Ειδήσεις:

Γιατί το αεροβόλο είναι πρώτα απ' όλα διασκέδαση !!!

Κύριο μενού

Βελτιώσεις σε όπλα ελατηρίου - gas ram

Ξεκίνησε από Piperman, Μαΐου 07, 2014, 01:15:18 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

blackxx


Και έμενα μου έτυχε στο 98άρι.
Μετά το αρχικό στρώσιμο, άρχισα τις προσπάθειες να το γλυκάνω.
Γίνανε τα γυαλίσματα και αφού πέρασε από το "ακτινολογικό", το κλείνω, ρίχνω και ........  :o :o :o :o ..........  Μαγικό.
Έλα που με έτρωγε ότι δεν είχα στρογγυλέψει τις γωνίες από την ακτινογραφία ;;;
Όσο και να προσπάθησα να πείσω τον εαυτό μου να το αφήσει στην ησυχία του ........ δεν.
Το άνοιξα με προσοχή, στρογγύλεψα τις γωνίες και το ξαναέκλεισα.
Μαγικό ρίξιμο τέλος, ευτυχώς μετά από λίγο καιρό μπήκε το Βόρτεκ και ηρέμησε κι αυτό και γω.





bsimian

Παράθεση από: asrael στις Ιουνίου 02, 2014, 10:11:58 ΜΜ
Κι όμως να παραθέσω ότι για τους οδηγούς απο πλαστικό κατα πρώτον οι εταιρείς τους λανσάρουνε όχι σαν βελτιωτικούς για εμάς αλλά περισσότερο για το ότι ένας πλαστικός οδηγός για να φτιαχτεί σε 10-15 λεπτά απο έναν μικρό χομπίστικο τόρνο ενώ στον ίδιο τόρνο ένας ατσάλινος οδηγός μπορεί να πάρει και μία μέρα.  Αν τώρα πάμε σε έναν τόρνο με δυνατό μοτέρ όπου δεν θα κωλώσει πουθενά σε σκληρά μέταλλα σαν το ατσάλι και μπορείς να κάνει πέρασμα 3-4 χιλιοστά με την πρώτη αντίστοιχα για να επεξεργαστεί πλαστικό θα μπορεί να κάνει πέρασμα στα 8 χιλιοστά!

Οπότε αντί να γίνουν 2-3 περάσματα μαζί με το φινίρισμα στον μεταλλικό σύν το τρύπημα αν πρόκειται για κούφιο οδηγό που γίνεται σε σε χαμηλές στροφές στο ατσάλι μπορεί πχ να πάρει και 4 λεπτά για να προκύψει ένας οδηγός καλός. Σε 4 λεπτά απο ασετάλ φτιάχνεις 4-5 οδηγούς αντίστοιχα .... οι χρόνοι μπορεί να φαίνονται πολύ μικροί αλλά αν αναφερόμαστε σε αυτόματες εργαλειομηχανές είναι εφικτοί.

Αρα αν αναφερθούμε τώρα σε χρόνο κατασκευής .... το μέταλο κοστίζει περισσότερο και σαν υλικό αλλά και σαν χρόνος κατεργασίας.

Αν τώρα προσθέσουμε και τη φθορά των εργαλείων παραγωγής .... στους ατσάλινους οδηγούς τα κοπτικά φθείρονται γρήγορα ... απαιτείται παρουσία ανθρώπου για έλεγχο έτσι ούτως ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα οπότε ανεβαίνει και το κόστος παραγωγής, ενώ με το πλαστικό αν βάλουμε πχ κοπτικά καρβιδίου που προορίζονται μέχρι και για ανοξείδωτο χάλυβα απλά η φθορά τους θα επέλθει σε κάτι εκατομύρια κομμάτια.

Αν τώρα επιλεγεί για το μέταλλο η κλατεργασία σε υψηλές στροφές για πιο γρήγορη κατεργασία ... προστίθεται στο κόστος και το σαπονέλαιο που θυα χρησημοποιηθεί ... η ανάλωση της ενέργειας που θα απαιτηθεί επιπλέον κτλ κτλ.

Ετσι αντί ένας όδηγός για HW97 να στοιχίζει στο εργοστάσιο 1 euro θα στοίχηζε 6 ;)

Για αυτό και επιλέγονται ευκολοκατέργαστα υλικό κι όχι το μέταλο.

Για το tranfer port πάλι δεν είπα ότι πρέπει να ανοίξουμε .... υπάρχουν περιπτώσεις που χρειάζεται άνοιγμα και περιπτώσεις που θέλει κλείσημο :)
Φίλε Σταμάτη , μια μικρή παρατήρηση επειδή βλέπω ότι ασχολείσαι εντατικά με το τορνάκι σου.
Αυξάνοντας τις στροφές του τόρνου , σε καμία περίπτωση δεν τελειώνεις το κομμάτι γρηγορότερα.
Ο τύπος για την ταχύτητα κοπής , είναι :
Vk= π * d * n / 1000  όπου
π = 3,14
d = η διάμετρος του κομματιού
n = στροφές
Ξεχόντρισμα με εργαλείο ξεχοντρίσματος και μεγάλη πρόωση , και φινίρισμα με ανάλογο εργαλείο και χαμηλή πρόωση ;) ;) ;)
Εντελώς φιλικά και χωρίς παρεξήγηση

ikuzusfanis

φίλε bsimian αν κατέχεις την κοπή  άνοιξε ένα θέμα για κατεργασία με τόρνο :) :) :) αυτό θα ήταν πραγματικά πολύ ενδιαφέρων .Και σίγουρα θα εγραφαν πολλοί ερασιτέχνες και μη μηχανουργοί για βασικές αρχές έως πιο προχωρημένα ;) ;)
Υ.Γ. ισχύει για όλους τούς μερακλήδες το νέο θέμα  :) :)
ΟΡΘΙΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΠΑΡΑ ΓΟΝΑΤΙΣΤΟΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ

Γιάννης Κιο.

Παράθεση από: ikuzusfanis στις Ιουνίου 03, 2014, 09:54:45 ΜΜ
φίλε bsimian αν κατέχεις την κοπή  άνοιξε ένα θέμα για κατεργασία με τόρνο :) :) :) αυτό θα ήταν πραγματικά πολύ ενδιαφέρων .Και σίγουρα θα εγραφαν πολλοί ερασιτέχνες και μη μηχανουργοί για βασικές αρχές έως πιο προχωρημένα ;) ;)
Υ.Γ. ισχύει για όλους τούς μερακλήδες το νέο θέμα  :) :)
+1000
HW 97K
AT 44 4.5 
Stoeger X20 , TSS Β10 , Crossman 1377
Slavia 631 Lux

asrael

Παράθεση από: bsimian στις Ιουνίου 03, 2014, 09:08:09 ΜΜ
Παράθεση από: asrael στις Ιουνίου 02, 2014, 10:11:58 ΜΜ
Κι όμως να παραθέσω ότι για τους οδηγούς απο πλαστικό κατα πρώτον οι εταιρείς τους λανσάρουνε όχι σαν βελτιωτικούς για εμάς αλλά περισσότερο για το ότι ένας πλαστικός οδηγός για να φτιαχτεί σε 10-15 λεπτά απο έναν μικρό χομπίστικο τόρνο ενώ στον ίδιο τόρνο ένας ατσάλινος οδηγός μπορεί να πάρει και μία μέρα.  Αν τώρα πάμε σε έναν τόρνο με δυνατό μοτέρ όπου δεν θα κωλώσει πουθενά σε σκληρά μέταλλα σαν το ατσάλι και μπορείς να κάνει πέρασμα 3-4 χιλιοστά με την πρώτη αντίστοιχα για να επεξεργαστεί πλαστικό θα μπορεί να κάνει πέρασμα στα 8 χιλιοστά!

Οπότε αντί να γίνουν 2-3 περάσματα μαζί με το φινίρισμα στον μεταλλικό σύν το τρύπημα αν πρόκειται για κούφιο οδηγό που γίνεται σε σε χαμηλές στροφές στο ατσάλι μπορεί πχ να πάρει και 4 λεπτά για να προκύψει ένας οδηγός καλός. Σε 4 λεπτά απο ασετάλ φτιάχνεις 4-5 οδηγούς αντίστοιχα .... οι χρόνοι μπορεί να φαίνονται πολύ μικροί αλλά αν αναφερόμαστε σε αυτόματες εργαλειομηχανές είναι εφικτοί.

Αρα αν αναφερθούμε τώρα σε χρόνο κατασκευής .... το μέταλο κοστίζει περισσότερο και σαν υλικό αλλά και σαν χρόνος κατεργασίας.

Αν τώρα προσθέσουμε και τη φθορά των εργαλείων παραγωγής .... στους ατσάλινους οδηγούς τα κοπτικά φθείρονται γρήγορα ... απαιτείται παρουσία ανθρώπου για έλεγχο έτσι ούτως ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα οπότε ανεβαίνει και το κόστος παραγωγής, ενώ με το πλαστικό αν βάλουμε πχ κοπτικά καρβιδίου που προορίζονται μέχρι και για ανοξείδωτο χάλυβα απλά η φθορά τους θα επέλθει σε κάτι εκατομύρια κομμάτια.

Αν τώρα επιλεγεί για το μέταλλο η κλατεργασία σε υψηλές στροφές για πιο γρήγορη κατεργασία ... προστίθεται στο κόστος και το σαπονέλαιο που θυα χρησημοποιηθεί ... η ανάλωση της ενέργειας που θα απαιτηθεί επιπλέον κτλ κτλ.

Ετσι αντί ένας όδηγός για HW97 να στοιχίζει στο εργοστάσιο 1 euro θα στοίχηζε 6 ;)

Για αυτό και επιλέγονται ευκολοκατέργαστα υλικό κι όχι το μέταλο.

Για το tranfer port πάλι δεν είπα ότι πρέπει να ανοίξουμε .... υπάρχουν περιπτώσεις που χρειάζεται άνοιγμα και περιπτώσεις που θέλει κλείσημο :)
Φίλε Σταμάτη , μια μικρή παρατήρηση επειδή βλέπω ότι ασχολείσαι εντατικά με το τορνάκι σου.
Αυξάνοντας τις στροφές του τόρνου , σε καμία περίπτωση δεν τελειώνεις το κομμάτι γρηγορότερα.
Ο τύπος για την ταχύτητα κοπής , είναι :
Vk= π * d * n / 1000  όπου
π = 3,14
d = η διάμετρος του κομματιού
n = στροφές
Ξεχόντρισμα με εργαλείο ξεχοντρίσματος και μεγάλη πρόωση , και φινίρισμα με ανάλογο εργαλείο και χαμηλή πρόωση ;) ;) ;)
Εντελώς φιλικά και χωρίς παρεξήγηση

Δεν σε παρεξηγώ .... απεναντίας εγώ προτιμώ να μην ζωρίσω τον τόρνο μου ... απλά ξέρω μηχανουργούς που εμεπιρικά το κάνουν προκειμένου να βγάλουν παραγωγή ... και το ίδιο απο κάποια προτροπή μπορεί να κάνει και ένα εργοστάσιο προβαίνοντας σε φθορά της εργαλειομηχανής ή των κοπτικών της.

Και το ξεχόνδρισμα αλλά και το φινίρισμα με το χέρι το κάνω για να είμαι σίγουρος ότι δεν ζορίζω τον τόρνο ... ναί μπορεί να μου παίρνει μερικές φορές περισσότερο σαν χρόνο αλλά είμαι σίγουρος ότι θα γίνει αεράτο το πέρασμα και δεν πρόκειται να ζορίσω τον τόρνο ακόμα κι αν κάνω 2 χιλιοστά πέρασμα σε ατσάλι λαδιού ή άνοξείδωτο ;)

Σε ευχαριστώ για τις επισημάνσεις φίλε :)
Ο καλύτερος δάσκαλος είναι αυτός που σου δείχνει που να κοιτάξεις αλλά ποτέ δεν σου λέει τι να δείς ....

Christopher

Το θεμα μας είναι αν ο οδηγος είναι καλυτερος από σιδερο,η από συνθετικο υλικο.

Από θεμα κοστους τα καλα συνθετικα υλικα,ειναι ακριβοτερα από το σιδερο.

Για την κατεργασια δεν ξερω ποιο και τι.Εδω μιλουν οι ειδικοι,η όταν παρoυμε ένα τορνο με τον Κωστα100 θα σας πουμε τι παιζει ;) :D :D :D :D :D
TX 200 HC 5.5  .kit v-mach
Hw 95 4.5  kit v-mach
Hw 97 4.5   kit v-mach
Hw 30s 4.5 kit vortek
Diana 75 4.5
Elgamo 300 4.5
Hw 100 fsb 5.5
Air Wolf Mvt 5.5
Steyr LG 110 FT 4.5

bsimian

Παράθεση από: Christopher στις Ιουνίου 03, 2014, 10:17:06 ΜΜ
Το θεμα μας είναι αν ο οδηγος είναι καλυτερος από σιδερο,η από συνθετικο υλικο.

Από θεμα κοστους τα καλα συνθετικα υλικα,ειναι ακριβοτερα από το σιδερο.

Για την κατεργασια δεν ξερω ποιο και τι.Εδω μιλουν οι ειδικοι,η όταν παρoυμε ένα τορνο με τον Κωστα100 θα σας πουμε τι παιζει ;) :D :D :D :D :D
+100
ξεφύγαμε από το θέμα.
Προτείνω να κάνουμε ψηφοφορία για το ποιος οδηγός είναι καλύτερος , αν και το αποτέλεσμα είναι γνωστό :P :P :P

Christopher

Παράθεση από: bsimian στις Ιουνίου 03, 2014, 10:44:59 ΜΜ
Παράθεση από: Christopher στις Ιουνίου 03, 2014, 10:17:06 ΜΜ
Το θεμα μας είναι αν ο οδηγος είναι καλυτερος από σιδερο,η από συνθετικο υλικο.

Από θεμα κοστους τα καλα συνθετικα υλικα,ειναι ακριβοτερα από το σιδερο.

Για την κατεργασια δεν ξερω ποιο και τι.Εδω μιλουν οι ειδικοι,η όταν παρoυμε ένα τορνο με τον Κωστα100 θα σας πουμε τι παιζει ;) :D :D :D :D :D
+100
ξεφύγαμε από το θέμα.
Προτείνω να κάνουμε ψηφοφορία για το ποιος οδηγός είναι καλύτερος , αν και το αποτέλεσμα είναι γνωστό :P :P :P

Στα 50 οπλα μαμα η φτιαγμένα,τα 2 ναι είναι με μεταλλικο οδηγο+τοπ χατ.

Η Air arms βαζει μεταλλικα.Σε παλια οπλα εβαζαν μεταλλικούς,στα νεα όχι.
TX 200 HC 5.5  .kit v-mach
Hw 95 4.5  kit v-mach
Hw 97 4.5   kit v-mach
Hw 30s 4.5 kit vortek
Diana 75 4.5
Elgamo 300 4.5
Hw 100 fsb 5.5
Air Wolf Mvt 5.5
Steyr LG 110 FT 4.5

diana350magnum

Παράθεση από: Christopher στις Ιουνίου 03, 2014, 10:17:06 ΜΜ
Το θεμα μας είναι αν ο οδηγος είναι καλυτερος από σιδερο,η από συνθετικο υλικο.

Από θεμα κοστους τα καλα συνθετικα υλικα,ειναι ακριβοτερα από το σιδερο.

Για την κατεργασια δεν ξερω ποιο και τι.Εδω μιλουν οι ειδικοι,η όταν παρoυμε ένα τορνο με τον Κωστα100 θα σας πουμε τι παιζει ;) :D :D :D :D :D

Υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις που ο μεταλλικός οδηγός είναι επιβεβλημένος, γιατί πολύ απλά ο πλαστικός δεν θα αντέξει.

Έχω προσωπική εμπειρία απο magnum350 αλλά και 52άρι που δύο πλαστικοί παρέδωσαν πνεύμα μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Όταν έγινε μεταλλικός, διαπίστωσα εκτός της αντοχής του και καλύτερη συμπεριφορά γιατί πλέον δεν υπήρχε καθόλου στρέβλωση.

Η venom παλιά, στα όπλα με ισχυρά ελατήρια (80άρι) έβαζαν μεταλλικό οδηγό.

Πιστεύω πως και τα δύο υλικά (πλαστικό και μέταλλο) έχουν τα θετικά και τα αρνητικά τους.

Το πλαστικό είναι σίγουρα πιο "ήσυχο" στην επαφή του με το ελατήριο, φθηνότερο και πολύ πιο εύκολο στην κατεργασία του, αλλά όπως είπε και ο Σταμάτης δε νομίζω να έχει μικρότερες τριβές απο το γυαλισμένο μέταλλο. Το αντίθετο μάλιστα.
Το μέταλλο είναι μεγάλης αντοχής, αλλά έχει πιο χρονοβόρα κατεργασία, βάρος και κόστος. Και τελικά μάλλον αυτά είναι που το κάνουν να μη το επιλέγουν οι εταιρίες βελτιώσεων.


mikesf

Εγώ πάντως στο ΤΧ μου (17+) έχω φτιάξει έναν ωραίο μπρούτζινο καθρέπτη οδηγό που δουλευει άριστα. Δεν ξέρω αν σε αυτή την δύναμη θα άντεχε το πλαστικό...
Ανώνυμοι Αεροβολικοί

Christopher

Θα χρησιμοποιησω σαν βελτιωτή το ονομα του Γιωργου Γκουτη.Ολα του τα οπλα 18+ποδολιβρα.Σε κανενα δεν βαζει μεταλλικούς οδηγούς,πληρωνεις που πληρωνεις τις καλτσες σου....τι κοστος θα ειχε ενας μεταλλικος ??? ??? ???
TX 200 HC 5.5  .kit v-mach
Hw 95 4.5  kit v-mach
Hw 97 4.5   kit v-mach
Hw 30s 4.5 kit vortek
Diana 75 4.5
Elgamo 300 4.5
Hw 100 fsb 5.5
Air Wolf Mvt 5.5
Steyr LG 110 FT 4.5

kostas100

Παράθεση από: mikesf στις Ιουνίου 03, 2014, 10:59:00 ΜΜ
Εγώ πάντως στο ΤΧ μου (17+) έχω φτιάξει έναν ωραίο μπρούτζινο καθρέπτη οδηγό που δουλευει άριστα. Δεν ξέρω αν σε αυτή την δύναμη θα άντεχε το πλαστικό...
Mιχαλη ξερεις και ξερω παρα πολλα αεροβολα με δυναμεις 18 εως και 24π/λ με πλαστικους
οδηγους που δεν επαθαν ποτε τιποτα,γιατι απλα κοντραρουν στο μπλοκ της σκανδαλης ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Το θεμα ειναι να ξερεις ΚΑΛΑ τι κανεις, οπως το γνωστο Γατονι του χωρου Γ......τής 8) 8) 8) 8) 8)

Christopher

Εγω δεν ξερω τιποτα,βλεπω τι κανουν τα γατονια Ποπ,Γκουτης,vortek,maccari,και καποιο αλλοι νεοι στον χωρο 8) 8)
TX 200 HC 5.5  .kit v-mach
Hw 95 4.5  kit v-mach
Hw 97 4.5   kit v-mach
Hw 30s 4.5 kit vortek
Diana 75 4.5
Elgamo 300 4.5
Hw 100 fsb 5.5
Air Wolf Mvt 5.5
Steyr LG 110 FT 4.5

Lionheart

Το μονο μειων στους μεταλλικους ειναι ο Θορυβος......... οταν βαζουμε εναν μεταλλικο δεν μπορει να αποσβεσει της ταλαντωσεις απο το ελατηριο οπως ο πλαστικος διοτι ο πλαστικος ειναι πιο μονοτικος. Οποιος εχει ευαισθητα αυτια ο συνθετικος ειναι μονοδρομος ;)
Κατα τα αλλα, Σε ποια επιφανεια θα θελατε να σπρωξετε ενα βαρυ ψυγειο σε μια μεταλλικη γυαλισμενη η σε μια πλαστικη η απο συνθετικο υλικο!!!! Απλη λογικη 8)
There are two kind of shooters, those who belong to WFKS and all the rest...................

Πάντα ἰσχύω ἐν τῷ ἐνδυναμοῦντί με Χριστῷ.

Piperman

Και 'γω ξέρω ελατηρίου που έριχνε 36 πδλρα με 3 πόδια max dv και είχε πλαστικό.
Πάντως για να επανέρθουμε στο θέμα μας,ένας κούκος δε φέρνει την άνοιξη.
Δηλαδή μια βελτίωση θα πρέπει να είναι ολοκληρωμένη και όχι πχ έβαλα οδηγό τεφλόν ή μπρούτζο
στο ελατήριο.

Μόνο sex και αεροβόλα πλέον