Ειδήσεις:

Γιατί το αεροβόλο είναι πρώτα απ' όλα διασκέδαση !!!

Κύριο μενού

ΒΕΕΜΑΝ - WEIHRAUCH

Ξεκίνησε από Gambler, Απριλίου 23, 2013, 05:16:51 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Gambler

Τον Μάρτιο του 1981  οι Beeman εξ' Aμερικής πλησίασαν τους αδερφούς Weichrauch και ξεκίνησε μετά από συνενόηση η κατασκευή και παραγωγή του HW 80  η R1 Την επόμενη χρονιά οι Beeman ζήτησαν από τους Γερμανούς να κατασκευάσουν ένα underlever  παρόμοιας δύναμης με το R1  και το αποτέλεσμα ήταν το HW 77 το οποίο όμως δεν πούλησε στο Αμέρικα λόγω της μειωμένης δύναμης σε σχέση με το R1.  Κάτι λέει εδώ:
http://www.airgunforum.co.uk/forums/showthread.php/151178-Hw80-beeman-r1-vs-hw77
Ύες βορβόρω ήδονται μάλλον ή καθαρώ ύδατι.

Σαββας Σ

#1
Το R-1 / HW 80, και οι διάφορες παραλλαγές του, οδήγησαν στην ανάπτυξη ενός ελαφρύτερου, και πιο εύκολου στην όπλιση αεροβόλου, το R-10 / HW 85. Η Weihrauch στη συνέχεια κατασκεύασε ένα κάτω μοχλικού (under-lever) αεροβόλο τουφέκι ελατηρίου, το HW 77. Αυτό το όπλο ανοίγε πλήρως για τη φόρτωση της βολίδας απευθείας πίσω από την κάνη, όπως ένα τουφέκι Feinwerkbau αγώνα. Αυτό ήταν μια μεγάλη πρόοδο σε σχέση με τα αεροβόλα τουφέκια σπαστής κάνης, που χρησιμοποιούσαν μια υποδοχή φόρτωσης, από την οποία η βολίδαα έπρεπε να μεταπηδήσει στην κάνη. Το HW 77 και HW 77Κ (Carbine), με την σταθερή κάνη και την εύκολη όπλιση και φόρτωση βολίδας, έγινε εξαιρετικά δημοφιλές σε χώρες όπου οι χαμηλότερες δυνάμεις ήταν σύμφωνες με τα Νομικά πλαίσια που περιέβαλαν τα αεροβόλα. Ωστόσο, τα μοντέλα αυτά είχαν πολύ απογοητευτικές πωλήσεις στις ΗΠΑ, όπου εξακολουθούσαν να προτιμούν οι σκοπευτές τα R-1 / HW 80 και R-10 / HW 85 που ήταν σπαστής κάνης, με ένα ποσοστό πάνω από το 20 προς 1, λόγω της υψηλότερης ισχύος.

Αποσπασμα απο κειμενο του Einhorn στο αεροβολο.gr
και....gamo!

Piperman

Παράθεση από: Σαββας Σ στις Απριλίου 23, 2013, 05:35:44 ΜΜ
Το R-1 / HW 80, και οι διάφορες παραλλαγές του, οδήγησαν στην ανάπτυξη ενός ελαφρύτερου, και πιο εύκολου στην όπλιση αεροβόλου, το R-10 / HW 85. Η Weihrauch στη συνέχεια κατασκεύασε ένα κάτω μοχλικού (under-lever) αεροβόλο τουφέκι ελατηρίου, το HW 77. Αυτό το όπλο ανοίγε πλήρως για τη φόρτωση της βολίδας απευθείας πίσω από την κάνη, όπως ένα τουφέκι Feinwerkbau αγώνα. Αυτό ήταν μια μεγάλη πρόοδο σε σχέση με τα αεροβόλα τουφέκια σπαστής κάνης, που χρησιμοποιούσαν μια υποδοχή φόρτωσης, από την οποία η βολίδαα έπρεπε να μεταπηδήσει στην κάνη. Το HW 77 και HW 77Κ (Carbine), με την σταθερή κάνη και την εύκολη όπλιση και φόρτωση βολίδας, έγινε εξαιρετικά δημοφιλές σε χώρες όπου οι χαμηλότερες δυνάμεις ήταν σύμφωνες με τα Νομικά πλαίσια που περιέβαλαν τα αεροβόλα. Ωστόσο, τα μοντέλα αυτά είχαν πολύ απογοητευτικές πωλήσεις στις ΗΠΑ, όπου εξακολουθούσαν να προτιμούν οι σκοπευτές τα R-1 / HW 80 και R-10 / HW 85 που ήταν σπαστής κάνης, με ένα ποσοστό πάνω από το 20 προς 1, λόγω της υψηλότερης ισχύος.

Αποσπασμα απο κειμενο του Einhorn στο αεροβολο.gr

Σάββα το κείμενο είναι απλή μετάφραση από το wikipedia... ::) ::) ::)

" The R1/HW80, and its several variations, gave rise to a lighter, easier to cock model: the R10/HW85.
Weihrauch then produced an under-lever spring piston rifle, the HW77.
This gun opened fully for loading directly into the breech of the barrel, like a Feinwerkbau match rifle.
This was a great improvement over barrel-cocking air rifles which utilized a loading tap from which the pellet had to leap into the barrel.
The HW77 and HW77 Carbine, with their rigid barrel and easy cocking and loading,
became extremely popular in countries where their lower power was under the legal limit.
However, these models had very disappointing sales in the USA,
where shooters still preferred the R1/HW80 and R10/HW85 barrel-cockers,
by a margin of over 20 to 1, due to their higher power."

Όποιος θέλει να το διαβάσει όλο εδώ

http://en.wikipedia.org/wiki/Weihrauch
Μόνο sex και αεροβόλα πλέον

Σαββας Σ

 :o :o :o :o :o :o
το χει και μεταφρασμενο εκει  ;D
και....gamo!

Piperman

Μόνο sex και αεροβόλα πλέον

Gambler

The success of the R1 had some interesting side-effects. In 1982, the Beemans asked the Weihrauchs to produce a sidelever, or underlever, fixed-barrel air rifle of the same power as the R1. The Weihrauchs started the design of what was to become another truly elegant adult air rifle: the HW 77. The first prototype was a beautiful piece of machinery, but it was simply massive - it seemed like it weighed about twelve pounds! It was suggested that it needed wheels. We all agreed that it had to be scaled down, but this would reduce the power to below 12 foot pounds of muzzle energy (about 825 fps in .177" caliber). This was fine for the British and most other European markets, but it was the gun's undoing for the U.S. market. While the HW 77 became a great success in the European (especially the British market) it was a great marketing failure in the U.S. market. Despite its elegant design, its great quality, its fixed barrel/receiver arrangement, and the fact that the Weihrauchs had produced every detail of the stock just as we specified to make it attractive to the American market, the HW 77, from all sources, sold in the U.S. only about five to eight percent as well as the Rl. When it came to putting their money on the counter, the mainstream of American customers simply would not pay somewhat more for a gun that not only was a bit heavier, but less powerful !. Its only real acceptance in the United States came from airgun hobbyists, an enthusiastic and very knowledgeable group, but who, unfortunately, comprise only a tiny fraction of the American adult airgun market. During the last 20 years or so, no precision underlever air rifle has really made it in the mainstream of the American shooting industry. So, relatively poor as the U.S. sales of the HW 77 were, as of 1995 there still had been more sales of it here than all other precision underlever air rifles combined.
Αυτά τα λέει ο Dr. Beeman Δεν γνωρίζουμε αν είναι αλήθεια μιάς και έχει πεθάνει.  Η Weichrauch τα λέει λίγο διαφορετικά..................................
Ύες βορβόρω ήδονται μάλλον ή καθαρώ ύδατι.

Gambler

προσωπικά θα πάω με το μέρος των αμερικανών.  Τους θεωρώ λίγο πιό καινοτόμους στην μηχανολογία  και ακόμη περισσότερο  τους Άγγλους. Οι Γερμανοί βγάζουν τα ίδια μοντέλα εδώ και 20-30 χρόνια απαράλαχτα σχεδόν. Μιά διαφορετική μπιλίτσα εδώ, μιά άλλη βίδα εκεί..........
Ύες βορβόρω ήδονται μάλλον ή καθαρώ ύδατι.

asrael

Παράθεση από: Gambler στις Απριλίου 23, 2013, 08:07:30 ΜΜ
προσωπικά θα πάω με το μέρος των αμερικανών.  Τους θεωρώ λίγο πιό καινοτόμους στην μηχανολογία  και ακόμη περισσότερο  τους Άγγλους. Οι Γερμανοί βγάζουν τα ίδια μοντέλα εδώ και 20-30 χρόνια απαράλαχτα σχεδόν. Μιά διαφορετική μπιλίτσα εδώ, μιά άλλη βίδα εκεί..........

Ως σαν ιδέες είναι όντως καινοτόμοι αλλά έχουν ένα κακό Σωτηρη, αρκετά απο τα αεροβόλα τους τα δίνουν φασόν στην Κίνα με τη γνωστή ποιότητα σε όλους μας. Βέβαια υπάρχουν και όπλα τους πο διαπρέπουν αλλά ότι δεν είναι made in USA ή στι χειρότερη Made in Mexico ή Japan αν και οι Ιάπωνες πλέον δεν αντιγράφουν αλλά πρωτοπορούν σε αρκετούς τομείς ... κατα 99% ότι λοιπόν δεν είναι made σε αυτές τις χώρες και έχει Αμερικάνικο Brand είναι φτιαγμένο στην Κίνα με προδιαγραφές ίσως λίγο καλύτερες απο ένα BAM
Ο καλύτερος δάσκαλος είναι αυτός που σου δείχνει που να κοιτάξεις αλλά ποτέ δεν σου λέει τι να δείς ....

Gambler

Η Συζήτηση γίνεται για το αν το 77 σχεδιάστηκε εξ' αρχής από τους Γερμανούς η αν ήταν Αμερικάνικη ιδέα. Εγώ προσωπικά θεωρώ ότι ήταν ιδέα  των αμερικάνων. Αν διαβάσεις τα προηγούμενα posts   και τα site που υποδεικνύονται θα καταλάβεις. :)
Ύες βορβόρω ήδονται μάλλον ή καθαρώ ύδατι.

Christopher

#9
Δεν ξερω ποιος το σχεδιασε το 77 και δεν με νοιαζει. 8)

Αυριο παω μια βολτα στον Δημοσθενη. ;) :D :D

77κ,4.5
TX 200 HC 5.5  .kit v-mach
Hw 95 4.5  kit v-mach
Hw 97 4.5   kit v-mach
Hw 30s 4.5 kit vortek
Diana 75 4.5
Elgamo 300 4.5
Hw 100 fsb 5.5
Air Wolf Mvt 5.5
Steyr LG 110 FT 4.5

Σαββας Σ

Παράθεση από: Christopher στις Απριλίου 23, 2013, 11:35:09 ΜΜ
Δεν ξερω ποιος το σχεδιασε το 77 και δεν με νοιαζει. 8)

Αυριο παω μια βολτα στον Δημοσθενη. ;) :D :D

77κ,5.5
Και εγω για ανοιχτα! ;D
και....gamo!

Christopher

Εσυ θα πληρωσεις πιο λιγα. :D :D :D :D
TX 200 HC 5.5  .kit v-mach
Hw 95 4.5  kit v-mach
Hw 97 4.5   kit v-mach
Hw 30s 4.5 kit vortek
Diana 75 4.5
Elgamo 300 4.5
Hw 100 fsb 5.5
Air Wolf Mvt 5.5
Steyr LG 110 FT 4.5

Σαββας Σ

και....gamo!