαι  Σαρκασμός
Στον οδηγό καλό θα είναι με ένα dremel να κάνουμε δύο αυλάκια βάθους 1-1.5 χιλιοστό που θα παίξουν το ρόλο αποθήκης γράσσου  Κλείσιμο ματιού
Τσιμούχα τώρα,έτοιμη ή φτιαχτή,πρέπει να μπαίνει σφιχτά αλλά όχι υπερβολικά σφιχτά γιατί θα κόψει ταχύτητα χωρίς λόγο.
Τα πλαϊνά της πρέπει να τα αγριέψουμε ελαφρά με ένα γυαλοχαρτάκι για να μπορούν να κρατάνε την ελάχιστη ποσότητα γράσσου που θα βάλουμε,
αν είναι λεία απλά δε θα το κρατάνε και το όπλο θα δουλεύει στεγνό.
Τη στεγανότητα την ελέγχουμε ως εξής,δένουμε το όπλο χωρίς το ελατήριο,σπρώχνουμε το πιστόνι τέρμα μπροστά στο τράνσφερ
και μετά φυσάμε πολύ δυνατά από την κάνη.Θα πρέπει το πιστόνι να πάει προς τα πίσω μέχρι να τερματίσει (μην περιμένετε και να οπλίσει κιόλας  Σαρκασμός)
χωρίς να βγεί αέρας από πουθενά.Αν βγεί τσεκάρετε αν είναι από τσιμούχα κάνης ή τσιμούχα πιστονιού.
Αν το πιστόνι αρνηθεί να πάει πίσω όσο δυνατά και να φυσάτε η τσιμούχα είναι πολύ πιο σφιχτή απ' όσο πρέπει.
Υπ' όψιν,έτσι τσεκάρουμε και ένα όπλο που ήδη έχουμε,αν χάνει,τσιμούχα κάνης και εμβόλου.
Με το όπλο κανονικά δεμένο (κοντάκια κτλ) και ξεόπλιστο φυσάμε πολύ δυνατά μέσα από την κάνη,
άμα ο αέρας βγαίνει αντίο έμφραξη...
Το ίδιο ακριβώς κάνουμε κατόπιν με το όπλο οπλισμένο ΧΩΡΙΣ σφαιράκι,μη νομίζετε ότι όλοι οι κύλινδροι είναι ...κύλινδροι.
Το κομμάτι του τελικού καθαρισμού και της λίπανσης θα το συνεχίσει ο Χριστόφ με τον 100άρη  Χαμόγελο



Καταγράφηκε

Μόνο sex και αεροβόλα πλέον
Christopher
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 16688



« Απάντηση #1 στις: Μάιος 07, 2014, 08:46:57 πμ »

Οταν βγαλετε ακρη με τα παραπανω Άνεση 8)ερχεται η ωρα για το μονταρισμα.
Για να φτασουμε στο μονταρισμα πρεπει να λυσουμε το οπλο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο
Η παροιμια που λεει, τα εργαλεια κανουν τον μαστορα δεν απεχει πολυ απο την αληθεια.
Ο εξοπλισμος διαφερει απο οπλο σε οπλο.Ενα σετ αλεν,τοrx,κατσαβιδια πλακε,2-3 ζουμπαδες,ενα; σφυρι,1 μπουκαλi καθαρη βενζινα,γυαλοχαρτα νο 800-1500,πανακια καθαρα,2-3 ειδoι γρασσου,τσιγαρα-καφε,συνδεδεμενοι στο φορουμ για βοηθεια αν κολλησουμε καπου και ειμαστε ετοιμοι Άνεση

Τα υπολοιπα ο Κωστας100
 
Καταγράφηκε
Lionheart
WFKS®
Executive
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6909


"ΣΤΡΑΤΟΝΟΜΟΣ"


« Απάντηση #2 στις: Μάιος 07, 2014, 09:46:40 πμ »

 Επειδη μπορει να μην γνωριζουμε καλα το οπλο και να ειναι η πρωτη μας φορα που το λυνουμε 2 πραγματα βοηθανε παρα πολυ.
 1- Κινητο με καμερα η φωτογραφικη μηχανη ( οταν λυνουμε κομματι κομματι βγαζουμε και απο μια φωτογραφια , θα μας χρησιμευσει αργοτερα κατα το δεσιμο εαν δεν θυμομαστε που παει το καθε εξαρτημα).
2- Χαρτοταινια. κολλαμε ενα κομματακι επανω σε καθε εξαρτημα και αναγραφουμε που παει. Π.Χ ( πειρος μπροστα απο σκανδαλη ).
Εγω βρηκα εξαιρετικα χρησιμα αυτα τα δυο βοηθηματα σε καινουργια οπλα που δεν τα γνωριζω Κλείσιμο ματιού
Καταγράφηκε

There are two kind of shooters, those who belong to WFKS and all the rest...................

Πάντα ἰσχύω ἐν τῷ ἐνδυναμοῦντί με Χριστῷ.
kostas100
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 3032



« Απάντηση #3 στις: Μάιος 07, 2014, 11:34:20 πμ »

Eγω θα ηθελα να προσθεσω οτι ανοιγοντας για πρωτη φορα ενα οπλο είτε για απολιπανση είτε για να
τοποθετησουμε ενα κιτ ή ενα νεο ελατηριο, να γινονται μετρησεις στα παντα και να κρατουνται σημειωσεις
απο το παλαιο ελατηριο (μηκος, εξωτερικη διαμετρος, εσωτ διαμετρος, παχος συρματος, αριθμος σπειρων,
το ιδιο για τους οδηγους και τοπ χατ..)
Τις ιδιες μετρησεις πρεπει να κανουμε και στο νεο ελατηριο που θα τοποθετησουμε..
Περαν των δικών μας σημειώσεων καλο ειναι να τις ποσταρουμε στο φορουμ για να εχουμε
μια ολοκληρωμενη data base την οποια θα μπορουν να την χρησιμοποιησουμε ολοι μας.
Κανενας δεν θυμαται μετα απο ενα χρονο το μηκος του Τιταν που τοποθετησε, ποσο εχει συμπιεστει Απορία
τι μηκος ειναι τωρα Απορία τι μηκος ειχε το κεφαλι του Τοπ Χατ κλπ κλπ..
Αλλο ελατηριο με διαφορετικες σπειρες εχει το v-mach FAC απο το 12λιβρο.
Καποιος μου ειχε πει οτι το αεροβολο μου φοραει Τιταν Νο 11, ενω οταν το μετρησα ηταν το Νο 8
(καμμια σχεση το ενα με το αλλο).
Πληροφοριες που στο μελλον θα ειναι πολυ Χρησιμες για ολους μας....
Οσο για τα γρασσα πρεπει να υπαρχει ενα μετρο,τωρα που φτιαχνει ο καιρος με την ζεστη τα γρασσα
λιωνουν και τρεχουν.
Το καλοκαιρι θα προτεινα λιγο πιο χοντρα γρασσα..
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 07, 2014, 12:09:03 μμ από agior » Καταγράφηκε
ajax
WFKS®
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1462



« Απάντηση #4 στις: Μάιος 07, 2014, 01:26:47 μμ »

πολύ ωραίες και χρήσιμες οι παρατηρήσεις - συμβουλές..

οι φωτο, η χαρτοταινία, οι σημειώσεις..

πράγματα απλά , αλλά ουσιαστικά..
Καταγράφηκε

AATX200            0.177
HW95                 0.20
benjamin392       0.22
slavia 631 lux     0.177
crosman 1760SE 0.177
 ?   ?   ?   ?    ?    ?    ?
Karizma
WFKS®
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1395


Weihrauch Fun-boy


« Απάντηση #5 στις: Μάιος 30, 2014, 12:25:04 μμ »

(edit :Το θέμα προήρθε από διαχωρισμό του αρχικού θέματος εδώ :

http://wfks.gr/index.php?topic=2620.0)


Παιδια ανοιξα την σελιδα απο το link εδώ http://wfks.gr/index.php?topic=2620.msg44348#msg44348 και ειδα κατι...
H Titan βγαζει οδηγους,top hat,και χιτωνια για αρκετα οπλα...Γιατι δεν κανουν την κινηση να το βγαλουν σαν ολοκληρωμενο κιτ ;;;  Απορία Απορία Απορία
Καταγράφηκε

Diana 75 HV T01
Weihrauch HW35E 4,5mm
Weihrauch HW95 Luxus 4,5mm
Weihrauch HW97KT 4,5mm
Weihrauch HW97K Laminate 5,5mm
kostas100
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 3032



« Απάντηση #6 στις: Μάιος 30, 2014, 01:58:29 μμ »

Παιδια ανοιξα την σελιδα απο το link πιο πανω και ειδα κατι...
H Titan βγαζει οδηγους,top hat,και χιτωνια για αρκετα οπλα...Γιατι δεν κανουν την κινηση να το βγαλουν σαν ολοκληρωμενο κιτ ;;;  Απορία Απορία Απορία
Aυτα Φιλε Δημητρη που ειδες ειναι Μεταλλικοι οδηγοι ,κανεις μας δεν βαζει μεταλικους οδηγους
και τοπ χατ στα αεροβολα του...
Καταγράφηκε
gatos
WFKS®
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 15250



« Απάντηση #7 στις: Μάιος 30, 2014, 01:59:18 μμ »

Παιδια ανοιξα την σελιδα απο το link πιο πανω και ειδα κατι...
H Titan βγαζει οδηγους,top hat,και χιτωνια για αρκετα οπλα...Γιατι δεν κανουν την κινηση να το βγαλουν σαν ολοκληρωμενο κιτ ;;;  Απορία Απορία Απορία
Aυτα Φιλε Δημητρη που ειδες ειναι Μεταλλικοι οδηγοι ,κανεις μας δεν βαζει μεταλικους οδηγους
και τοπ χατ στα αεροβολα του...


Γιατί να μην βάζουμε...;
Καταγράφηκε

'' Όλα καλά θα πάνε... ''

http://www.youtube.com/watch?v=VpdHMaccjw4

'' Δαίμονας ''......  ΑΑ S200 .177 - Regulated
'' Γυαλούμπα ''...  MTC Mamba Lite  3-12X44 - Με άδεια
Karizma
WFKS®
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1395


Weihrauch Fun-boy


« Απάντηση #8 στις: Μάιος 30, 2014, 02:07:27 μμ »

Παιδια ανοιξα την σελιδα απο το link πιο πανω και ειδα κατι...
H Titan βγαζει οδηγους,top hat,και χιτωνια για αρκετα οπλα...Γιατι δεν κανουν την κινηση να το βγαλουν σαν ολοκληρωμενο κιτ ;;;  Απορία Απορία Απορία
Aυτα Φιλε Δημητρη που ειδες ειναι Μεταλλικοι οδηγοι ,κανεις μας δεν βαζει μεταλικους οδηγους
και τοπ χατ στα αεροβολα του...

Κωστα αμεσως αμεσως μου ερχονται μερικες σκεψεις γιατι δεν πρεπει να ειναι μεταλλικοι οι οδηγοι...
Τριβη μεταλλο με μεταλλο και βαρος να υποθεσω ;;;
Καταγράφηκε

Diana 75 HV T01
Weihrauch HW35E 4,5mm
Weihrauch HW95 Luxus 4,5mm
Weihrauch HW97KT 4,5mm
Weihrauch HW97K Laminate 5,5mm
Christopher
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 16688



« Απάντηση #9 στις: Μάιος 30, 2014, 02:53:24 μμ »

Παιδια ανοιξα την σελιδα απο το link πιο πανω και ειδα κατι...
H Titan βγαζει οδηγους,top hat,και χιτωνια για αρκετα οπλα...Γιατι δεν κανουν την κινηση να το βγαλουν σαν ολοκληρωμενο κιτ ;;;  Απορία Απορία Απορία
Aυτα Φιλε Δημητρη που ειδες ειναι Μεταλλικοι οδηγοι ,κανεις μας δεν βαζει μεταλικους οδηγους
και τοπ χατ στα αεροβολα του...

Κωστα αμεσως αμεσως μου ερχονται μερικες σκεψεις γιατι δεν πρεπει να ειναι μεταλλικοι οι οδηγοι...
Τριβη μεταλλο με μεταλλο και βαρος να υποθεσω ;;;

 Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού
Καταγράφηκε
Piperman
WFKS®
Διαχειριστής
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 13372


Εγώ φταίω για όλα...


« Απάντηση #10 στις: Μάιος 30, 2014, 03:01:33 μμ »

Γάτε και Δημήτρη,
τα τοπχατ και οι οδηγοί που βλέπετε είναι κυρίως για BSA και έχουν μια ιδιαιτερότητα,
ο οδηγός όταν οπλίζουμε έρχεται και μπαίνει ΜΕΣΑ στο τοπχατ που είναι κούφιο,
ενώ για λόγους βάρους και ο οδηγός είναι κούφιος.
Θα ήταν αδύνατο να κατασκευαστούν από συνθετικά υλικά λόγο επιβεβλημένου
ελάχιστου πάχους,οπότε η επιλογή μετάλλου είναι επιβεβλημένη  Κλείσιμο ματιού
Όλα τα άλα είναι να 'χαμε να λέγαμε

Καταγράφηκε

Μόνο sex και αεροβόλα πλέον
gatos
WFKS®
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 15250



« Απάντηση #11 στις: Μάιος 30, 2014, 03:02:48 μμ »

Παιδια ανοιξα την σελιδα απο το link πιο πανω και ειδα κατι...
H Titan βγαζει οδηγους,top hat,και χιτωνια για αρκετα οπλα...Γιατι δεν κανουν την κινηση να το βγαλουν σαν ολοκληρωμενο κιτ ;;;  Απορία Απορία Απορία
Aυτα Φιλε Δημητρη που ειδες ειναι Μεταλλικοι οδηγοι ,κανεις μας δεν βαζει μεταλικους οδηγους
και τοπ χατ στα αεροβολα του...

Κωστα αμεσως αμεσως μου ερχονται μερικες σκεψεις γιατι δεν πρεπει να ειναι μεταλλικοι οι οδηγοι...
Τριβη μεταλλο με μεταλλο και βαρος να υποθεσω ;;;


Τι συμβαίνει όταν έχεις τριβή μετάλλου με μέταλλο...; Και τι γλυτώνεις όταν είναι μέταλλο με πλαστικό...;

Για το βάρος το θεωρώ αστείο, μιας και μιλάμε για κάτω από 100 γραμμάρια... Κλείσιμο ματιού
Καταγράφηκε

'' Όλα καλά θα πάνε... ''

http://www.youtube.com/watch?v=VpdHMaccjw4

'' Δαίμονας ''......  ΑΑ S200 .177 - Regulated
'' Γυαλούμπα ''...  MTC Mamba Lite  3-12X44 - Με άδεια
gatos
WFKS®
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 15250



« Απάντηση #12 στις: Μάιος 30, 2014, 10:25:47 μμ »

Θα σας πω μια ιστορία... Χαμόγελο

Κάποια στιγμή πήρα ένα 95άρι, σημαντικό είναι να γνωρίζετε ότι ήταν μετά από ένα 97άρι... Κλείσιμο ματιού  Το όπλο στα 13,5 ποδόλιβρα και κλώσταγε σαν μουλάρι. Άσε το τουάνγκ, αλιχτούσαν τα σκυλιά από δίπλα στο Σκοπευτήριο, κάθε που έριχνα.  Σαρκασμός
Ρώτησα από δω, ρώτησα από κει και κατέληξα να πάρω ένα κιτ της V-Mach για να κατέβει από τη μια και να στρώσει η λειτουργία του από την άλλη. Τυχερός στην αγορά μου, να μου βγει στο σετ μια τσιμούχα όσο ακριβώς χρειαζόμουν.
Από την  άλλη, αυτός που έκανε την τοποθέτηση (ο Δρακούλης, νά 'ναι καλά) ήταν τόσο προσεκτικός και λεπτομερής που το αποτέλεσμα ήταν καταπληκτικό. Το όπλο στα 11,5 ποδόλιβρα και έριχνε σαν ΠΣΠ. Από ήχο, ζηλευτό σε όλους στο σκοπευτήριο.
Έπρεπε τώρα να το στρώσω... Άρχισα βολές χωρίς απαιτήσεις μέχρι να στρωθεί. Εξαιρώ από την ιστορία, όλο το θέμα που είχα με μια ατυχία που βγήκε με ένα παλιογρέζι) και συνεχίζω με τις βολές. Εκεί που έριχνε στα 11,5 ποδόλιβρα άρχισε να ανεβάζει. Έφτασε τα 12,5+ ποδόλιβρα. Μετά από πολλές βολές και με διάφορα σκαμπανεβάσματα, κατέληξε εκεί που είναι τώρα, πολύ σταθερό πια, στα 12,5 ποδόλιβρα... Έριξα όμως 4-5000 βολές για να φτάσει εκεί.
Τώρα... εξαιρετικό... και είναι στις 7000 βολές και σταθερότατο... Κλείσιμο ματιού

Το 97άρι που είχα πριν, το πήρα 6ο χέρι. Πολλοί το πείραξαν. Εγώ είχα την τύχη να γνωρίσω τότε τον Γιώργη και τον Σωτήρη που με χαρά ανέλαβαν να μου το συνεφέρουν, να 'ναι καλά τα παιδιά. Ελατήριο Τιτάν κομένο 4 σπείρες και μαμά τσιμούχα, βγήκε στα 14 περίπου ποδόλιβρα και έριχνε από την πρώτη μέρα έως και την μέρα που το έδωσα σταθερότατα, χωρίς να χρειαστεί να στρώσω τίποτα. Έριξα πάνω από 3000 βολές και κανένα πρόβλημα ή σκαμπανέβασμα. Η κάνη εννοείται στρωμένη από τόσο κόσμο που είχε περάσει. Τώρα πόσο θα κράταγε το σετάκι...; δεν το ξέρω. Αυτό που ξέρω είναι ότι σε ''αγώνα'' που πήρα μέρος σε Extreme Bench Rest, δεν βγήκα τελευταίος και ήμουνα ο μόνος με ελατηρίου... Σαρκασμός

Ποιό κιτ λοιπόν είναι το καλύτερο...; Ποιός ξέρει...; Και τα δύο ήταν εξαιρετικά. Πιστεύω, ότι το V-Mach του 95, θα κρατήσει περισσότερο αυτή τη σταθερότητα που δέιχνει τώρα, απ' ότι θα κράταγε το αντίστοιχο, Τιτάν-Μαμά τσιμούχα, του 97αριού.
Σίγουρα...; Όχι δεν είναι σίγουρο...

Η κρίση δικιά σας...
Καταγράφηκε

'' Όλα καλά θα πάνε... ''

http://www.youtube.com/watch?v=VpdHMaccjw4

'' Δαίμονας ''......  ΑΑ S200 .177 - Regulated
'' Γυαλούμπα ''...  MTC Mamba Lite  3-12X44 - Με άδεια
Christopher
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 16688



« Απάντηση #13 στις: Μάιος 30, 2014, 10:44:44 μμ »

Οταν λεω οτι κατι στρωνω, δεν ειναι αυριο.Θελει τον χρονο του, οποιος εχει υπομονη θα ανταμειφθει Κλείσιμο ματιού
Καταγράφηκε
Piperman
WFKS®
Διαχειριστής
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 13372


Εγώ φταίω για όλα...


« Απάντηση #14 στις: Μάιος 30, 2014, 11:16:11 μμ »

Αυτό που λέει ο Χριστόφ είναι σωστό,όχι πάντα βέβαια αλλά όντως η καλύτερη
βελτίωση είναι το ρίξιμο.Τώρα σχετικά με τις "άφθαρτες" τσιμούχες θα σας πώ
πώς δεν είναι όλα τα όπλα (αλλά και οι τσιμούχες που αγοράζουμε  Κλείσιμο ματιού) ίδια.
Λίγο στενότερος να είναι ο σωλήνας,λίγο πιο φαρδιά η τσιμούχα,θα σφηνώνει,
δεν πρόκειται να έρθει με ρίξιμο.Θυμάμαι το Σταμάτη που σε μια από τις πρώτες του προσπάθειες
κατάφερε να κάνει το 99άρι 4.5 πδλβρα ή και λιγότερο...
Και μετά από κάποιες χιλιάδες κανονικές και αρκετές εκατοντάδες κούφιες η τσιμούχα απλά δεν τρωγόταν,
σταθερά 4.5 πδλβρα
Για αυτό και οι διαφορές πχ ΤΧ200 .22 με vmach το ένα 13 και το άλλο 18 πδλβρα.
Υποτίθεται ότι όταν ξυπνάμε μια μέρα και λέμε " σήμερα θα βελτιώσω το αεροβόλο μου"
εννοούμε πέραν της αυξημένης αξιοπιστίας και του καλύτερου κύκλου λειτουργίας εννοούμε ότι θα ασχοληθούμε προσωπικά
ώστε να επιτύχουμε τέλεια εφαρμογή - συνοχή των εσωτερικών μερών που θα μας δώσουν τον ζητούμενο καλύτερο κύκλο λειτουργίας.
Όχι δηλαδή να "πνίξουμε" το όπλο ώστε να μειωθεί η ανάκρουση και να φύγουν τα ντόϊνγκ.
Αν μια τέτοια τσιμούχα λοιπόν είναι oversized δε θα κατέβει ποτέ,θέλει γνώση και κατέβασμα,
ιδανικά σε τόρνο ή αν δεν υπάρχει με γιαλόχαρτο πιάνοντας το στέλεχος του πιστονιού στο δράπανο.

Καταγράφηκε

Μόνο sex και αεροβόλα πλέον

Σελίδες: [1] 2 3 ... 25   Πάνω
  Εκτύπωση  
 

Μεταπήδηση σε: