Εδώ λένε ότι το έχουν κάνει κάτι ρώσοι και πιθανόν να μπορεί να γίνει και για το HW97... :)
https://www.gatewaytoairguns.org/GTA/index.php?topic=34829.msg1114867#msg1114867
Ok, σίγουρα θα είναι μια καινοτομία αλλά δεν ξέρω αν επι της ουσίας έχει να προσφέρει κάτι παραπάνω απο ένα καλοβελτιωμένο με την κλασική συνταγή του κιτ.
Εγώ δεν καταλαβαίνω πως αγκιστρώνει στην σκανδάλη,η ουρά βρίσκεται μέσα στην μικρή σωλήνα;
Παράθεση από: THR S500 στις Οκτωβρίου 12, 2017, 12:18:58 ΠΜ
Εγώ δεν καταλαβαίνω πως αγκιστρώνει στην σκανδάλη,η ουρά βρίσκεται μέσα στην μικρή σωλήνα;
100% θα θελει και πατεντα στην σκανδαλη.
Αν και εχω την ιδια γνωμη με τον 350,φοραω ενα απο τα παλια καλα κιτ v-mach στο ΤΧ200 HC 5.5,ειναι στα 14 ποδολιβρα και δεν το αλλαζω με τιποτα 8) 8) 8)
Παράθεση από: Christopher στις Οκτωβρίου 12, 2017, 01:58:01 ΜΜ
Αν και εχω την ιδια γνωμη με τον 350,φοραω ενα απο τα παλια καλα κιτ v-mach στο ΤΧ200 HC 5.5,ειναι στα 14 ποδολιβρα και δεν το αλλαζω με τιποτα 8) 8) 8)
Μενει να δεις και κανενα ΤΧ σωστα περιποιημενο με Τιταν και να αλλαξεις γνωμη! :D
Δημητρη,με πραγματα που με ικανοποιουν ειμαι λιγο δυσκολος με τις αλλαγες.Αν κατι δεν μου αρεσει περνει δρομο αμεσως και ας εχει πληρωθει αδρα ;) 8) 8) 8)
Παράθεση από: Christopher στις Οκτωβρίου 12, 2017, 05:32:41 ΜΜ
Δημητρη,με πραγματα που με ικανοποιουν ειμαι λιγο δυσκολος με τις αλλαγες.Αν κατι δεν μου αρεσει περνει δρομο αμεσως και ας εχει πληρωθει αδρα ;) 8) 8) 8)
;)
https://www.airrifle.co.za/threads/23320-Gas-ram-for-HW97
Το σχέδιο είναι στηριγμένο σε diana με την το6 κάτι παρόμοιο είναι και του ΤΧ.
Η πολυπλοκότητα του συστήματος αλλά και ο τρόπος έμφραξης με τσιμούχες ώστε να μην χάνεται ο αέρας το καθιστούν ασύμφορο.
Το να έχεις πιστόνι με άξονα-gas ram είναι το χειρότερο σενάριο απο άποψη αξιοπιστίας.
Απο κατασκευαστικής άποψης, πολλαπλασιάζεις την πιθανότητα διαρροής στο διπλάσιο έναντι ενός απλού gas ram...
Πόσο να αντέξουν εκείνα τα έρμα orings που θα στεγανοποιούν τον άξονα μέσα στην τρύπα του gas ram και μάλιστα σε ένα σημείο που δε μπορεί και να λιπανθεί σωστά.
Στα μείον επίσης, πως δε θα μπορείς να ρυθμίσεις και την πίεση και θα έχεις αναγκαστικά σταθερά μπαρ.