Καλώς ήρθατε στη WFKS!!!



Νέα: Γιατί το αεροβόλο είναι πρώτα απ' όλα διασκέδαση !!! Απρίλιος 26, 2024, 07:10:14 μμ
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. *

Βελτιώσεις σε όπλα ελατηρίου - gas ram
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 ... 25   Κάτω
  Εκτύπωση  

  Βελτιώσεις σε όπλα ελατηρίου - gas ram
Αποστολέας Μήνυμα
blackxx
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 398



« Απάντηση #45 στις: Ιούνιος 03, 2014, 08:36:39 μμ »


Και έμενα μου έτυχε στο 98άρι.
Μετά το αρχικό στρώσιμο, άρχισα τις προσπάθειες να το γλυκάνω.
Γίνανε τα γυαλίσματα και αφού πέρασε από το "ακτινολογικό", το κλείνω, ρίχνω και ........  Έκπληξη Έκπληξη Έκπληξη Έκπληξη ..........  Μαγικό.
Έλα που με έτρωγε ότι δεν είχα στρογγυλέψει τις γωνίες από την ακτινογραφία ;;;
Όσο και να προσπάθησα να πείσω τον εαυτό μου να το αφήσει στην ησυχία του ........ δεν.
Το άνοιξα με προσοχή, στρογγύλεψα τις γωνίες και το ξαναέκλεισα.
Μαγικό ρίξιμο τέλος, ευτυχώς μετά από λίγο καιρό μπήκε το Βόρτεκ και ηρέμησε κι αυτό και γω.



 
Καταγράφηκε
bsimian
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 206



« Απάντηση #46 στις: Ιούνιος 03, 2014, 09:08:09 μμ »

Κι όμως να παραθέσω ότι για τους οδηγούς απο πλαστικό κατα πρώτον οι εταιρείς τους λανσάρουνε όχι σαν βελτιωτικούς για εμάς αλλά περισσότερο για το ότι ένας πλαστικός οδηγός για να φτιαχτεί σε 10-15 λεπτά απο έναν μικρό χομπίστικο τόρνο ενώ στον ίδιο τόρνο ένας ατσάλινος οδηγός μπορεί να πάρει και μία μέρα.  Αν τώρα πάμε σε έναν τόρνο με δυνατό μοτέρ όπου δεν θα κωλώσει πουθενά σε σκληρά μέταλλα σαν το ατσάλι και μπορείς να κάνει πέρασμα 3-4 χιλιοστά με την πρώτη αντίστοιχα για να επεξεργαστεί πλαστικό θα μπορεί να κάνει πέρασμα στα 8 χιλιοστά!

Οπότε αντί να γίνουν 2-3 περάσματα μαζί με το φινίρισμα στον μεταλλικό σύν το τρύπημα αν πρόκειται για κούφιο οδηγό που γίνεται σε σε χαμηλές στροφές στο ατσάλι μπορεί πχ να πάρει και 4 λεπτά για να προκύψει ένας οδηγός καλός. Σε 4 λεπτά απο ασετάλ φτιάχνεις 4-5 οδηγούς αντίστοιχα .... οι χρόνοι μπορεί να φαίνονται πολύ μικροί αλλά αν αναφερόμαστε σε αυτόματες εργαλειομηχανές είναι εφικτοί.

Αρα αν αναφερθούμε τώρα σε χρόνο κατασκευής .... το μέταλο κοστίζει περισσότερο και σαν υλικό αλλά και σαν χρόνος κατεργασίας.

Αν τώρα προσθέσουμε και τη φθορά των εργαλείων παραγωγής .... στους ατσάλινους οδηγούς τα κοπτικά φθείρονται γρήγορα ... απαιτείται παρουσία ανθρώπου για έλεγχο έτσι ούτως ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα οπότε ανεβαίνει και το κόστος παραγωγής, ενώ με το πλαστικό αν βάλουμε πχ κοπτικά καρβιδίου που προορίζονται μέχρι και για ανοξείδωτο χάλυβα απλά η φθορά τους θα επέλθει σε κάτι εκατομύρια κομμάτια.

Αν τώρα επιλεγεί για το μέταλλο η κλατεργασία σε υψηλές στροφές για πιο γρήγορη κατεργασία ... προστίθεται στο κόστος και το σαπονέλαιο που θυα χρησημοποιηθεί ... η ανάλωση της ενέργειας που θα απαιτηθεί επιπλέον κτλ κτλ.

Ετσι αντί ένας όδηγός για HW97 να στοιχίζει στο εργοστάσιο 1 euro θα στοίχηζε 6 Κλείσιμο ματιού

Για αυτό και επιλέγονται ευκολοκατέργαστα υλικό κι όχι το μέταλο.

Για το tranfer port πάλι δεν είπα ότι πρέπει να ανοίξουμε .... υπάρχουν περιπτώσεις που χρειάζεται άνοιγμα και περιπτώσεις που θέλει κλείσημο Χαμόγελο
Φίλε Σταμάτη , μια μικρή παρατήρηση επειδή βλέπω ότι ασχολείσαι εντατικά με το τορνάκι σου.
Αυξάνοντας τις στροφές του τόρνου , σε καμία περίπτωση δεν τελειώνεις το κομμάτι γρηγορότερα.
Ο τύπος για την ταχύτητα κοπής , είναι :
Vk= π * d * n / 1000  όπου
π = 3,14
d = η διάμετρος του κομματιού
n = στροφές
Ξεχόντρισμα με εργαλείο ξεχοντρίσματος και μεγάλη πρόωση , και φινίρισμα με ανάλογο εργαλείο και χαμηλή πρόωση Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού
Εντελώς φιλικά και χωρίς παρεξήγηση
Καταγράφηκε
ikuzusfanis
WFKS®
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1306



« Απάντηση #47 στις: Ιούνιος 03, 2014, 09:54:45 μμ »

φίλε bsimian αν κατέχεις την κοπή  άνοιξε ένα θέμα για κατεργασία με τόρνο Χαμόγελο Χαμόγελο Χαμόγελο αυτό θα ήταν πραγματικά πολύ ενδιαφέρων .Και σίγουρα θα εγραφαν πολλοί ερασιτέχνες και μη μηχανουργοί για βασικές αρχές έως πιο προχωρημένα Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού
Υ.Γ. ισχύει για όλους τούς μερακλήδες το νέο θέμα  Χαμόγελο Χαμόγελο
Καταγράφηκε

ΟΡΘΙΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΠΑΡΑ ΓΟΝΑΤΙΣΤΟΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ
Γιάννης Κιο.
WFKS®
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 4304



« Απάντηση #48 στις: Ιούνιος 03, 2014, 09:59:12 μμ »

φίλε bsimian αν κατέχεις την κοπή  άνοιξε ένα θέμα για κατεργασία με τόρνο Χαμόγελο Χαμόγελο Χαμόγελο αυτό θα ήταν πραγματικά πολύ ενδιαφέρων .Και σίγουρα θα εγραφαν πολλοί ερασιτέχνες και μη μηχανουργοί για βασικές αρχές έως πιο προχωρημένα Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού
Υ.Γ. ισχύει για όλους τούς μερακλήδες το νέο θέμα  Χαμόγελο Χαμόγελο
+1000
Καταγράφηκε

HW 97K
AT 44 4.5 
Stoeger X20 , TSS Β10 , Crossman 1377
Slavia 631 Lux
asrael
WFKS®
Διαχειριστής
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 3061


Ο asrael αυτοπροσώπως!!!


« Απάντηση #49 στις: Ιούνιος 03, 2014, 10:06:30 μμ »

Κι όμως να παραθέσω ότι για τους οδηγούς απο πλαστικό κατα πρώτον οι εταιρείς τους λανσάρουνε όχι σαν βελτιωτικούς για εμάς αλλά περισσότερο για το ότι ένας πλαστικός οδηγός για να φτιαχτεί σε 10-15 λεπτά απο έναν μικρό χομπίστικο τόρνο ενώ στον ίδιο τόρνο ένας ατσάλινος οδηγός μπορεί να πάρει και μία μέρα.  Αν τώρα πάμε σε έναν τόρνο με δυνατό μοτέρ όπου δεν θα κωλώσει πουθενά σε σκληρά μέταλλα σαν το ατσάλι και μπορείς να κάνει πέρασμα 3-4 χιλιοστά με την πρώτη αντίστοιχα για να επεξεργαστεί πλαστικό θα μπορεί να κάνει πέρασμα στα 8 χιλιοστά!

Οπότε αντί να γίνουν 2-3 περάσματα μαζί με το φινίρισμα στον μεταλλικό σύν το τρύπημα αν πρόκειται για κούφιο οδηγό που γίνεται σε σε χαμηλές στροφές στο ατσάλι μπορεί πχ να πάρει και 4 λεπτά για να προκύψει ένας οδηγός καλός. Σε 4 λεπτά απο ασετάλ φτιάχνεις 4-5 οδηγούς αντίστοιχα .... οι χρόνοι μπορεί να φαίνονται πολύ μικροί αλλά αν αναφερόμαστε σε αυτόματες εργαλειομηχανές είναι εφικτοί.

Αρα αν αναφερθούμε τώρα σε χρόνο κατασκευής .... το μέταλο κοστίζει περισσότερο και σαν υλικό αλλά και σαν χρόνος κατεργασίας.

Αν τώρα προσθέσουμε και τη φθορά των εργαλείων παραγωγής .... στους ατσάλινους οδηγούς τα κοπτικά φθείρονται γρήγορα ... απαιτείται παρουσία ανθρώπου για έλεγχο έτσι ούτως ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα οπότε ανεβαίνει και το κόστος παραγωγής, ενώ με το πλαστικό αν βάλουμε πχ κοπτικά καρβιδίου που προορίζονται μέχρι και για ανοξείδωτο χάλυβα απλά η φθορά τους θα επέλθει σε κάτι εκατομύρια κομμάτια.

Αν τώρα επιλεγεί για το μέταλλο η κλατεργασία σε υψηλές στροφές για πιο γρήγορη κατεργασία ... προστίθεται στο κόστος και το σαπονέλαιο που θυα χρησημοποιηθεί ... η ανάλωση της ενέργειας που θα απαιτηθεί επιπλέον κτλ κτλ.

Ετσι αντί ένας όδηγός για HW97 να στοιχίζει στο εργοστάσιο 1 euro θα στοίχηζε 6 Κλείσιμο ματιού

Για αυτό και επιλέγονται ευκολοκατέργαστα υλικό κι όχι το μέταλο.

Για το tranfer port πάλι δεν είπα ότι πρέπει να ανοίξουμε .... υπάρχουν περιπτώσεις που χρειάζεται άνοιγμα και περιπτώσεις που θέλει κλείσημο Χαμόγελο
Φίλε Σταμάτη , μια μικρή παρατήρηση επειδή βλέπω ότι ασχολείσαι εντατικά με το τορνάκι σου.
Αυξάνοντας τις στροφές του τόρνου , σε καμία περίπτωση δεν τελειώνεις το κομμάτι γρηγορότερα.
Ο τύπος για την ταχύτητα κοπής , είναι :
Vk= π * d * n / 1000  όπου
π = 3,14
d = η διάμετρος του κομματιού
n = στροφές
Ξεχόντρισμα με εργαλείο ξεχοντρίσματος και μεγάλη πρόωση , και φινίρισμα με ανάλογο εργαλείο και χαμηλή πρόωση Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού
Εντελώς φιλικά και χωρίς παρεξήγηση

Δεν σε παρεξηγώ .... απεναντίας εγώ προτιμώ να μην ζωρίσω τον τόρνο μου ... απλά ξέρω μηχανουργούς που εμεπιρικά το κάνουν προκειμένου να βγάλουν παραγωγή ... και το ίδιο απο κάποια προτροπή μπορεί να κάνει και ένα εργοστάσιο προβαίνοντας σε φθορά της εργαλειομηχανής ή των κοπτικών της.

Και το ξεχόνδρισμα αλλά και το φινίρισμα με το χέρι το κάνω για να είμαι σίγουρος ότι δεν ζορίζω τον τόρνο ... ναί μπορεί να μου παίρνει μερικές φορές περισσότερο σαν χρόνο αλλά είμαι σίγουρος ότι θα γίνει αεράτο το πέρασμα και δεν πρόκειται να ζορίσω τον τόρνο ακόμα κι αν κάνω 2 χιλιοστά πέρασμα σε ατσάλι λαδιού ή άνοξείδωτο Κλείσιμο ματιού

Σε ευχαριστώ για τις επισημάνσεις φίλε Χαμόγελο
Καταγράφηκε

Ο καλύτερος δάσκαλος είναι αυτός που σου δείχνει που να κοιτάξεις αλλά ποτέ δεν σου λέει τι να δείς ....
Christopher
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 18978



« Απάντηση #50 στις: Ιούνιος 03, 2014, 10:17:06 μμ »

Το θεμα μας είναι αν ο οδηγος είναι καλυτερος από σιδερο,η από συνθετικο υλικο.

Από θεμα κοστους τα καλα συνθετικα υλικα,ειναι ακριβοτερα από το σιδερο.

Για την κατεργασια δεν ξερω ποιο και τι.Εδω μιλουν οι ειδικοι,η όταν παρoυμε ένα τορνο με τον Κωστα100 θα σας πουμε τι παιζει Κλείσιμο ματιού Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο
Καταγράφηκε

TX 200 HC 5.5  .kit v-mach
Hw 95 4.5  kit v-mach
Hw 97 4.5   kit v-mach
Hw 30s 4.5 kit vortek
Diana 75 4.5
Elgamo 300 4.5
Hw 100 fsb 5.5
Air Wolf Mvt 5.5
Steyr LG 110 FT 4.5
bsimian
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 206



« Απάντηση #51 στις: Ιούνιος 03, 2014, 10:44:59 μμ »

Το θεμα μας είναι αν ο οδηγος είναι καλυτερος από σιδερο,η από συνθετικο υλικο.

Από θεμα κοστους τα καλα συνθετικα υλικα,ειναι ακριβοτερα από το σιδερο.

Για την κατεργασια δεν ξερω ποιο και τι.Εδω μιλουν οι ειδικοι,η όταν παρoυμε ένα τορνο με τον Κωστα100 θα σας πουμε τι παιζει Κλείσιμο ματιού Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο
+100
ξεφύγαμε από το θέμα.
Προτείνω να κάνουμε ψηφοφορία για το ποιος οδηγός είναι καλύτερος , αν και το αποτέλεσμα είναι γνωστό Γλώσσα Γλώσσα Γλώσσα
Καταγράφηκε
Christopher
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 18978



« Απάντηση #52 στις: Ιούνιος 03, 2014, 10:53:53 μμ »

Το θεμα μας είναι αν ο οδηγος είναι καλυτερος από σιδερο,η από συνθετικο υλικο.

Από θεμα κοστους τα καλα συνθετικα υλικα,ειναι ακριβοτερα από το σιδερο.

Για την κατεργασια δεν ξερω ποιο και τι.Εδω μιλουν οι ειδικοι,η όταν παρoυμε ένα τορνο με τον Κωστα100 θα σας πουμε τι παιζει Κλείσιμο ματιού Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο
+100
ξεφύγαμε από το θέμα.
Προτείνω να κάνουμε ψηφοφορία για το ποιος οδηγός είναι καλύτερος , αν και το αποτέλεσμα είναι γνωστό Γλώσσα Γλώσσα Γλώσσα

Στα 50 οπλα μαμα η φτιαγμένα,τα 2 ναι είναι με μεταλλικο οδηγο+τοπ χατ.

Η Air arms βαζει μεταλλικα.Σε παλια οπλα εβαζαν μεταλλικούς,στα νεα όχι.
Καταγράφηκε

TX 200 HC 5.5  .kit v-mach
Hw 95 4.5  kit v-mach
Hw 97 4.5   kit v-mach
Hw 30s 4.5 kit vortek
Diana 75 4.5
Elgamo 300 4.5
Hw 100 fsb 5.5
Air Wolf Mvt 5.5
Steyr LG 110 FT 4.5
diana350magnum
WFKS®
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 2952


Nothing is impossible, impossible is nothing...


« Απάντηση #53 στις: Ιούνιος 03, 2014, 10:54:10 μμ »

Το θεμα μας είναι αν ο οδηγος είναι καλυτερος από σιδερο,η από συνθετικο υλικο.

Από θεμα κοστους τα καλα συνθετικα υλικα,ειναι ακριβοτερα από το σιδερο.

Για την κατεργασια δεν ξερω ποιο και τι.Εδω μιλουν οι ειδικοι,η όταν παρoυμε ένα τορνο με τον Κωστα100 θα σας πουμε τι παιζει Κλείσιμο ματιού Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο

Υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις που ο μεταλλικός οδηγός είναι επιβεβλημένος, γιατί πολύ απλά ο πλαστικός δεν θα αντέξει.

Έχω προσωπική εμπειρία απο magnum350 αλλά και 52άρι που δύο πλαστικοί παρέδωσαν πνεύμα μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Όταν έγινε μεταλλικός, διαπίστωσα εκτός της αντοχής του και καλύτερη συμπεριφορά γιατί πλέον δεν υπήρχε καθόλου στρέβλωση.

Η venom παλιά, στα όπλα με ισχυρά ελατήρια (80άρι) έβαζαν μεταλλικό οδηγό.

Πιστεύω πως και τα δύο υλικά (πλαστικό και μέταλλο) έχουν τα θετικά και τα αρνητικά τους.

Το πλαστικό είναι σίγουρα πιο "ήσυχο" στην επαφή του με το ελατήριο, φθηνότερο και πολύ πιο εύκολο στην κατεργασία του, αλλά όπως είπε και ο Σταμάτης δε νομίζω να έχει μικρότερες τριβές απο το γυαλισμένο μέταλλο. Το αντίθετο μάλιστα.
Το μέταλλο είναι μεγάλης αντοχής, αλλά έχει πιο χρονοβόρα κατεργασία, βάρος και κόστος. Και τελικά μάλλον αυτά είναι που το κάνουν να μη το επιλέγουν οι εταιρίες βελτιώσεων.

Καταγράφηκε
mikesf
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1290



« Απάντηση #54 στις: Ιούνιος 03, 2014, 10:59:00 μμ »

Εγώ πάντως στο ΤΧ μου (17+) έχω φτιάξει έναν ωραίο μπρούτζινο καθρέπτη οδηγό που δουλευει άριστα. Δεν ξέρω αν σε αυτή την δύναμη θα άντεχε το πλαστικό...
Καταγράφηκε

Ανώνυμοι Αεροβολικοί
Christopher
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 18978



« Απάντηση #55 στις: Ιούνιος 03, 2014, 11:07:26 μμ »

Θα χρησιμοποιησω σαν βελτιωτή το ονομα του Γιωργου Γκουτη.Ολα του τα οπλα 18+ποδολιβρα.Σε κανενα δεν βαζει μεταλλικούς οδηγούς,πληρωνεις που πληρωνεις τις καλτσες σου....τι κοστος θα ειχε ενας μεταλλικος Απορία Απορία Απορία
Καταγράφηκε

TX 200 HC 5.5  .kit v-mach
Hw 95 4.5  kit v-mach
Hw 97 4.5   kit v-mach
Hw 30s 4.5 kit vortek
Diana 75 4.5
Elgamo 300 4.5
Hw 100 fsb 5.5
Air Wolf Mvt 5.5
Steyr LG 110 FT 4.5
kostas100
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 3025



« Απάντηση #56 στις: Ιούνιος 03, 2014, 11:09:34 μμ »

Εγώ πάντως στο ΤΧ μου (17+) έχω φτιάξει έναν ωραίο μπρούτζινο καθρέπτη οδηγό που δουλευει άριστα. Δεν ξέρω αν σε αυτή την δύναμη θα άντεχε το πλαστικό...
Mιχαλη ξερεις και ξερω παρα πολλα αεροβολα με δυναμεις 18 εως και 24π/λ με πλαστικους
οδηγους που δεν επαθαν ποτε τιποτα,γιατι απλα κοντραρουν στο μπλοκ της σκανδαλης Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού
Το θεμα ειναι να ξερεις ΚΑΛΑ τι κανεις, οπως το γνωστο Γατονι του χωρου Γ......τής Άνεση Άνεση Άνεση Άνεση Άνεση
Καταγράφηκε
Christopher
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 18978



« Απάντηση #57 στις: Ιούνιος 03, 2014, 11:14:33 μμ »

Εγω δεν ξερω τιποτα,βλεπω τι κανουν τα γατονια Ποπ,Γκουτης,vortek,maccari,και καποιο αλλοι νεοι στον χωρο Άνεση Άνεση
Καταγράφηκε

TX 200 HC 5.5  .kit v-mach
Hw 95 4.5  kit v-mach
Hw 97 4.5   kit v-mach
Hw 30s 4.5 kit vortek
Diana 75 4.5
Elgamo 300 4.5
Hw 100 fsb 5.5
Air Wolf Mvt 5.5
Steyr LG 110 FT 4.5
Lionheart
WFKS®
Executive
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6870


"ΣΤΡΑΤΟΝΟΜΟΣ"


« Απάντηση #58 στις: Ιούνιος 03, 2014, 11:16:17 μμ »

Το μονο μειων στους μεταλλικους ειναι ο Θορυβος......... οταν βαζουμε εναν μεταλλικο δεν μπορει να αποσβεσει της ταλαντωσεις απο το ελατηριο οπως ο πλαστικος διοτι ο πλαστικος ειναι πιο μονοτικος. Οποιος εχει ευαισθητα αυτια ο συνθετικος ειναι μονοδρομος Κλείσιμο ματιού
Κατα τα αλλα, Σε ποια επιφανεια θα θελατε να σπρωξετε ενα βαρυ ψυγειο σε μια μεταλλικη γυαλισμενη η σε μια πλαστικη η απο συνθετικο υλικο!!!! Απλη λογικη Άνεση
Καταγράφηκε

There are two kind of shooters, those who belong to WFKS and all the rest...................

Πάντα ἰσχύω ἐν τῷ ἐνδυναμοῦντί με Χριστῷ.
Piperman
WFKS®
Διαχειριστής
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 14265


A2R (addicted to recoil)


« Απάντηση #59 στις: Ιούνιος 03, 2014, 11:20:07 μμ »

Και 'γω ξέρω ελατηρίου που έριχνε 36 πδλρα με 3 πόδια max dv και είχε πλαστικό.
Πάντως για να επανέρθουμε στο θέμα μας,ένας κούκος δε φέρνει την άνοιξη.
Δηλαδή μια βελτίωση θα πρέπει να είναι ολοκληρωμένη και όχι πχ έβαλα οδηγό τεφλόν ή μπρούτζο
στο ελατήριο.

Καταγράφηκε

Μόνο sex και αεροβόλα πλέον

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 ... 25   Πάνω
  Εκτύπωση  
 

Μεταπήδηση σε: