Ειδήσεις:

Γιατί το αεροβόλο είναι πρώτα απ' όλα διασκέδαση !!!

Κύριο μενού

Hatsan 99 recoilless

Ξεκίνησε από paran, Ιουλίου 16, 2014, 08:26:18 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Christopher

Παράθεση από: Lionheart στις Ιουλίου 26, 2014, 10:13:01 ΠΜ
Μονο μην αφησεις τον Μπαρμπα να σε πεισει να το κανεις 12λιβρο ;D ;D ;D

Ελα ρε Φιλ......οχι και 12αλιβρο, εδω το δικο μου το εχω στα 15.5 8)
Απο 22 που ηταν :D :D
TX 200 HC 5.5  .kit v-mach
Hw 95 4.5  kit v-mach
Hw 97 4.5   kit v-mach
Hw 30s 4.5 kit vortek
Diana 75 4.5
Elgamo 300 4.5
Hw 100 fsb 5.5
Air Wolf Mvt 5.5
Steyr LG 110 FT 4.5

paran

#91
Παίδες θέλω ένα σπρωξιματάκι πως να ανεβάσω ένα βιντεάκι από το photobucket με μια τουφεκιά, γιατί κόλλησα και δεν βρήκα στην βοήθεια σχετικό θέμα ...  >:(

Τώρα λοιπόν που εξαφανίστηκε εντελώς η ανάκρουση, η quattro σηκώνει σημαντικό "ελάφρωμα", μιας και αρχίζει να μου κακοφαίνεται ...

Η πλάκα είναι που επειδή είναι δυνατούτσικο (και 6.35) ακούς διάφορα γκντουπ, σβιιιιιν, βλέπεις τα σπινεράκια να την ακούνε στερεοφωνικά και διακρίνεις την στοχοθήκη (ένα πολύ γρέντζο κομμάτι μπετόν) να διαλύεται σε κομματάκια, ενω πολλά FTT ενσωματώνονται σε αυτήν για πάντα, χωρίς όμως να είναι "αντρικό πράγμα", μιας και ρίχνει χωρίς ίχνος ανάκρουσης  ;D ;D ;D
to the deepest limits...

Lionheart

Βαζεις η το direct link η αλλιως το Image οπως κανεις καθε φορα και απλα εμεις παταμε επανω στο λινκ η την εικονα ;)
There are two kind of shooters, those who belong to WFKS and all the rest...................

Πάντα ἰσχύω ἐν τῷ ἐνδυναμοῦντί με Χριστῷ.

paran

#93
thanks lion,
Αυτή λοιπόν η τουφεκιά είναι η πρώτη, η παρθενική, του project 99 recoilless μετά το βερνίκωμα. Θα παρατηρήσετε πως δεν "τερμάτισε" πίσω το μπλοκ, μιας και είχα καθαρίσει τα βερνίκια μόνο από την δεξιά πίσω γλίστρα. Την αριστερή την ξέχασα στην βιασύνη μου να το ρίξω βερνικωμένο...
Δέκα τουφεκιές μετά ( :D :D :D) εκμεταλλευόταν πλέον όλη τη διαδρομή του, αλλά δεν υπήρχε περίπτωση να σταματήσουμε το ρίξιμο και το χαβαλέ με το πρώτο 99 recoilless για καινούργιο βίντεο ;D ;D ;D

http://s1279.photobucket.com/user/paran1/media/99recoilless_zps75ae6beb.mp4.html?sort=3&o=0
to the deepest limits...

stefplak

Παρατηρώ ότι το κοντάκι πάει αρκετά πίσω με τη βολή :-\

zafka

Λογικό δεν είναι; Το κοντάκι είναι αστήρισχο τελείως και νομίζω ότι οι τριβές και μόνο που υπάρχουν στα ράουλα που κινείται το μπλόκ πάνω στο κοντάκι είναι αρκετές να δημιουργεί αυτή την οπισθοδρόμηση στο ξύλο.

stefplak

Δεν είναι αστήριχτο.Το κοντάκι,η πάπια δηλαδή ακουμπάει κανονικά στο τραπέζι.Αλλά και να μην ακουμπούσε δεν έπρεπε να πηγαίνει πίσω.Στο δικό μου τχ200 recoilless το κοντάκι είναι σαν βαλσαμωμένο όταν ρίχνεις το ακουμπήσεις η όχι σε πάγκο.

Γιάννης Κιο.

εχω να πω
και τωρα  ηρθε η ωρα για
HW 97K
AT 44 4.5 
Stoeger X20 , TSS Β10 , Crossman 1377
Slavia 631 Lux

zafka

Παράθεση από: paran στις Ιουλίου 26, 2014, 12:05:52 ΜΜ
thanks lion,
Αυτή λοιπόν η τουφεκιά είναι η πρώτη, η παρθενική, του project 99 recoilless μετά το βερνίκωμα. Θα παρατηρήσετε πως δεν "τερμάτισε" πίσω το μπλοκ, μιας και είχα καθαρίσει τα βερνίκια μόνο από την δεξιά πίσω γλίστρα. Την αριστερή την ξέχασα στην βιασύνη μου να το ρίξω βερνικωμένο...
Δέκα τουφεκιές μετά ( :D :D :D) εκμεταλλευόταν πλέον όλη τη διαδρομή του, αλλά δεν υπήρχε περίπτωση να σταματήσουμε το ρίξιμο και το χαβαλέ με το πρώτο 99 recoilless για καινούργιο βίντεο ;D ;D ;D

http://s1279.photobucket.com/user/paran1/media/99recoilless_zps75ae6beb.mp4.html?sort=3&o=0



Τότε ίσως πρέπει να μπει ένα βίντεο μετά το καθάρισμα της γλιστρας για να υπάρξει σωστή σύγκριση........

paran

καλησπέρες,
Στέφανε και σε τούτο, μόλις "τριφτήκανε" τα βερνίκια στην πίσω ακαθάριστη γλίστρα (καμιά δεκαριά-δεκαπέντε τουφεκιές χρειάστηκαν, μιας και το βερνίκι δεν "πιάνει" στα ανοξείδωτα) το κοντάκι μένει "άγαλμα"
Σημειώνω ότι το πράγμα είχε "σκληρή" σκανδάλη (για recoilless) στο βιντεάκι, πράγμα άλλωστε που φαίνεται από την "παραμόρφωση" του δείκτη που την πατάει. Ρυθμίστηκε όμως και αυτό ...
Το τουφέκι περνάει πάντα το τεστ με το "βληματάκι ακουμπημένο στο ξύλο", τις μισές φορές το τεστ με τα "δυο βληματάκια το ένα πάνω στο άλλο", αλλά δεν περνάει ποτέ το τεστ του "όρθιου μολυβιού", προφανώς λόγω αυξημένων (και λόγω των "ιδιοκατασκευασμένων" ανοχών, όχι απολύτως ίδιων πάντα) τριβών στις αυτοσχέδιες γλίστρες του ...
Το νόημα όμως αυτου του project δεν είναι η επίτευξη της τελειότητας, αλλά η ερασιτεχνική ιδιοκατασκευή ... Σημειώνω ότι όπως περιγράφηκε άλλωστε, δεν χρησιμοποιήθηκε πουθενά φρέζα στην κατασκευή, που ολοκληρώθηκε μαζί με τα βαψίματα, σε καμιά δεκαριά απογεύματα...

Το ρεζουμέ της κατασκευής είναι αυτό:




Τα τέσσερα περίπου εκατοστά συγκέντρωση που έκανα (εγώ ο άπειρος) με ανοιχτά και το τουφέκι "μαμά" στηριγμένο μπροστά, στα είκοσι μέτρα, έγιναν και μάλιστα χωρίς ιδιαίτερη προσοχή έντεκα βολές (11) σχεδόν τρύπα-τρύπα στην ίδια απόσταση και με τον ίδιο ακριβώς τρόπο στήριξης.

(όρθιος συνεχίζω να ρίχνω χάλια, ο τρεμουλιάρης)
to the deepest limits...

stefplak

Για να πω την αλήθεια Παναγή  την σκέφτηκα κι αυτή την εκδοχή,δηλ να ήταν η σκανδάλη σκληρή και η οπισθοδρόμηση του κοντακίου να προήλθε από το δάχτυλο.
Οσο για την ακρίβεια τι να πει κανείς,Η ΜΕΡΑ ΚΑΙ Η ΝΥΧΤΑ απ το μαμίσιο,και το λέω πάντα,όσο και να πειράξει κανείς ένα αεροβόλο ελατηρίου δεν πάει να του ρίξει χιλιάρικα σε κίτ ελατήρια τσιμούχες ρουλεμάν και μπουζί ;D, σαν  recoilless δεν θα γκρουπάρει ποτέ!
Ας πάρουμε για παράδειγμα τα diana 54 συγκρινόμενα με τα 48 και τα 52.Πάντα μπροστά τα 54ρια 8)

paha1971

Φίλε Παναγιώτη είσαι φοβερός.
Χίλια μπράβο...
Artemis lr700w  5.5  (13 lbft)
Slavia 618  4.5   (3 lbft)

Piperman

Παράθεση από: stefplak στις Ιουλίου 26, 2014, 09:56:28 ΜΜ
όσο και να πειράξει κανείς ένα αεροβόλο ελατηρίου δεν πάει να του ρίξει χιλιάρικα σε κίτ ελατήρια τσιμούχες ρουλεμάν και μπουζί ;D, σαν  recoilless δεν θα γκρουπάρει ποτέ!

Bάλε και αυτοκόλλητα...  ::)
Μόνο sex και αεροβόλα πλέον

stefplak

Mε το αυτοκόλλητο βελτιώνονται τα 17/38του συνολικού κύκλου λειτουργίας ;D :P

paran

Το μισό χιτώνιο που έλεγα να φτιάξω για να αντικαταστήσω το γκουμουτσοπλαστικό του 99 μου, ετοιμάστηκε χτες που ήταν μέρα ξεκούρασης απ' την δυσκολότατη εβδομάδα που προηγήθηκε, με υλικά που είχα πρόχειρα στο εργαστήριο. Ένα κομμάτι αλουμινοσωλήνα διαμέτρου 23/25 mm και λίγο μασούρι μαύρο acetal.
Στο τορνάκι φτιάχτηκαν οι δυο ακρινές τάπες, (στην πίσω πιάνουν και δυο σκουληκόβιδες Μ5, που ακινητοποιούν το χιτώνιο στην κάνη) που μπήκαν σφιχτά στην θέση τους και κολλήθηκαν με λίγη κυανοακρυλική κόλλα, ενώ προηγουμένως ενδιάμεσα στην σωστή θέση είχε κολληθεί επίσης με κυανοακρυλική το "αστεράκι" που αφήνει τον αέρα που εκτονώνεται να περάσει στο πίσω μέρος του χιτώνιου.

Στην μπροστά άκρη του χιτώνιου βιδώθηκε η ανοξείδωτη ακίδα, που έχει τρυπίτσα 2 mm και ρυθμίζεται προφανώς σε ύψος, που προστατεύεται από ένα τμήμα λοξοκομένου ανθρακονημάτινου κυλίνδρου, που κολλήθηκε επίσης με δυο-τρεις σταγόνες κυανοακρυλική κόλλα.

Το αντικείμενο τρίφτηκε μέχρι 240 ξερό και βάφτηκε ένα χέρι αστάρι αλουμινίου, που το κάλυψαν δυο χέρια μαύρο ματ bumper spray (το πιο ανθεκτικό μαύρο spray που έχω δοκιμάσει. 24 ώρες μετά ΔΕΝ φεύγει και δεν γρατσουνιέται εύκολα κιόλας ...)

Η απλή αυτή κατασκευή έκοψε τόσο πολύ τον ήχο, που ακούω πλέον "άλλα" πράγματα, που ελπίζω να μου εξηγήσει ο Χτιστόφ, μιας και είμαι άπειρος γενικά στα αερικά.

για δείτε:





Εδώ η μεσαία τάπα σχήματος "αστεράκι" που επιτρέπει στον αέρα που εκτονώνεται να πάει στον πίσω θάλαμο του χιτωνίου



Στις δυο παρακάτω φαίνεται ο "κώνος" της μπροστινής τάπας που στοπάρει τον αέρα που εκτονώνεται και τον γυρίζει (και) πίσω.





Το "αστεράκι" κολλήθηκε στην θέση του, που μετρήθηκε πολύ προσεκτικά με λίγες σταγονίτσες κυανοακρυλικής κόλλας και έγινε "φιξ".









Η κάνη το 99αριού είχε αυτήν την περίεργη εσοχή και τις τρεις σαγρέ "ροδέλλες" που κρατούσαν την μαμά πλαστιπλέξ μούρη. Οι σαγρέ περιοχές ίσιωσαν με ένα φρεζάκι καρβιδίου και για να μην σκουριάσουν έγινε ένα βιαστικό blueing, με το λαδάκι του ...







Η ακίδα έγινε από μια ανοξείδωτη βίδα Μ5, που τρυπύθηκε προσεκτικά με τρυπανάκι καρβιδίου 2 mm. Στην κατεργασία της βόλεψε πολύ το βίδωμά της σε ένα τακάκι, οπότε και παρέμεινε σταθερή ...











Στο κεντράρισμα της τρύπας της ανοξείδωτης ακίδας με το πίσω σκοπευτικό, βοηθάει πολύ ένα κομματάκι ηλεκτρόδιο 2 mm.



εδώ φαίνονται οι δυο ανοξείδωτες σκουληκόβιδες Μ5, που δένουν το χιτώνιο στην κάνη και οι τρεις τρυπίτσες Φ 4 mm, που του επιτρέπουν να "ανασαίνει". Σημειώνω ότι πρόσεξα πολύ τις ανοχές της μεσαίας τάπας, "αστεράκι", που μπαίνει σφηνωτή, για να μην υπάρχει μπόσικο στο ζόρισμα της φάσης του οπλίσματος.























Σημειώνω εδώ ότι το προστατευτικό ανοιχτού κυκλικού σχήματος της τρύπιας ακίδας (τρύπα 2 mm), έγινε από μια ανθρακονημάτινη "ροδέλλα" ενός παλιού καλαμιού ψαρέματος  ;D ;D ;D
Η πύλη της κολάσεως έχει διάμετρο 7 mm και είναι άψογα κεντραρισμένη στην κάνη ...





ωραίο έγινε  ;D ;D ;D

ΥΓ. Γιώργο και Κώστα, δείτε το γιατί εγώ πάω να βοηθήσω στον Άγγελο να καθαρίσουμε κάτι χοντροροφά που βγάλαμε σήμερα το πρωί ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


to the deepest limits...