Καλώς ήρθατε στη WFKS !!!



Νέα: Γιατί το αεροβόλο είναι πρώτα απ' όλα διασκέδαση !!! Απρίλιος 26, 2018, 02:49:29 πμ
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. *

the magnus effect
Σελίδες: [1]   Κάτω
  Εκτύπωση  

  the magnus effect
Αποστολέας Μήνυμα
ikuzusfanis
WFKS®
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1167



« στις: Μάρτιος 05, 2015, 05:24:33 μμ »

το όπλο μας ξυρίζει στα σίγουρα και σε περιπτώσεις άπνοιας  στα 50 μέτρα τα πάντα συμφωνούν με τα βαλιστικα μας προγράμματα.
 Τα  DOT πτώσεις είναι αυτά που πρέπει να είναι σε ανάλογη απόσταση από το σημείο μηδενισμού πχ 5 .
Για σιγά ρε φίλε κάτι δεν πάει καλά σήμερα με πλευρικό άνεμο από αριστερά  Απορία Απορία
Ενώ θα έπρεπε να έχω πτώση ίδια ντοτ με τα ντοτ σε  ιδια αποσταση με απνοια 5 δηλ και απόκλιση δεξιά, έχω πχ ενα ντοτ παραπάνω 4 ντοτ.  Απορία Απορία Μπα ο αέρας κάνει ότι θέλει στο σφαιρακι   Κλείσιμο ματιού ανοδικό ρεύμα κάπου  Απορία
Με άνεμο από δεξιά προς αριστερά αντίθετης φοράς με παραπάνω όμως ,ίδιας έντασης και διεύθυνσης, στην ίδια απόσταση, τα ντοτ πτώσης  είναι ένα παρακάτω 6 δηλαδή, σαν να βαράω με άπνοια σε μεγαλύτερη απόσταση κατι Απορία Απορία Απορία Τώρα δεν καταλαβαίνω τίποτα .
Με άνεμο από αριστερά ένα ντοτ πάνω με άνεμο από δεξιά ένα ντοτ παρακάτω σε σχέση με το σημείο μηδενισμού σε μακρινή απόσταση.
Γιατί συμβαίνει αυτό  Απορία Την  απάντηση  έδωσε ο  Ερρίκο Γουσταύο Μάγκνους  Χαμόγελο

Φαινόμενο Μάγκνους ονομάζεται στη Αεροδυναμική το φαινόμενο εκείνο της δημιουργίας καθέτων δυνάμεων επί του άξονα περιστρεφόμενου κυλίνδρου που εκτίθεται σε ρεύμα αέρος.

Δια της στροφής του κυλίνδρου και της σημειούμενης τριβής τα μόρια του αέρα παρασύρονται με ταχεία κίνηση κατά την πλευρά της φοράς της περιστροφής, ενώ κατά την άλλη πλευρά τα μόρια του αέρα επιβραδύνονται. Αυτή η διαφορά των ταχυτήτων έχει ως συνέπεια να δημιουργείται αντίρροπη διαφορά πίεσης της οποίας αποτέλεσμα είναι οι υπό τον Ερρίκο Γουσταύο Μάγκνους, κατά πρώτη φορά, παρατηρηθείσες κάθετες δυνάμεις.

Το φαινόμενο αυτό μελετήθηκε ιδιαίτερα το 1923 στο αεροδυναμικό εργαστήριο του Πανεπιστημίου της Γαττίγκης και αμέσως ένα χρόνο μετά, ο ναυπηγός Φλέττνερ το δοκίμασε σε πρακτική εφαρμογή επί ιστιοφόρου πλοίου, με περιστρεφόμενους ιστούς, με μικρή επιτυχία. Τα πλοία του τύπου αυτού παραμένουν σήμερα πειραματικά και λέγονται πλοία Μάγκνους, εκ του ονόματος του πρώτου παρατηρητή του φαινόμένου ή ρότορσιπ, περισσότερο διαδεδομένα.
Δειται τώρα το σφαιρακι μας σε κανη με ραβδώσεις από αριστερά προς δεξιά καθώς πετάει με πλευρικό άνεμο την δύναμη που ασκείται προς τα πάνω

Αντίθετος άνεμος θα ασκεί αντίθετης φορά δύναμη προς τα κάτω εξηγώντας όλα τα παραπάνω
 http://en.wikipedia.org/wiki/Magnus_effect
https://www.youtube.com/watch?v=OCA1njSxgv4

Tο χοπ απ σύστημα στα  αεροβόλα ειρσοφτ με BBs επίσης βασίζεται στο αυτό φαινόμενο για να στελνουν μακρυτερα με λιγότερη τροχιά μπανάνα το βληματακι τους
http://en.wikipedia.org/wiki/Hop-Up_%28Airsoft%29
το έγραψα εδώ μιας και είναι και το κοριόλης εφεκτ μαζί.
Καταγράφηκε

ΟΡΘΙΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΠΑΡΑ ΓΟΝΑΤΙΣΤΟΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ
michael1969
WFKS®
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 295


ΣΕΡΡΕΣ...


« Απάντηση #1 στις: Μάρτιος 06, 2015, 02:58:07 μμ »

Ωραιος ..... και χρησιμος.
Καταγράφηκε

Σελίδες: [1]   Πάνω
  Εκτύπωση  
 

Μεταπήδηση σε: