Καλώς ήρθατε στη WFKS!!!



Νέα: Γιατί το αεροβόλο είναι πρώτα απ' όλα διασκέδαση !!! Ιούνιος 25, 2018, 03:00:33 μμ
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. *

Βam 22 VS weihrauch 90
Σελίδες: [1] 2 3 ... 5   Κάτω
  Εκτύπωση  

  Βam 22 VS weihrauch 90
Αποστολέας Μήνυμα
diana350magnum
WFKS®
Συντονιστής
Μέλος

Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 2658


Nothing is impossible, impossible is nothing...


« στις: Νοέμβριος 26, 2015, 03:54:52 μμ »

Mπορεί ένα ταπεινό και φθηνό κινέζικο αεροβόλο να κοντράρει στα ίσια την μηχανική αρτιότητα ενός γερμανικού κορυφαίου τουφεκιού?
Κατα τη γνώμη μου ναί, και έχει αποδειχθεί και στο παρελθόν αρκετές φορές.

Και για να μη παρεξηγηθώ, το θέμα έχει να κάνει καθαρά και μόνο με τις επιδόσεις στο στόχο και όχι με την ποιότητα των υλικών, τη συναρμογή κτλ κτλ.

Καταγράφηκε
Christopher
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 16692



« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 26, 2015, 04:06:03 μμ »

Mπορεί ένα ταπεινό και φθηνό κινέζικο αεροβόλο να κοντράρει στα ίσια την μηχανική αρτιότητα ενός γερμανικού κορυφαίου τουφεκιού?
Κατα τη γνώμη μου ναί, και έχει αποδειχθεί και στο παρελθόν αρκετές φορές.

Και για να μη παρεξηγηθώ, το θέμα έχει να κάνει καθαρά και μόνο με τις επιδόσεις στο στόχο και όχι με την ποιότητα των υλικών, τη συναρμογή κτλ κτλ.



Ναι Γιωργο μπορει Άνεση Άνεση Άνεση το εχω δει αυτό με το ΒΑΜ40 αν και είναι λιγο πειραγμενο Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού
Καταγράφηκε
diana350magnum
WFKS®
Συντονιστής
Μέλος

Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 2658


Nothing is impossible, impossible is nothing...


« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 26, 2015, 04:16:07 μμ »

Επειδή και εγώ Χριστόφορε το έχω δεί και με Βam 19 και με 26 ήμουν περίεργος να δω αν θα ίσχυε και σε πιο μεγάλα όπλα.

Σε λίγο ο φίλος dravidas (παναγιώτης) θα μας γράψει για την προσωπική του εμπειρία.
Καταγράφηκε
Christopher
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 16692



« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 26, 2015, 04:34:54 μμ »

Γιωργο μπορει να εχω αλλαξει τα παντα πανω στο οπλο,αλλα η καννη ηταν μαμα και αυτή παραμενει Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού
Καταγράφηκε
Φραγκίσκος
WFKS®
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1004


« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 26, 2015, 05:16:03 μμ »

Mπορεί ένα ταπεινό και φθηνό κινέζικο αεροβόλο να κοντράρει στα ίσια την μηχανική αρτιότητα ενός γερμανικού κορυφαίου τουφεκιού?
Κατα τη γνώμη μου ναί, και έχει αποδειχθεί και στο παρελθόν αρκετές φορές.

Και για να μη παρεξηγηθώ, το θέμα έχει να κάνει καθαρά και μόνο με τις επιδόσεις στο στόχο και όχι με την ποιότητα των υλικών, τη συναρμογή κτλ κτλ.



Εκεί ακριβός κάνει και την διαφορά
,μπορεί να συγκριθεί και ίσως να είναι πολύ καλύτερο ι μέχρι κάποιου σημείου αλλά όχι στην διάρκεια χρόνου
Καταγράφηκε
Piperman
WFKS®
Διαχειριστής
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 13376


Εγώ φταίω για όλα...


« Απάντηση #5 στις: Νοέμβριος 26, 2015, 08:40:49 μμ »

Κανονικά θα 'πρεπε να 'ναι 22 vs 80 
To 22 με 26 πδλβρα μαμά και με σκανδάλη μαμά... το ξεχνάμε.
Με σκανδάλη στύλ bam19 και 20-22 πδλβρα θα 'ναι μάλλον ανεκτό,
αν έχεις γκρουπάκια βάλε να δούμε
Καταγράφηκε

Μόνο sex και αεροβόλα πλέον
dravidas
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 30



« Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 26, 2015, 09:20:11 μμ »

Κανονικά θα 'πρεπε να 'ναι 22 vs 80 
To 22 με 26 πδλβρα μαμά και με σκανδάλη μαμά... το ξεχνάμε.
Με σκανδάλη στύλ bam19 και 20-22 πδλβρα θα 'ναι μάλλον ανεκτό,
αν έχεις γκρουπάκια βάλε να δούμε
    θα μου ειναι δυσκολο να παω να βρω τους τενεκεδες     αλλα απο οτι με ενημερωσε ο γιωργος ειναι 21 ποδολιμπρα και εχει ασχοληθη με τιν σκανδαλη για γκρουπ μαλον θα στα στειλω στο κινητο να τα ανεβασηε εσυ δεν τα παω καλα με τα pc δεν το εχω κανη και δεν ξερω Έκπληξη
Καταγράφηκε
diana350magnum
WFKS®
Συντονιστής
Μέλος

Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 2658


Nothing is impossible, impossible is nothing...


« Απάντηση #7 στις: Νοέμβριος 26, 2015, 10:22:30 μμ »

Ναί Κώστα, όντως το όπλο είναι 21 με 22 ποδόλιβρα ανάλογα το σφαιράκι.

Η σκανδάλη έχει επιμεληθεί αναλόγως και είναι σε πολύ καλά επίπεδα.

Εγώ αν θα μπορούσα θα το έκανα μια άμεση σύγκριση με ένα 350 magnum ή το πρωτότυπο όπλο, δηλαδή το Gamo 1250.
Καταγράφηκε
Piperman
WFKS®
Διαχειριστής
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 13376


Εγώ φταίω για όλα...


« Απάντηση #8 στις: Ιανουάριος 12, 2017, 01:24:44 μμ »

Ξέθαμα του τόπικ γιατί το σκεφτόμουν τελευταία (για ΒΑΜ 22)
Υπάρχει ένας πειρασμός,165€ απ' τη μία που θα γίνουν 200 (κάτι θα χρειαστεί)
και 500€ απ την άλλη μαζί με κάποιον αντάπτορα και μια τρόμπα.
Ας υποθέσουμε τώρα ότι δεν υπάρχουν τα 500 γιούρος.
Το 90 το είχα και έχω γράψει στο ανάλογο τόπικ,φαρμακερά εύστοχο στα 19 πδβρα που το έπαιζα,
τα άλλα παιδιά που το 'χουν το ρίχνουν στα 21 πδλβρα και όντως το όπλο είναι εύστοχο,
το 'χουμε δει όλοι με τα μάτια μας.
Το 22 δεν το έχω (έχουμε) δεί οπότε θέλει λίγο ψάξιμο.
Λοιπόν από θέμα δύναμης,75cc το 90,56cc το 80άρι και 78cc το ΒΑΜ 22
Η δύναμη λοιπόν θέλει αέρα,90άρι και 22 είναι κοντά.
Για να πάρεις αέρα όμως θες όγκο,ο όγκος είναι 3.14 x διάμετρο x διαδρομή.
Διάμετρο τα δύο hw είναι 30άρια και το βαμ είναι 29 χιλιοστά.
Διαδρομή τώρα,10.5 για το 90άρι,8εκ. για το 80άρι και σχεδόν 12!!! εκ. για το 22
Το 22 λοιπόν έχει τη διαδρομή που έχουν τα χατσαν 125 και 135 !!!
Η διαδρομή τώρα είναι ένα από τα πιο βασικά πράγματα για αυτό που λέμε lock time,
δλδ πόσος χρόνος μεσολαβεί απ' τη στιγμή που θα πατήσουμε τη σκανδάλη
έως ότου το βλήμα βγεί από την κάνη.
Θα μου πείτε ο χρόνος αυτός είναι πολύ μικρός έτσι κι αλλιώς και θα 'χετε δίκιο
αλλά σ' αυτόν τον πολύ μικρό χρόνο συμβαίνουν πολλά πράγματα όπως
το όπλο στρίβει ελάχιστα απ' τη σκανδάλη,το όπλο χοροπηδάει απ' την ανάκρουση,
το όπλο στρίβει απ' την εκτόνωση του ελατηρίου κτλ.
Όσο πιο μικρός είναι ο χρόνος (το lock time) τόσο πιο πολλές πιθανότητες έχουμε
το όπλο να ρίξει εκεί που σημαδεύουμε.
Με 12 εκατοστά διαδρομή και ένα "ζωντανό" όπλο δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα.
Επίσης κάτι δε μου έβγαινε στα νούμερα,πολύ δυνατό το 22.
Ειδικά αν σκεφτείτε ότι στο πιο κρίσιμο σημείο της βολής  
(όταν το πιστόνι πλησιάζει στο τράνσφερ πόρτ όπου ιδανικά το σφαιράκι πρέπει να βγαίνει
ακριβώς τη στιγμή που το πιστόνι τερματίζει,ούτε νωρίτερα ούτε αργότερα).
Σε αυτό το σημείο λοιπόν το ελατήριο (ή το gas ram) που σπρώχνει το πιστόνι
δίνει σχεδόν μηδενική δύναμη ή την ελάχιστη αν έχει μπεί με προφόρτιση.
Η μόνη λύση για να συνεχίσει το πιστόνι δυνατά (αν θέλουμε δύναμη)
είναι αν έχει μεγάλη ορμή,δηλαδή μαγάλη μάζα,να είναι ΒΑΡΥ.
Το έψαξα λοιπόν,μίλησα και με τον Ξενοφώντα που το είχε και όντως,
το πιστόνι είναι πάνβαρο !!!
Αυτό σημαίνει πολλά πράγματα όπως ανάκρουση και όπως μεγάλο λόκ τάιμ
ακόμα και στην περίπτωση που το χαμηλώσουμε με πιο κοντό ελατήριο.
Κοίταξα μετά στα χαρακτηριστικά του όπλο ότι έχει μήκος 130  Σφραγισμένα χείλη Σφραγισμένα χείλη Σφραγισμένα χείλη
Δεν αμφισβητώ τα  

Mπορεί ένα ταπεινό και φθηνό κινέζικο αεροβόλο να κοντράρει στα ίσια την μηχανική αρτιότητα ενός γερμανικού κορυφαίου τουφεκιού?
Κατα τη γνώμη μου ναί, και έχει αποδειχθεί και στο παρελθόν αρκετές φορές.
Και για να μη παρεξηγηθώ, το θέμα έχει να κάνει καθαρά και μόνο με τις επιδόσεις στο στόχο και όχι με την ποιότητα των υλικών, τη συναρμογή κτλ κτλ.


Ναι Γιωργο μπορει Άνεση Άνεση Άνεση το εχω δει αυτό με το ΒΑΜ40 αν και είναι λιγο πειραγμενο Κλείσιμο ματιού Κλείσιμο ματιού

Επειδή και εγώ Χριστόφορε το έχω δεί και με Βam 19 και με 26 ήμουν περίεργος να δω αν θα ίσχυε και σε πιο μεγάλα όπλα.


αλλά ταπεινή μου άποψη το 22 δεν ανήκει σ' αυτήν την κατηγορία.
Και νομίζω δε μπορεί να συγκριθεί ούτε με το 90 ούτε με το 80.
Ακόμα και αν κάποιος ελαφρώσει πολύ το πιστόνι για τα 12 εκ διαδρομής δεν μπορεί να κάνει τπτ.
Βλητικά μιλάω πάντα,βλητικά και μόνο.
Βέβαια μπορεί κάποιος να το 'χει ή να το πάρει και να του αρέσει,
περί ορέξεως άλλωστε κολοκυθόπιτα...   Χαμόγελο

Καταγράφηκε

Μόνο sex και αεροβόλα πλέον
Γιαννης Κ.
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 306



« Απάντηση #9 στις: Ιανουάριος 12, 2017, 03:10:38 μμ »

Γιατι δεν δινουν μεγαλυτερη διαμετρο στον κυλινδρο μειωνοντας ταυτοχρονα την διαδρομη για να ελαχιστποιησουν το lock time ;
Καταγράφηκε
diana350magnum
WFKS®
Συντονιστής
Μέλος

Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 2658


Nothing is impossible, impossible is nothing...


« Απάντηση #10 στις: Ιανουάριος 12, 2017, 03:26:35 μμ »

Γιατι δεν δινουν μεγαλυτερη διαμετρο στον κυλινδρο μειωνοντας ταυτοχρονα την διαδρομη για να ελαχιστποιησουν το lock time ;

Γιατί δεν τους απασχολεί!
Καταγράφηκε
Γιαννης Κ.
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 306



« Απάντηση #11 στις: Ιανουάριος 12, 2017, 03:42:20 μμ »

Γιατι δεν δινουν μεγαλυτερη διαμετρο στον κυλινδρο μειωνοντας ταυτοχρονα την διαδρομη για να ελαχιστποιησουν το lock time ;

Γιατί δεν τους απασχολεί!
Καλα λοιπον, ας το κανει καποιος που τον απασχολει...
Καταγράφηκε
Γιαννης Κ.
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 306



« Απάντηση #12 στις: Ιανουάριος 12, 2017, 03:55:47 μμ »

Σχετικα μ' αυτο που λεει ο Πιπ παραπανω, το gas ram ειναι ουσιαστικα ενα ελατηριο με μεγαλη προφορτιση, οποτε συνεχιζει να δινει ωθηση μεχρι το τελος της διαδρομης του, εν αντιθεσει με ενα μεταλικο ελατηριο χωρις, η με λιγη προφορτιση που στο τελος της διαδρομης δεν εχει πια δυναμη παρα μονο την αδρανεια του πιστονιου. Αυτο σημαινει οτι το μηκος της κανης σε ενα gas ram μπορει να ειναι μεγαλυτερο, με οτι αυτο σημαινει για την δυναμη και την ευθυβολια
Καταγράφηκε
Piperman
WFKS®
Διαχειριστής
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 13376


Εγώ φταίω για όλα...


« Απάντηση #13 στις: Ιανουάριος 12, 2017, 04:37:19 μμ »

Γιάννη ένα gas ram στο τέλος της διαδρομής του δίνει τη μικρότερη δυνατή ώθηση,
ακριβώς όπως και ένα ελατήριο
Καταγράφηκε

Μόνο sex και αεροβόλα πλέον
Piperman
WFKS®
Διαχειριστής
Μέλος

Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 13376


Εγώ φταίω για όλα...


« Απάντηση #14 στις: Ιανουάριος 12, 2017, 04:52:57 μμ »

Γιατι δεν δινουν μεγαλυτερη διαμετρο στον κυλινδρο μειωνοντας ταυτοχρονα την διαδρομη για να ελαχιστποιησουν το lock time ;

Αυτό υποτίθεται κάνει το καινούργιο βαμ 23.
Τις "κυριλέ" εταιρείες δεν τις απασχολεί  μια και ξέρουν ότι ένα "δυνατό" όπλο με πιστόνι (ελατήριο ή gas ram)
δε μπορεί να σταθεί βλητικά δίπλα σε ένα πιο ήπιο.
Το δοκίμασε η theoben.
Η gamo νομίζω τα καινούργια δυνατά της όπλα είναι με 33 χιλ. σωλήνα.
Aπ' την άλλη ο πολύς ο κόσμος,οι αγοραστές,είναι λίγο έως πάρα πολύ άσχετοι.
Αυτό που κοιτάνε είναι νούμερα ταχυτήτων στα χαρτιά.
Έριξα το 80άρι του φίλου Δράκου στα 16 πδλβρα.
Ακαριαίο,τρομερά εύστοχο,λειτουργία βελούδινη κτλ.
Για 80άρι αυτή η δύναμη είναι ρελαντί,είναι μεγάλο όπλο.
Αν η HW το έστηνε και το πούλαγε έτσι δε θα το 'παιρνε κανείς,θα λέγανε "ψόφιο"...
Πολλοί τα 16 πδλβρα τα θεωρούν τίποτα για 5.5 λες και παίζουν πόλεμο με το αεροβόλο  Γλώσσα
Απ΄την άλλη αν πάρεις ένα βαμ 22 και μπείς στη λογική να επέμβεις για να του μειώσεις διαδρομή
παίζει  να κοστίσει πιο ακριβά απ' το 90άρι  
Καταγράφηκε

Μόνο sex και αεροβόλα πλέον

Σελίδες: [1] 2 3 ... 5   Πάνω
  Εκτύπωση  
 

Μεταπήδηση σε: