Ειδήσεις:

Γιατί το αεροβόλο είναι πρώτα απ' όλα διασκέδαση !!!

Κύριο μενού

Η αβάσταχτη ελαφρότητα...

Ξεκίνησε από paran, Δεκεμβρίου 13, 2019, 10:11:59 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Mike pr

Παράθεση από: gatos στις Δεκεμβρίου 27, 2019, 10:02:53 ΜΜ
Αν κατάλαβα καλά... ο Παναγής την έκανε 2 σταδίων...  ;)
Το παλιο δικο μου ειχε και σιγ/ρα, μετα απο ανακληση αμερικη λογω ελλατωματικης σκανδαλης ισως την αλλαξαν

paran

Νομίζω ότι η ανάκληση αφορά την "βελτιωμένη " σκανδάλη του diana stormrider gen2...

Αν δεν βρω το original barrel band Ευρώπη, θα φτιάξω ένα ίδιο ανθρακονημάτινο, να γλιτώσω και λίγα γραμμάρια...
to the deepest limits...

paran

Το Artemis ηρθε με την παλιά, γνωστή, χάλια σκανδάλη... Αν δειτε τι ελατήριο έβαλα στο πρώτο στάδιο θα βάλετε τα γέλια...
to the deepest limits...

paran

καλό απόγευμα κύριοι,

Όπως σας είπα λοιπόν ασχολήθηκα στα γρήγορα με την σκανδάλη του PR900W. Χωρίς να κάνει κανείς ξυλοχάλαση, δεν γίνεται καλύτερη από όσο την έκανα, ειδικά κρατώντας τους δικούς της μοχλούς...
Τώρα έχει μαλακό πρώτο στάδιο, που δεν ρυθμίζεται αυτόνομα και ρυθμιζόμενο δεύτερο, που δεν το λες crispy, αλλά δεν είναι άσχημο εν τέλει...

Για δείτε και πάμε παρακάτω...

Έτσι είναι η "καινούργια" μου σκανδάλη. Μοναδική προσθήκη μια σκουληκόβιδα Μ4 (ανοξείδωτη, όχι ότι κι ότι...) ένα κομματάκι ηλεκτρόδιο 2 mm και ένα ελατηριάκι από στυλό...



Αρχικά άλλαξα θέση στο -σκληρό- ελατηριάκι του μοχλού "S" της, για να την "μαλακώσω"... Αυτό σημαίνει μια εύκολη τρύπα στη βάση, που σταματάει "αυτόματα" στο σωστό βάθος, μόλις το τρυπάνει φτάσει στη σκληρή "κεντρική" σωλήνα του όπλου...





Οι δυο μοχλοί τροποποιήθηκαν όπως βλέπετε... Στην θέση της πατούρας του ελατηρίου ο μοχλός "S" τρυπήθηκε και έγινε σπείρωμα Μ4, όπου και πέρασα μια ανοξείδωτη σκουληκόβιδα άλεν, που ρυθμίζει το ποσοστό εμπλοκής του μοχλού με την σφύρα. Το σκληρό, ανοξείδωτο μαμά υλικό χρειάστηκε να ξεβαφτεί για να κάνω το σπειρωματάκι, Τρύπα έκανα με τρυπανάκι καρβιδίου... Με τριάρι τρυπανάκι καρβιδίου έκανα και την πατουρίτσα για το ελατήριο... Δεν δοκίμασα να ξαναβάψω το άκρο του μοχλού που ξέβαψα, οπότε και δεν ξέρω αν γίνεται... (τα ανοξείδωτα είναι γενικά "ιδιότροπα" στην θερμική κατεργασία τους...)









Η λεπίδα κόπηκε λίγο (μέχρι τη μέση της παλιάς σκουληκόβιδας) και τροποποιήθηκε κατάλληλα για να ταιριάξει πολύ καλά με το μοχλό "S", διαμορφωμένη σε μια εσοχή, που τα δυο της άκρα πιέζουν το μοχλό "S", απελευθερώνοντας τη σφύρα...



Στις δυο παρακάτω φωτό διακρίνεται το ρυθμιστικό βιδάκι του μοχλού "S", που κοντράρει στο μαμά πειράκι της σκανδαλοθήκης...





Χρειάστηκε να κατεβάσω λίγο την περίμετρο του transfer port, που είναι 3.5 mm, γιατί στο μοντάρισμα του όπλου ο Κινέζος συναρμολογητής το είχε κάτσει με σφυριά και για να το βγάλω άθικτο με γ@μησε... Μέχρις νεωτέρας (και οι πρώτες μετρήσεις δείχνουν ότι καλά κάνω...) το transfer port μένει μαμά...



To μινιμαλιστικό bolt, που έχει πολλές αναφορές ότι σπάει, αποφάσισα να μην το αλλάξω, γιατί με την κανούργια, ίδιου βάρους και σχήματος, αλλά σωστών διαστάσεων σφύρα που θα φτιάξω μάλλον αύριο, η όπλιση θα είναι ακόμα πιο ομαλή, χωρίς τα μπόσικα και τα "σκαλοπάτια" που είχε μαμά με όλα τα γράζια να περισσεύουν προς τα μέσα...

Αντίθετα έκανα μια κεντραρισμένη βαθιά τρύπα στο πίσω μέρος του pellet probe, που το έκοψα και πέντ' έξι χιλιοστάκια, έτσι για τη μούρη και για να γλιτωσω λίγα γραμμάρια...






Σήμερα το μεσημέρι πριν ρίξω κάτι παλιοροφομπριζόλες στα κάρβουνα, εκμεταλλευόμενος την λαμπρή, ξεπαγιασμένη λιακάδα μας, έριξα λίγες με το τουφεκάκι μου, στημένο στο ξύλινο κοντάκι που χρειάστηκε μια ψιλομετατροπή για να χωρέσει το SSG, δηλαδή το Α.Σ.Ε.Π.

Κύριοι το πραγματάκι μου με το κομμένο μαμά ελατήριο σφύρας ρίχνει τα FTT 8.46 από 300 έως 580 fps. Μόλις προφόρτισα λίγο το ελατήριο της σφύρας με μια μπρούτζινη ροδέλα πίσω από το ελατήριο του SSG, και με το σύστημα ρυθμισμένο 3 mm πριν την full power ρύθμιση (μπας και δώσει μια ιδέα anti bounce...) πήγα στα 680 fps, πάλι ξεκινώντας από όσο χαμηλά επιθυμεί κανείς...

Αύριο αν προλάβω θα προφορτίσω λίγο ακόμη το ελατήριο της σφύρας, που απ' ότι φαίνεται έκανα μαλακία που το έκοψα, αλλά ας όψονται οι τραπεζίτες που γενικώς φταίνε για όλα, για να δω μέχρι που θα φτάσει ψηλά...

Όπως είναι τώρα, χωρίς ευθυγραμμιστή βολής, το τουφεκάκι δεν ακούγεται καθόλου... Τίποτα λέμε, ρίχνεις με 680 fps τα FTT και κάνει ένα ανθυποτσουφάκι... Κυριολεκτικά μπακ γιαρντ φρέντλυ... Αν συνεχίσει να είναι τόσο πολύ ήσυχο και με λίγο πιο ψηλές ταχύτητες, δεν θα του βάλω μουγκαφωνικό σύστημα, θα το αφήσω έτσι, με το αλουμινένιο του ταπάκι, και πίσω ένα διακοσμητικό σωληνάκι ανθρακόνημα...

Αν φτιάξω thumphole κοντάκι, μου λείπει μόνο η μπροστά τάπα-μπαρόμετρο, που έχει το DIANA stormrider, γιατί με τον ρεγουλατόρο το υπάρχον μπαρομετράκι δείχνει την πίεση του ρεγουλατόρου, αν όμως το κάμω κοντοπούτανο, μου λείπει και ένα μαμά barrel band για να στηρίξω τη δι ώχ τρα... Αν ξέρετε κάνα μαγαζί Ευρώπη μου το λέτε, αλλιώς θα περιμέεεεεεενω...


Έτσι κι αλλιώς, είτε μακρύ δηλαδή είτε κοντό, ο στόχος είναι να βγεί με το -ελαφρύ σχετικά- ματογυαλάκι του τραπεζίτη, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΔΥΟ ΚΙΛΑ...


ΥΓ. στο thumphole το SSG όταν είναι οπλισμένο, θα κρύβεται μέσα στη γέφυρα του κοντακιού, ενώ αν κάνω bullpup, θα κρύβεται στο κούφιο πίσω πάνω μέρος του κοντακιού του όπλου...








to the deepest limits...

Γιάννης Κιο.

HW 97K
AT 44 4.5 
Stoeger X20 , TSS Β10 , Crossman 1377
Slavia 631 Lux

diana350magnum


Piperman

Μόνο sex και αεροβόλα πλέον

paran

#67
καλημέρα και καλή μας χρονιά (εμένα μια απλά υγειής χρονιά θα μου είναι παραπάνω από αρκετή...)


Συνεχίζοντας την ιστορία της βελτίωσης στο μικροτουφεκάκι μου, βρήκα μαζεμένες όλες τις παραλλαγές του συστήματος SSG, όπως τις έχουν καταγράψει οι Αμερικάνοι, που το πρωτοσκέφτηκαν... (σελίδα 18, εδώ:  https://www.gatewaytoairguns.org/GTA/index.php?topic=102095.340)

Το παρακάτω είναι με ένα μικρό gas ram, που δεν το έφτιαξαν λέει, γιατί δεν βρήκαν το κατάλληλο μέγεθος στο εμπόριο εκεί, ψάξτε όμως εδώ, μπορεί και να βρείτε  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D



Το επόμενο είναι η αρχική-original εκδοχή του SSG, όπου η προφόρτιση του ελατηρίου της σφύρας γίνεται από την ροδέλα-κόντρα παξιμάδι στο τέλος του άξονα του SSG, ενώ η διαδρομή του συστήματος ρυθμίζεται από τον καφέ οδηγό-ρυθμιστή, που βιδώνει στην πράσινη πίσω τάπα του όπλου... Απλό και ευφιές... Αυτό που λες εκ των υστέρων, πως το σκέφτηκε ο φούστης ::::   ;D ;D ;D  



Όλες οι υπόλοιπες παραλλαγές είναι τροποποιήσεις-βελτιώσεις της αρχικής ιδέας










Η δικιά μου -απλουστευμένη λόγω μικρής διαμέτρου της κεντρικής σωλήνας του artemis PR900W- εκδοχή είναι παραλλαγή του original SSG, με την διαδρομή και την προφόρτιση να ρυθμίζονται από την ροδέλα-κόντρα παξιμάδι του πίσω μέρους, ενώ επιπλέον προφόρτιση του ελατηρίου γίνεται μέσω είτε άλλου οδηγού ελατηρίου σφύρας, με πιο "μακρύ" κεφάλι (έφτιαξα ήδη έναν μπρούτζινο "μακρύτερο" για να ψάξω και τα επάνω όρια του όπλου μου...), ή με προσθήκη ροδελών κατάλληλου πάχους εκεί που δείχνει το κόκκινο βελάκι...




Γυρίζοντας στο καμάρι μου, σας είπα ότι αποφάσισα μόνο και μόνο για λόγους αίσθησης σκανδάλης να ξαναφτιάξω τη σφύρα από το τουφεκάκι με μια από low friction υλικό, οπότε και διάλεξα τον διαθέσιμο στο εργαστηριάκι μου μολυβδούχο μπρούτζο...

Με κάμποσο λοιπόν τόρνινγκ, διαμόρφωσα μια σφύρα με ελάχιστες-σωστές ανοχές με την κεντρική σωλήνα του artemis, στην οποία σφύρα φύτεψα πρεσσαριστά ένα ατσάλινο πίσω ένθετο για την εμπλοκή με τον μηχανισμό της σκανδάλης και ένα επίσης ατσάλινο βιδωτό μπροστινό ένθετο για την επαφή με την βαλβίδα...

Επειδή ο μολυβδούχος μπρούτζος είναι βαρύτερος από το σίδερο (8.7, αντί 7.85 gr/cm3) ελάφρωσα την καινούργια μου σφύρα, κάνοντάς την σουρωτήρι... Τελικό βάρος 32 γραμμάρια, σε σχέση με τα 30 της ατσάλινης μαμίσιας... Άφησα τα παραπάνω δυο γραμμάρια και ανάλογα με τι θα δω σε ταχογράφο-αυτονομία θα αποφασίσω αν θα την ελαφρώσω άλλο...

για δείτε και το συζητάμε...











Στις δοκιμές για να πετύχετε την ιδανική λειτουργία-αίσθηση σκανδάλης, θεωρείστε απαραίτητα τα πολλά λύσε-δέσε, οπότε το "εύκολο" artemis μου γλίτωσε κάμποσο χρόνο...







Εδώ η τρύπια σφύρα από το τουφεκάκι μου. Διακρίνεται το ατσάλινο κυλινδρικό πρεσσαριστό ένθετο και η ομαλή γυαλισμένη ράμπα, στο σημείο εμπλοκής με τον μηχανισμό της σκανδάλης...







Μπροστά, στο σημείο επαφής με το fire pin της βαλβίδας, τοποθέτησα ένα βιδωτό ατσάλινο ενθετάκι που το ασφάλισα με ισχυρή κόλα σπειρωμάτων...





Η "μπόσικη" μαμά μαύρη ατσάλινη σφύρα δίπλα στην low friction καινούργια μπρούτζινη... 30 γραμμάρια η μαμά, 32 προς το παρόν η καινούργια και βλέπουμε...



Για να βελτιώσω ακόμα περισσότερο την κίνηση της καινούργιας μου σφύρας, βελτιώνοντας την σταθερότητα του όπλου, ξανάφτιαξα τον οδηγό από το αλενάκι που εμπέκει σφύρα με μοχλό όπλισης, γιατί όπως ήταν "έπαιζε" στον οδηγό της κεντρικής σωλήνας του όπλου, με λίγο ακόμα μπρούτζο... Τέλειο έγινε κι αυτό... Με την καινούργια μου σφύρα η όπλιση έγινε ομαλή και αρκετά μαλακή, ενώ πλέον το δεύτερο στάδιο της σκανδάλης έγινε εντελώς προβλέψιμο έως και πολύ αξιοπρεπές...






Εκ κατασκευής το transfer port κεντράρει μια χαρά με το barrel port, οπότε και το άφησα ως είχε...






Με συνοπτικές διαδικασίες έκοψα το στόχαστρο από το πλαστικό μπροστά μαμά σκοπευτικό εξάρτημα, στρογγύλεψα την τρύπα και γυάλισα την εξωτερική επιφάνεια... Το τουφεκάκι μου είναι τόσο ήσυχο ως έχει, που δεν θα του βάλω μούγκαφον. Είναι τόσο ήσυχο μάλιστα, που μάλλον ενίσχυση ήχου χρειάζεται...
Επειδή δεν έχω σχετική εμειρία, αναρωτιέμαι και παρακαλώ να μου πείτε αν έτσι -πολύ- ήσυχα ρίχνουν τα τεσεραμισάρια πισιπιά στα 700 fps  ??? ??? ???




Στο δικό μου PR900W, όπως ήταν μαμά, η λεπίδα στοπάριζε στον υποφυλακτήρα της σκανδάλης. Δεν μου άρεσε, οπότε με λίγο ντέμελινγκ έγινε κι αυτό...






Με λίγο acetal και ένα ορινγκάκι, έφτιαξα σε πέντε λεπτά και μια ταπίτσα για την υποδοχή του fill probe, για να μην πιάνει βρωμιές και παρεξηγηθεί το κουκλί μου...












Στην σημερινή καραλιακαδάρα μας έχει βόλτα με τη σετερίνα μας (δεν κυνηγάω, αλλά αυτή είναι πραγματικά σοβαρό κυνηγόσκυλο, η κυρά μας...) και μετά, το απογευματάκι, λίγες δοκιμές για να καταλήξω σε κάποια ρύθμιση ταχύτητας που να μου αρέσει βλητικώς και ηχητικώς (ρύθμιση που θα αλλάξει βέβαια μόλις έρθει και τοποθετηθεί ο ρεγουλατόρος του altaros, αλλά δεν πειράζει...)
Έχω διαθέσιμα μόνο 8.46 FTT, οπότε μόνο αυτά θα δοκιμάσω...

Άντε να τελειώνουμε με το air engine (!!!) του artemis, για να πιάσουμε με ρυθμό και διάθεση το κοντάκι του... Νομίζω ότι επειδή υπάρχει πλεόνασμα δημοσιονομικού χώρου (!!!) παίζει το τελικό βάρος από το ελαφροτούφεκό μου να είναι 1.8-1.9 κιλά πλήρες...


καλή μας χρονιά αεροβολάδες φίλοι...


ΥΓ. οι βαλάνισες (μεγάλοι-πολύ νόστιμοι χειμωνιάτικοι κέφαλοι) δεν έχουν έρθει για τη φετινή γέννα ακόμα στα Νότια, ενώ φανήκανε στη Δυτική Ακτή, οπότε αρκεστήκαμε σε κάμποσους σαργοσηκιούς χτες, ενώ η θάλασσα είναι 13.8 βαθμούς... ΚΡΥΟ...









to the deepest limits...

gatos

Ωραίος ο Παναγής...!!!   8)

Έχω μια απορία όμως... δηλώνω άσχετος εκ των προτέρων...   :)

Εκεί που θα ''ξύνει'' το άγκιστρο της σκανδάλης την μπρούτζινη σφύρα, δεν θα σου την φάει σιγά σιγά, μιας και έχω ακούσει ότι ο μπρούτζος είναι πιο μαλακό υλικό από τον σίδηρο...;   :-\
.
.
.
                           '' Όλα καλά θα πάνε... ''


Artemis M16 .22 (Ηρακλής)  +  UTG Accushot True Hunter Classic 3-12X44 SWAT... 

Gamo CFX .177 (Δανάη) - Tuned  +  Nikko Stirling 6X40...

Cat People (Putting Out Fire) - David Bowie     https://www.youtube.com/watch?v=A9I7U4nuR_I

                Νύχι...  https://i.imgur.com/EVQAkrD.jpg
.
.
.

ikuzusfanis


Με κάμποσο λοιπόν τόρνινγκ, διαμόρφωσα μια σφύρα με ελάχιστες-σωστές ανοχές με την κεντρική σωλήνα του artemis, στην οποία σφύρα φύτεψα πρεσσαριστά ένα ατσάλινο πίσω ένθετο για την εμπλοκή με τον μηχανισμό της σκανδάλης και ένα επίσης ατσάλινο βιδωτό μπροστινό ένθετο για την επαφή με την βαλβίδα...

Αχ Γατε
Εξαιρετική δουλειά μπράβο
ΟΡΘΙΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΠΑΡΑ ΓΟΝΑΤΙΣΤΟΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ

Mike pr

Θα σου προτεινα (αλλα μαλλον ειναι αργα) λογω του SSG και του κομενου ελατηριου την σφυρας να την αφηνες βαρια για να ειχες δυναμη με την μικροτερη προφορτιση και λογω της αδρανιακης λειτουργιας της
Για να αποδωσει αυτο το συστημα πρεπει το ελατηριο απλα να την ακουμπαει και αφου ανοιξει την βαλβιδα στην επιστροφη της πρεπει το ελατηριο να ειναι σταματημενο τοσο οσο το μηκος της σφυρας, αλλιως παυει να ειναι anti bounce
Mαλιστα λενε οτι το κενο πρεπει να ειναι και 1mm και παραπανω

Mike pr

Βλεπω στη φωτο στο μπλοκ της κανης να δοντι, ειναι η κανη παρακεντραρισμενη ή εχει κινεζικη κατεργασια ?

paran

mike pr, δεν υπήρχε (εξ αρχής) δόντι ανάμεσα transfer port και barrel port. Απλά λόγω κατεργασίας το barrel port είναι ασημί, ενώ το αλουμινένιο block είναι μαύρο και φαίνεται σαν να υπάρχει δοντακι...

Με την πιο βαριά σφύρα και τον καινούργιο μου μπρούτζινο οδηγό ελατηρίου σφύρας (που δίνει κάμποση προφόρτιση στο κομμένο ελατήριό μου...) ρίχνει 700 fps, έχοντας πάνω από οκτώ χιλιοστά "ελεύθερης-antibounce" διαδρομής... Το απόγευμα θα παίξω λίγο με το SSG, ψάχνοντας να δω μέχρι που φτάνει ψηλά... Χαμηλά φτάνει μέχρι που ίσα-ίσα να φτύνει το FTT...

Αλήθεια, είναι όλα τα τεσεραμισάρια πισιπιά τόσο ήσυχα στα 700 fps :::  για πείτε...  
to the deepest limits...

ikuzusfanis

Ειναι ήσυχα γι αυτο με μουγκανωτήρι ακούγεται κλικ.
ΟΡΘΙΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΠΑΡΑ ΓΟΝΑΤΙΣΤΟΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ

Mike pr

Στα 9 fpe που ειναι τωρα δεν εχω την πειρα να σου πω
8mm free float ειναι αψογο, δες εαν μεχρι τα 15 fpe εχεςι ακομα διακενο
Επισης με τη τοποθετηση του Altaros πολλα αποτα δεδομενα θα αλλαξουν