Ειδήσεις:

Γιατί το αεροβόλο είναι πρώτα απ' όλα διασκέδαση !!!

Κύριο μενού

Η αβάσταχτη ελαφρότητα...

Ξεκίνησε από paran, Δεκεμβρίου 13, 2019, 10:11:59 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

paran

το συγκεκριμένο ποστ, έχει θέμα "έλεγχος ισχύος μέσω ΑΣΕΠ"  ;D ;D ;D

Την ιδέα (και την εφαρογή της...) την εξέθεσαν αρχικά οι Αμερικάνοι https://www.gatewaytoairguns.org/GTA/index.php?topic=102095.0 Το ονόμασαν SSG, από τα αρχικά του Stopping Spring Guide...

Το ζουμί είναι στην παρακάτω εικόνα, ενώ έχουν φτιαχτεί μερικές (λιγότερες από δέκα) διαφορετικές εκδοχές του συστήματος, όλες βασισμένες στην ίδια ιδέα...



Δουλεύει με άριστα αποτελέσματα τόσο σε ρεγουλαρισμένα, όσο και σε αρεγουλάριστα όπλα, ενώ δίνει το ζητούμενο anti-bounce σε όπλα που δεν το έχουν εκ κατασκευής...

Σε ελεύθερα Ελληνικά είναι ένα σύστημα ρυθμιζόμενης (σε μήκος και προένταση) εκτόνωσης ελατηρίου σφύρας...

Έχοντας μελετήσει το θέμα διεξοδικά, είχα αποφασίσει ότι στο PR900W θα χρησιμοποιούσα αυτό το σύστημα, στην απλούστερή του μορφή... Έναν ρυθμιζόμενης διαδρομής και προφόρτισης οδηγό ελατηρίου σφύρας...

Α.Σ.Ε.Π.  λοιπόν, Αμερικάνικο Σύστημα Ελέγχου Πυρός    ;D ;D ;D




to the deepest limits...

Nikos_Atalanti


paran

Το PR900W έχει ένα πολύ σκληρό ελατήριο σφύρας, πολύ μεγάλου μήκους κιόλας, που έχει όμως έναν αλουμινένιο οδηγό που πατάει πίσω σε μια εσοχή της επίσης αλουμινένιας τάπας...



Χωρίς δεύτερη σκέψη έκοψα δυο σπείρες και πάτησα την τελευταία...



Στο PR900W η πίσω -αλουμινένια- τάπα συγκρατείται στην θέση της με μια περαστή Μ5 άλεν που πιάνει στο πίσω μέρος του αλουμινένιου block.

Αντικατέστησα αυτήν τη βίδα με δυο πολύ κοντές ανοξείδωτες  άλεν Μ5, που η πρώτη με τορνιρισμένο κεφάλι πιάνει στο ίδιο σπείρωμα με τη μαμά, ενώ η δεύτερη σε καινούργιο σπείρωμα στην μαύρη πίσω αλουμινένια τάπα...

Το κεφάλι της τορνιρισμένης άλεν το χρησιμοποίησα για να πιάσει πάνω του με σύστημα "μπαγιονέτ" η πίσω τάπα, που εκτός από το μπαγιονέτ πιάνει και με το άλλο αλενοβιδάκι Μ5 από κάτω...

Ο μαμά οδηγός ελατηρίου ξετρυπήθηκε κατά μήκος με τρυπάνι 4.2 mm και το αξονάκι του ΑΣΕΠ είναι ένα ανοξείδωτο 4 mm, που του έκανα ένα κοντό σπειρωματάκι μπροστά και ένα μακρύ πίσω.

Στο μπροστινό σπειρωματάκι πιάνει ένα "top hat" μπρούτζινο που πατάει στην εσοχή της σφύρας, ενώ στο πίσω, που περτνάει μέσα από μια τρύπα επίσης 4.2 mm στο κέντρο της πίσω τάπας μπαίνουν κατά σειρά ένα o-ring, ένα ροδελοπαξιμάδι και ένα κόντρα παξιμάδι Μ4...

Το o-ring λειτουργεί ως αποσβεστήρας του χτυπήματος της εκτόνωσης του ελατηρίου στην πίσω τάπα και το ροδελοπαξιμάδι με την κόντρα βίδα του ρυθμίζουν την διαδρομή εκτόνωσης του ελατηρίου, δηλαδή εν τέλει την ισχύ του όπλου...

για δείτε...





Διακρίνεται το μπρούτζινο top hat, το κομμένο ελατήριο σφύρας, ο ξετρυπημένος κατά μήκος μαμά οδηγός και η μπαγιονέτ πίσω τάπα...











Εδώ φαίνεται η διαδρομή που το ΑΣΕΠ θα σπρώξει τη σφύρα. Είναι προφανές ότι η διαδρομή αυτή μπορεί να ρυθμιστεί πανεύκολα από ίσα-ίσα να κάνει "σπουφ" και να βγάζει μια ιδέα αέρα, έως full power...









Μιλάμε η διάμετρος του "κεντρικού σωλήνα" του PR900W είναι ελάχιστη σε σχέση με τα "άλλα"...





Το oring που είναι ανάμεσα ροδελοπαξιμάδι και πίσω τάπα, αποσβένει τον κραδασμό όταν ρίχνεις και δεν αφήνει να τερματίσει το ΑΣΕΠ  (;D ;D ;D ;D) μέταλλο με μέταλλο...







Το σύστημα συγκράτησης "μπαγιονέτ" δεν έχει καθόλου μπόσικα, μιας και πρόσεξα την κατασκευή του, ενώ η χρήση της μαμάς πίσω τάπας έγινε για να μην κάνω και blacking σε μια καινούργια αλουμινένια...





to the deepest limits...

paran

Το ξαναγράφω -φωναχτά κιόλας- για να το εμπεδώσουμε όλοι...

ΤΟ Α.Σ.Ε.Π. ΡΥΘΜΙΖΕΤΑΙ ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ ΚΙΟΛΑΣ, ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ, ΑΠΟ ΙΣΑ-ΙΣΑ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΒΛΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΝΗ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΡΙΧΝΕΙ FULL POWER...

Θυμίζω ότι η δικιά μου εκδοχή είναι η απλούστερη από όλες. Την επέλεξα όχι από βαρεμάρα (ψυχοθεραπεία είναι η κατασκευή άλλωστε...) αλλά λόγω μικρής διαμέτρου πίσω τάπας (όπλου εν γένει...)

Το απόγευμα έχει σκανδάλη... Αν προλάβω...


ΥΓ. για φανταστείτε κοντοτούφεκο, πανάλαφρο, πλήρως ρυθμιζόμενο από τίποτα, έως θα δούμε πόσο φτάνει, κάτω από δυο κιλά πλήρες, με δι-ωχ-ωχ-ωχ-τρα και ευθυγραμμιστή βολής... Καλό μου ακούγεται...
to the deepest limits...

Piperman

Δε βλέπω πως θα δώσει χαρακτηριστικά αντιμπάουνς
αλλά γενικά παππούδεψα και δε βλέπω καλά  ::)
Αν μπεις στη διαδικασία να φτιάξεις σφύρα απ' την αρχή όπως είπες
κάντη 2 κομμάτια,υπάρχουν στο νετ άπειρες ιδέες για σφύρα αδρανείας.
Γνώμη μου και μόνο
Μόνο sex και αεροβόλα πλέον

paran

Ξέχασα, λένε τα Αμερικανάκια ότι η μεγάλη διαφορά του ΑΣΕΠ, είναι η πολύ καλύτερη διαχείριση αέρα λόγω anti-bounce χαρακτηριστικών...

Με λίγη δουλειά που έκανα στην σκανδάλη, ως τώρα έχω ασχοληθεί με το μικρό μου κάνα τετράωρο... και δυο μέρες σκέψης...  ;D ;D ;D

Πάμε παρακάτω σιγά-σιγά...


ΥΓ. Αν με παίρνει από βάρος, λέω να πάω και το μοχλό όπλισης μπροστά... θα δούμε...
to the deepest limits...

Piperman

Ξες με τα αμερικανάκια,
δεν είναι να πολυεμπιστεύεσαι...  ::)
Μόνο sex και αεροβόλα πλέον

paran

Πιπ, το ΑΣΕΠ σπρώχνει τη σφύρα μέχρι το σημείο που το έχεις ρυθμίσει. Μετά η σφύρα κινείται -χωρίς να έχει πλέον επαφή με το ΑΣΕΠ, που έχει φρενάρει στην πίσω τάπα- και χτυπάει το fire pin. Αναπηδάει προς τα πίσω, όπου και συναντάει μετά από κάποια απόσταση (που εξαρτάται από την ρύθμιση που έχεις κάνει...) ξανά το top hat του ΑΣΕΠ...

Μόνο σε εντελώς full power και σε ρυθμίσεις πολύ κοντά στο full power μπορεί η σφύρα να ξανανοίξει τη βαλβίδα...

Έτσι λένε οι απέναντι και το μετρήσανε κιόλας... Δες όταν έχεις (πολύ) χρόνο το σχετικό ποστ...

Μιλάμε ότι σε χαμηλές ρυθμίσεις (μικρή διαδρομή ΑΣΕΠ) ίσα-ίσα που κάνει "σπουφ", ενώ στις ψηλές (αντίστοιχα μεγάλη διαδρομή, έως full, γίνεται πολύ φωνακλούδικο...

Μόλις καταλήξω με την σκανδάλη (πάμε για τροποποίηση σε δυο σταδίων, με πολύ πιο μαλακό δεύτερο...) θα το δέσω στο κοντάκι και θα το μετρήσω...
to the deepest limits...

Piperman

Το ίδιο λέμε Παναγή,
χτυπάει,γυρίζει βρίσκει στο τοπ χατ και ξαναφεύγει μπροστά,
το fire pin θα ξαναχτυπήσει,λίγο ή πολύ εκεί θα πάει.
Πιθανώς όμως να έχεις (έχουν) δίκιο και να μειώνει πολύ τη σπατάλη στον αέρα
υπάρχει όμως ένα αλλά,η διαιρούμενη σφύρα αδρανείας.
Τώρα βέβαια έχουν γίνει διάφορες πατέντες στο παρελθόν
πολύ πιο απλές που κάνανε (σχετική) δουλειά
όπως πχ ένα oring στο fire pin
οπότε φαντάζομαι και αυτό θα έχει μια συγκεκριμένη ρύθμιση
που θα κάνει δουλειά
Μόνο sex και αεροβόλα πλέον

Γιάννης Κιο.

και εγω είμαι υπερ της διαιρουμενης σφύρας.Απλό και καλό το συστημα αυτό αλλά έχει αρκετά μείων κατα την γνώμη μου.
δεν προσπαθώ να μειώσω την δουλεία και την σκέψη σου.Προχώρα μια χαρά πας και περιμένω και εγώ τα αποτελεσματα.Πολυ χαίρομαι δουλειές με μερακι και αεροβολικες ανησυχίες :) :)
HW 97K
AT 44 4.5 
Stoeger X20 , TSS Β10 , Crossman 1377
Slavia 631 Lux

Mike pr

Εχοντας ασχοληθει με το SSG στο παρελθον στο Ρ15 ειδα τα εξης
Σε εργοστασιακη μορφη ελατηριου ειναι ηδη προφορτισμενο χωρις οπλιση και αυτο λογω σφυρας 20 γρ
Το σκληρο ελατηριο σε συνδιασμο με την ελαφρια σφυρα αποτρεπει την αναπηδηση
Εαν λοιπον για να δουλεψει σαν antibounce, αφησουμε 1-2 mm διαδρομη παραπανω απο το σημειο που ακουμαπει την σφυρα το αποτελεσμα ειναι λογω μικρης αδρανειας της σφυρας δεν εχουμε την προσδοκουμενη δυναμη
Εαν προφορτισουμε παραπανω τοτε η μαζα του SSG λειτουργει αντιστροφα και αφηνει την βαλβιδα ανοιχτη
Η λυση ειναι σκληροτερο ελατηριο ουτως ωστε κατα την μικρη διαδρομη του να παραχθει ενεργεια τοση ωστε  να ανοιξει αρκετα η βαλβιδα
Το συστημα στην πραξη ειναι αποδωτικο σε οπλα με βαρια σφυρα και μαλακο ελατηριο
Οι δοκιμες μου εγιναν με ψηφιακο EDMU και χρονογραφο για να εχω ακριβη αποτελεσματα

paran

Καλησπέρα παίδες,

Θενκς κατ αρχή για την συμμετοχή  και τις ιδέες,

Η "ηχητική" αίσθηση που έχω λοιπόν απο τη χρήση της απλούστερης μορφής του SSG (το ΑΣΕΠ ακουγεται καλυτερα πάντως...) στο PR900W είναι ότι δίνει ευρύτατη δυνατότητα ρύθμισης της δύναμης του όπλου και μάλιστα πολύ εύκολα, με το χέρι σε δευτερόλεπτα...
Τώρα ρίχνει απο ένα ανεπαίσθητο ανθυποτσούφ που αμφιβάλλω αν βγάζει το βληματάκι απο την κάνη,  μέχρι το ισχυρό μπαμ της πλήρους του ισχύος, που είναι λένε όσοι το έχουν μετρήσει 18-19 fpe με 8.4  FTT και 23 με βαριές βολίδες...
Οι πρώτες μου σκέψεις είναι να το ρυθμίσω αρχικά στα 12 fpe με 8.4 FTT και βλέπουμε...

Θα δοκιμάσω αρχικά με το μαμά transfer port που είναι 3.5 mm και η καινούργια σφύρα που θα φτιάξω θα είναι απλή, όχι αδρανείας, ίδιο ακριβώς βάρος με τη μαμά. Για αδρανείας θα έχω χρόνο μέχρι να μου έρθει ο altaros και το δεύτερο barrel band και μέχρι να φτιάξω το carbon κοντάκι μου...

Είπαμε, έχω δυο κιλά project μπροστά μου...   ;D ;D ;D

ΥΓ. Έχει κανείς ιδέα που αλλού (εκτός από Αμερική...) να ψάξω για barrel band ;;;  Σας θυμίζω ότι το ίδιο όπλο (ελπίζω με καλύτερο έλεγχο ποιότητας...) πουλιέται και ως Diana stormrider...


to the deepest limits...

paran

Ξέχασα, σήμερα βελτίωσα όσο γίνεται με τα υπάρχοντα δεδομένα την σκανδάλη, που δεν έγινε quattro, αλλά απέκτησε καθαρό, μαλακό πρώτο στάδιο, όχι ακριβώς crispy, αλλά αρκετά σαφές δεύτερο και έγινε όσο επαναλήψιμη επιτρέπει η μπόσικη μαμά σφύρα... με σωστής διαμέτρου σφύρα θα καθαρίσει κι άλλο...

Επειδή είμαι ψόφιος, φωτό αύριο...
to the deepest limits...

Mike pr

Παράθεση από: paran στις Δεκεμβρίου 27, 2019, 09:49:43 ΜΜ
Ξέχασα, σήμερα βελτίωσα όσο γίνεται με τα υπάρχοντα δεδομένα την σκανδάλη, που δεν έγινε quattro, αλλά απέκτησε καθαρό, μαλακό πρώτο στάδιο, όχι ακριβώς crispy, αλλά αρκετά σαφές δεύτερο και έγινε όσο επαναλήψιμη επιτρέπει η μπόσικη μαμά σφύρα... με σωστής διαμέτρου σφύρα θα καθαρίσει κι άλλο...

Επειδή είμαι ψόφιος, φωτό αύριο...
Βαλανε στο PR900 2 σταδιων ?
το παλιο δικο μου ειχε 1 σταδιου
Οσο για barrel band, εσυ να το φτιαξεις μονος σου

gatos

Αν κατάλαβα καλά... ο Παναγής την έκανε 2 σταδίων...  ;)
.
.
.
                           '' Όλα καλά θα πάνε... ''


Artemis M16 .22 (Ηρακλής)  +  UTG Accushot True Hunter Classic 3-12X44 SWAT... 

Gamo CFX .177 (Δανάη) - Tuned  +  Nikko Stirling 6X40...

Cat People (Putting Out Fire) - David Bowie     https://www.youtube.com/watch?v=A9I7U4nuR_I

                Νύχι...  https://i.imgur.com/EVQAkrD.jpg
.
.
.