Ειδήσεις:

Γιατί το αεροβόλο είναι πρώτα απ' όλα διασκέδαση !!!

Κύριο μενού

Αξιοπιστία Αεροβόλων Όπλων

Ξεκίνησε από tassos, Οκτωβρίου 15, 2013, 01:07:45 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tassos

    Ο τίτλος του θέματος είναι κάτι που με απασχολεί πολύ σοβαρά.

    Θα θελα πολύ να έχω το όπλο μου κάπου και όταν το σηκώνω για να ρίξω να ξέρω οτι θα ρίξω όπως πρέπει , θα πάει η βολίδα εκεί πού  πρέπει και μάλιστα αυτό να επαναλαμβάνεται  κατα την δική μου κρίση για όσο πρέπει.

   Μηπως τελικά ζητάω πολλά από ένα αεροβόλο ?


    Ίσως όταν παίρνεις ένα φτηνιάρικο όπλο να μπορούσες να δεχθείς κρίνοντας ορθολογιστικά πως ένα τέτοιο όπλο μπορεί να βγάλει κάποια προβληματάκια λόγω χαμηλής ποιότητας υλικών , λόγω μή απόλυτα εξειδικευμένου προσωπικού , ίσως λόγω χαμηλού ή ανύπαρκτου ποιοτικού ελέγχου ή και ακόμα όταν οι κακοτεχνίες αφήνονται σκοπίμως να φτάσουν στον καταναλωτή γιατί ο χρήστης ενός τέτοιου όπλου πιθανόν να μην έχει πολλές απαιτήσεις και προσδοκίες από ένα τέτοιο όπλο ή και γιατί ο χρήστης ενός τέτοιου όπλου δεν έχει την  εμπειρία , τις γνώσεις  για να κρίνει να συγκρίνει και να βγάλει σωστά συμπεράσματα για το τι και ποιος απ όλους φταίει  δηλαδή αν ευθύνεται ο ίδιος από κάποια απροσεξία ή κακό χειρισμό ή από δική του κακή συντήρηση ή φταίει το όπλο το ίδιο και η κακή του κατασκευή.

   Το  θέμα γίνεται πιο πολύπλοκο όταν μιλάμε για πανάκριβα όπλα των  1.000 , 1.500 , 2.000  ευρώ και βάλε.

   Ίσως να ευθύνεται και κατα ένα μεγάλο μέρος και το όνομα κάποιων εταιριών που  είναι κορυφαία στο χώρο , ίσως που υπόσχονται λαγούς με πετραχήλια  , που σ αφήνουν να φανταστείς μόνο σου διάφορα , ίσως που σου αποκρύπτουν εσκεμμένα κάποια κτλ.
   Στον αντίποδα οι μεγάλες και σοβαρές εταιρείες κατασκευής όπλων έχουν και σοβαρή κάλυψη εγγυήσεων αλλά δεν έχω πεισθεί οτι στην Ελλάδα οι αντιπρόσωποι βάζουν τα δυνατά τους στο θέμα αυτό παρά με προσχηματικές δικαιολογίες να προσπαθούν να πετάξουν το μπαλάκι της ευθύνης της όποιας βλάβης ή ζημιάς του όπλου στον ίδιο τον ατυχή κάτοχο και χρήστη του όπλου.

  Ακόμα και πλήρης κάλυψη να υπάρχει σ ένα όπλο για ότι του συμβεί και πάλι δεν με ικανοποιεί . θα ήθελα να είμαι σίγουρος οτι το όπλο μου δεν πρόκειται να χαλάσει και να μήν χαλάσει ποτέ.
   Φυσικά δεν μιλάμε για μια φυσιολογική φθορά που μπορεί να έχει ένα αεροβόλο που χρησιμοποιείται εντατικά όπως στα  ελατήρια , τις  τσιμούχες ,  τα  ο ρινγκς , και άλλα τμήματα που είναι φυσικό να φθείρονται με την χρήση και τον χρόνο.


   Το θέμα και η ανησυχία μου είναι οι  έκτατες βλάβες που μπορεί να βγάλει ένα όπλο . Πολλές  απ αυτές οφείλονται σε κακό σχεδιασμό , σε κακή αντιγραφή των σχεδίων κατα την κατασκευή ,  σε αστοχίες υλικών και σε αστοχίες ολόκληρων μηχανισμών.
   Πέρα από τις βλάβες στα πανάκριβα όπλα μας υπάρχουν και πράγματα που δεν δουλεύουν όσο σωστά θα έπρεπε .


   Θα θελα να ξέρω οτι το τουφέκι που έχω δίπλα μου δουλεύει σωστά και δεν πρόκειται να με προδώσει καμιά στιγμή.


   Θα θελα να αναφέρω μερικά παραδείγματα από προσωπική εμπειρία.

   1.  Στο  Γερμανικό ΗW 100   όπως και στα δικό μου αλλά και σε πολλά άλλα που έχουν πέσει κατά καιρούς στην αντίληψή μου έρχεται κάποτε η στιγμή που μία σχαστηρία της σκανδάλης θα παραδόσει το πνεύμα και το όπλο θα αχρηστευτεί μέχρι να επιδιορθωθεί το πρόβλημα.
       Αλλο θέμα στο ίδιο όπλο είναι η κύρια  βαλβίδα του όπλου όπου με εντατική χρήση αρχίζει να κάνει πατουρα στην εδρα της βαλβίδας με αποτέλεσμα να υπάρχει μικροδιαρροή και σταδιακά το όπλο να χάνει όλον τον αέρα του αεροθαλάμου. Κι αυτό είναι κάτι που γίνεται βέβαια με μικρό κόστος αλλά  για μένα είναι κάτι σοβαρό αυτό για να χαρακτηριστεί ένα όπλο σαν αξιόπιστο.

   2.  Στο evanix  rainstorm που δεν είναι και φθηνό όπλο  υπάρχει από το κουτί του όπλου πρόβλημα με την κατασκευή των γεμιστήρων αλλά και με την κατασκευή και σωστή ευθυγράμμιση του γεμιστήρα με την κάννη του όπλου. Το ελατηριάκι που υπάρχει μέσα στον μηχανισμό περιστροφής του γεμιστήρα μου έσπασε 3 φορές με αποτέλεσμα να μην γυρνάνει ο γεμιστήρας κατα την όπλιση.
      Η βαλβίδα του όπλου έσπασε μετά από λίγες χιλιάδες βολών (όχι πολλές)

   3. Για το ΒΑΜ 50 δεν θα σας τα γράψω γιατί δεν θέλω να σας κουράσω αλλά και να κουραστώ γράφοντας . Πάντως όσο δούλευε απρόσκοπτα   ...μούσε σαν όπλο. Απλά έπασχε από αξιοπιστία.


    Τελευταία μέσα στο φόρουμ βλέπουμε σοβαρά προβλήματα σε γερμανικά και αγγλικά όπλα πανάκριβα και ονομαστά για την ποιότητα τους .


   Γενικότερα αναφερόμενος σε πάρα πολλά πσπ υπάρχει σοβαρό θέμα με την σωστή λειτουργία των γεμιστήρων.

   Διαρροές αέρα από τους αεροθαλάμους λόγω προβληματικών ορινγκ δεν είναι σπάνιες.

   Οι βαλβίδες firing pins και αυτές είναι από τα κομμάτια που καταπονούνται στα πσπ και εμφανίζουν προβλήματα.

   Για τα ελατήρια δεν ξέρω πολλά αλλά και γι αυτά διαβάζουμε κατα καιρούς για εμφάνιση περίεργων βλαβών.



  Δεν ξέρω αν υπάρχει  κάποιο πραγματικά αξιόπιστο αεροβόλο με την έννοια που του έχω δώσει παραπάνω.
  Ισως αν επιχειρηθεί η κατασκευή ενός τέτοιου , το κόστος  κτήσης  να είναι απαγορευτικό.


Christopher

#1
Τασο απο τα λιγα χρονια εμπειριας με τα αεροβολα,δεν εχω δει ουτε ακουσει για αεροβολο(ακομα και μεσα στον οπλοβαστο να ειναι)που δεν εχει βγαλει καποιο θεματακι.

ΠΧ ο λυκος,αριχτο οπλο και ενα ορινγκ μας αφησε χρονους.(εκει που μπαινει το σφαιρακι).

Λιγο ποιο αξιοπιστα βλεπω τα αεροβολα ελατηριου.95-97 3χρονια δεν μου εχουν ζητησει τιποτα
TX 200 HC 5.5  .kit v-mach
Hw 95 4.5  kit v-mach
Hw 97 4.5   kit v-mach
Hw 30s 4.5 kit vortek
Diana 75 4.5
Elgamo 300 4.5
Hw 100 fsb 5.5
Air Wolf Mvt 5.5
Steyr LG 110 FT 4.5

mikesf

Χριστόφορε, δεν μπορείς να κατηγορήσεις το o-ring του bolt για αναξιοπιστία, είναι αναλώσιμο. Απο την άλλη αν είναι αυτό το μόνο κουσούρι, θα πρέπει να είσαι ευτυχής κάτοχος.

Τάσο, τίποτα δεν κρατάει για πάντα, τα υλικά χαλάνε και τα αντικαθιστούμε με καινούρια, είναι κατασκευασμένα απο ανθρώπινα χέρια, η μηχανήματα που έχουν κατασκευάσει ανθρώπινα χέρια και πάντα υπάρχει η πιθανότητα αστοχίας ή κακού σχεδιασμού. Τα έμψυχα είναι που πρέπει να μας προβληματίζουν μιας και δεν έχουν εγγύηση, δεν αντικαθίστανται με τίποτα, και οι επισκευές (όσο μικρές) είναι επίπονες, δύσκολες, χρονοβόρες και αμφιβόλου αποτελέσματος.
Ανώνυμοι Αεροβολικοί

Christopher

Μιχαλη,δεν ξερω αν πρεπει να ειμαι ευτυχης...το οπλο το ριχνω μια φορα τον χρονο 8)

Ολο απο μπαταρια μου μενει. ;D ;D ;D
TX 200 HC 5.5  .kit v-mach
Hw 95 4.5  kit v-mach
Hw 97 4.5   kit v-mach
Hw 30s 4.5 kit vortek
Diana 75 4.5
Elgamo 300 4.5
Hw 100 fsb 5.5
Air Wolf Mvt 5.5
Steyr LG 110 FT 4.5

mikesf

 :D :D :D :D :D :D

Δεν πρέπει να μένει απο μπαταρία, έχε την φορτισμένη πάντα όταν πέφτει κάτω απο 30%. Θα σου χαλάσουν τα κελιά...

(Και με την φαγούρα που πέφτει τώρα τελευταία στα αξεσουάρ, το βλέπω αρκετό καιρό στον μούσκιο)
Ανώνυμοι Αεροβολικοί

agior

Να σας ανησυχήσω κι εγώ λιγάκι, έχεις το πισιπι στον οπλοβαστό για πχ μια βδομάδα να κάθεται. Το βγάζεις, οπλίζεις με την καθαροπλυμένη JSB, επωμίζεις, σκοπεύεις και αναρωτιέσαι αν το ΡΟΙ αυτής της 1ης βολής θα είναι εκεί που πρέπει ή κάποιο απ τα ορινγκ έχασε το ελάχιστο που αρκεί για να είναι η βολή miss :'( :'(  Και μη μου πείτε να κάνω πρώτα κανα-δυο dry-fire ή να αλλάζω κάθε τρεις και λίγο τα ορινγκ, αυτά τα ξέρω...

Έχω χάσει ασπρόμαυρα καλυκάκια έτσι, ουκ ολίγα...
Προστάτης της χλωρίδας και πανίδας με εργαλεία διαχείρισης άγριας ζωής

diana350magnum

Αυτό που λες Γιώργο ισχύει. Σχεδόν πάντα στα pcp, μετά απο μέρες απραγία, η πρώτη βολή είναι λίγο ότι να' ναι. Και αυτό φαίνεται και στο χρονογράφο.

Συμπέρασμα...πρέπει να ρίχνουμε κάθε μέρα, ασπρόμαυρα καλυκάκια.

tassos

  Ποιός ο λόγος γι αυτό το φαινόμενο ?  Να πω την αμαρτία μου δεν το χα προσέξει ποτέ  αυτό .

tassos

  Να υποθέσω οτι κάτι παίζει με την μολύβδωση της κάννης  ?  Μήπως ο μόλυβδος που επικάθεται στις ραβδώσεις  οξειδώνεται και συμπεριφέρεται διαφορετικά στην πρώτη βολίδα που θα περάσει από μέσα της ?

   Μετα από λίγες βολές που θα αποκατασταθεί η μολύβδωση της κάννης στα φυσιολογικά επίπεδα επανέρχεται και η σταθερότητα του όπλου ?

   Εικασίες   κάνω  παίδες ....

Lionheart

Νομιζω οτι η μεταβολη της πρωτης βολης με PCP ειναι διαφορετικη εαν κατσει πανω απο 24 ωρες, οποτε θα συμφωνησω με τον Αγιορ σε αυτο το θεμα. Αλλα αυτο φαινεται μονο στο χαρτι και οχι σε κανα μαυροασπρο καλυκακι. Παρεπιμτοντως το Τσεχακι τα τσακιζει τα μαυροασπρα καλυκακια ::)
There are two kind of shooters, those who belong to WFKS and all the rest...................

Πάντα ἰσχύω ἐν τῷ ἐνδυναμοῦντί με Χριστῷ.

diana350magnum

Παράθεση από: tassos στις Οκτωβρίου 15, 2013, 08:12:40 ΜΜ
  Ποιός ο λόγος γι αυτό το φαινόμενο ?  Να πω την αμαρτία μου δεν το χα προσέξει ποτέ  αυτό .

Kάπου είχα διαβάσει ένα άρθρο γι' αυτό το φαινόμενο. Ψάχνω, ψάχνω, αλλά δε το βρίσκω.

tassos

  Για να σιγουρευτούμε για το φαινόμενο Φιλ  , άσε από αύριο το κρίκετ και για καμιά 10ριά μέρες  ανέπαφο για να μας πείς τι γίνεται με την πρώτη βολή.

      ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


    Το ξέρω Φίλ , μη εφικτό  ....
   

Christopher

Όπλα με reg το κάνουν, το αυτό γίνεται και με την πρώτη βολή μετά το γέμισμα του θαλάμου.
Στο mpr που δεν έχει reg δεν έχω παρατηρήσει κάτι από αυτό το φαινόμενο.
TX 200 HC 5.5  .kit v-mach
Hw 95 4.5  kit v-mach
Hw 97 4.5   kit v-mach
Hw 30s 4.5 kit vortek
Diana 75 4.5
Elgamo 300 4.5
Hw 100 fsb 5.5
Air Wolf Mvt 5.5
Steyr LG 110 FT 4.5

Piperman

Παράθεση από: Christopher στις Οκτωβρίου 15, 2013, 10:08:37 ΜΜ
Όπλα με reg το κάνουν, το αυτό γίνεται και με την πρώτη βολή μετά το γέμισμα του θαλάμου.
Στο mpr που δεν έχει reg δεν έχω παρατηρήσει κάτι από αυτό το φαινόμενο.

+1
Μόνο sex και αεροβόλα πλέον

tassos

    
  Συμπληρωματικά στο εισαγωγικό μήνυμα του θέματος αυτού θα ήθελα να προσθέσω τα σχετικά με την ελλιπή ενημέρωση των κατασκευαστών αεροβόλων προς τους υποψήφιους πελάτες  , ακόμα και από τους  πλέον σοβαρου ς ή αν θέλετε κορυφαίους. Είμαι σίγουρος οτι δεν πρόκειται για απλή παράλειψη ή για λάθος στην προσπάθεια για ορθή ενημέρωση αλλά για  μέρος της στρατηγικής πωλήσεων και προωθήσεως των προιόντων.
    Και επίσημα οι κατασκευάστριες εταιρείες αεροβόλων δεν συμβάλουν και πολύ με τον τρόπο τους στο κτίσιμο της εμπιστοσύνης των πελατών και των υποψήφιων πελατών για  τα προιόντα που κρατούν ή θα κρατούν σύντομα στα χέρια τους.
 
 Για παράδειγμα  εχθές έτυχε να κοιτάζω   ένα πινακάκι με τα ποδόλιβρα και την αυτονομία των όπλων της daystate . Έλεγε πως για το regal στα 40 ποδόλιβρα δίνει 20 βολές . Το αληθές  είναι 10 βολές ενώ οι υπολοιπες είναι πτωτικές με αρκετά ποδόλιβρα λιγότερο.
 Φυσικά αυτό δεν το κάνει μόνο η αγγλική αυτή μάρκα αλλά μάλλον είναι κανόνας για όλους τους κατασκευαστές.
 Δίνουν επίπεδα απόδοσης των όπλων που απέχουν από την πραγματικότητα προς εντυπωσιασμό.
 Είναι σαν να πηγαίνεις στο γιατρό να σε εξετάσει και όταν προσπαθεί να μετρήσει  το ύψος σου εσύ να πατάς στις μύτες των δακτύλων των ποδιών για να δείξεις κάτι περισσότερο από ότι είσαι και νομίζεις οτι έτσι έχεις και κέρδος.

  Και μια και μιλάμε για αξιοπιστία που είναι το ζητούμενο και βλέπεις οτι ο ίδιος ο κατασκευαστής προσπαθεί να σε κοροιδεύσει ή να σου δώσει ένα μέρος μόνο της πραγματικοτητας τότε που μπορείς να βασιστείς ?
  Αν σε κοροιδεύει για αυτά που με λίγες δοκιμές μπορείς να ανακαλύψεις σύντομα και μόνος σου τότε τι  μπορείς να υποθέτεις για το παραμύθι που έχεις φάει για όλα τα υπόλοιπα που δεν μπορείς ποτέ να ξεκαθαρίσεις και που κρύβονται στα σωθικά του όπλου.


  Τί  σχέση έχουν τώρα όλα  αυτά με την αξιοπιστία ?  Για μένα έχουν γιατί  δεν μπορώ να φανταστώ πως  ένας κατασκευαστής που δεν είναι τίμιος και αξιόπιστος στην ενημέρωσή του για τα προιόντα του μπορεί να φτιάξει και πραγματικά αξιόπιστα όπλα.