Ειδήσεις:

Γιατί το αεροβόλο είναι πρώτα απ' όλα διασκέδαση !!!

Κύριο μενού

Βam 22 VS weihrauch 90

Ξεκίνησε από diana350magnum, Νοεμβρίου 26, 2015, 02:54:52 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

diana350magnum

Mπορεί ένα ταπεινό και φθηνό κινέζικο αεροβόλο να κοντράρει στα ίσια την μηχανική αρτιότητα ενός γερμανικού κορυφαίου τουφεκιού?
Κατα τη γνώμη μου ναί, και έχει αποδειχθεί και στο παρελθόν αρκετές φορές.

Και για να μη παρεξηγηθώ, το θέμα έχει να κάνει καθαρά και μόνο με τις επιδόσεις στο στόχο και όχι με την ποιότητα των υλικών, τη συναρμογή κτλ κτλ.


Christopher

Παράθεση από: diana350magnum στις Νοεμβρίου 26, 2015, 02:54:52 ΜΜ
Mπορεί ένα ταπεινό και φθηνό κινέζικο αεροβόλο να κοντράρει στα ίσια την μηχανική αρτιότητα ενός γερμανικού κορυφαίου τουφεκιού?
Κατα τη γνώμη μου ναί, και έχει αποδειχθεί και στο παρελθόν αρκετές φορές.

Και για να μη παρεξηγηθώ, το θέμα έχει να κάνει καθαρά και μόνο με τις επιδόσεις στο στόχο και όχι με την ποιότητα των υλικών, τη συναρμογή κτλ κτλ.



Ναι Γιωργο μπορει 8) 8) 8) το εχω δει αυτό με το ΒΑΜ40 αν και είναι λιγο πειραγμενο ;) ;)
TX 200 HC 5.5  .kit v-mach
Hw 95 4.5  kit v-mach
Hw 97 4.5   kit v-mach
Hw 30s 4.5 kit vortek
Diana 75 4.5
Elgamo 300 4.5
Hw 100 fsb 5.5
Air Wolf Mvt 5.5
Steyr LG 110 FT 4.5

diana350magnum

Επειδή και εγώ Χριστόφορε το έχω δεί και με Βam 19 και με 26 ήμουν περίεργος να δω αν θα ίσχυε και σε πιο μεγάλα όπλα.

Σε λίγο ο φίλος dravidas (παναγιώτης) θα μας γράψει για την προσωπική του εμπειρία.

Christopher

Γιωργο μπορει να εχω αλλαξει τα παντα πανω στο οπλο,αλλα η καννη ηταν μαμα και αυτή παραμενει ;) ;)
TX 200 HC 5.5  .kit v-mach
Hw 95 4.5  kit v-mach
Hw 97 4.5   kit v-mach
Hw 30s 4.5 kit vortek
Diana 75 4.5
Elgamo 300 4.5
Hw 100 fsb 5.5
Air Wolf Mvt 5.5
Steyr LG 110 FT 4.5

Φραγκίσκος

Παράθεση από: diana350magnum στις Νοεμβρίου 26, 2015, 02:54:52 ΜΜ
Mπορεί ένα ταπεινό και φθηνό κινέζικο αεροβόλο να κοντράρει στα ίσια την μηχανική αρτιότητα ενός γερμανικού κορυφαίου τουφεκιού?
Κατα τη γνώμη μου ναί, και έχει αποδειχθεί και στο παρελθόν αρκετές φορές.

Και για να μη παρεξηγηθώ, το θέμα έχει να κάνει καθαρά και μόνο με τις επιδόσεις στο στόχο και όχι με την ποιότητα των υλικών, τη συναρμογή κτλ κτλ.



Εκεί ακριβός κάνει και την διαφορά
,μπορεί να συγκριθεί και ίσως να είναι πολύ καλύτερο ι μέχρι κάποιου σημείου αλλά όχι στην διάρκεια χρόνου

Piperman

Κανονικά θα 'πρεπε να 'ναι 22 vs 80 
To 22 με 26 πδλβρα μαμά και με σκανδάλη μαμά... το ξεχνάμε.
Με σκανδάλη στύλ bam19 και 20-22 πδλβρα θα 'ναι μάλλον ανεκτό,
αν έχεις γκρουπάκια βάλε να δούμε
Μόνο sex και αεροβόλα πλέον

dravidas

Παράθεση από: PIPERMAN στις Νοεμβρίου 26, 2015, 07:40:49 ΜΜ
Κανονικά θα 'πρεπε να 'ναι 22 vs 80 
To 22 με 26 πδλβρα μαμά και με σκανδάλη μαμά... το ξεχνάμε.
Με σκανδάλη στύλ bam19 και 20-22 πδλβρα θα 'ναι μάλλον ανεκτό,
αν έχεις γκρουπάκια βάλε να δούμε
θα μου ειναι δυσκολο να παω να βρω τους τενεκεδες     αλλα απο οτι με ενημερωσε ο γιωργος ειναι 21 ποδολιμπρα και εχει ασχοληθη με τιν σκανδαλη για γκρουπ μαλον θα στα στειλω στο κινητο να τα ανεβασηε εσυ δεν τα παω καλα με τα pc δεν το εχω κανη και δεν ξερω :o

diana350magnum

Ναί Κώστα, όντως το όπλο είναι 21 με 22 ποδόλιβρα ανάλογα το σφαιράκι.

Η σκανδάλη έχει επιμεληθεί αναλόγως και είναι σε πολύ καλά επίπεδα.

Εγώ αν θα μπορούσα θα το έκανα μια άμεση σύγκριση με ένα 350 magnum ή το πρωτότυπο όπλο, δηλαδή το Gamo 1250.

Piperman

Ξέθαμα του τόπικ γιατί το σκεφτόμουν τελευταία (για ΒΑΜ 22)
Υπάρχει ένας πειρασμός,165€ απ' τη μία που θα γίνουν 200 (κάτι θα χρειαστεί)
και 500€ απ την άλλη μαζί με κάποιον αντάπτορα και μια τρόμπα.
Ας υποθέσουμε τώρα ότι δεν υπάρχουν τα 500 γιούρος.
Το 90 το είχα και έχω γράψει στο ανάλογο τόπικ,φαρμακερά εύστοχο στα 19 πδβρα που το έπαιζα,
τα άλλα παιδιά που το 'χουν το ρίχνουν στα 21 πδλβρα και όντως το όπλο είναι εύστοχο,
το 'χουμε δει όλοι με τα μάτια μας.
Το 22 δεν το έχω (έχουμε) δεί οπότε θέλει λίγο ψάξιμο.
Λοιπόν από θέμα δύναμης,75cc το 90,56cc το 80άρι και 78cc το ΒΑΜ 22
Η δύναμη λοιπόν θέλει αέρα,90άρι και 22 είναι κοντά.
Για να πάρεις αέρα όμως θες όγκο,ο όγκος είναι 3.14 x διάμετρο x διαδρομή.
Διάμετρο τα δύο hw είναι 30άρια και το βαμ είναι 29 χιλιοστά.
Διαδρομή τώρα,10.5 για το 90άρι,8εκ. για το 80άρι και σχεδόν 12!!! εκ. για το 22
Το 22 λοιπόν έχει τη διαδρομή που έχουν τα χατσαν 125 και 135 !!!
Η διαδρομή τώρα είναι ένα από τα πιο βασικά πράγματα για αυτό που λέμε lock time,
δλδ πόσος χρόνος μεσολαβεί απ' τη στιγμή που θα πατήσουμε τη σκανδάλη
έως ότου το βλήμα βγεί από την κάνη.
Θα μου πείτε ο χρόνος αυτός είναι πολύ μικρός έτσι κι αλλιώς και θα 'χετε δίκιο
αλλά σ' αυτόν τον πολύ μικρό χρόνο συμβαίνουν πολλά πράγματα όπως
το όπλο στρίβει ελάχιστα απ' τη σκανδάλη,το όπλο χοροπηδάει απ' την ανάκρουση,
το όπλο στρίβει απ' την εκτόνωση του ελατηρίου κτλ.
Όσο πιο μικρός είναι ο χρόνος (το lock time) τόσο πιο πολλές πιθανότητες έχουμε
το όπλο να ρίξει εκεί που σημαδεύουμε.
Με 12 εκατοστά διαδρομή και ένα "ζωντανό" όπλο δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα.
Επίσης κάτι δε μου έβγαινε στα νούμερα,πολύ δυνατό το 22.
Ειδικά αν σκεφτείτε ότι στο πιο κρίσιμο σημείο της βολής  
(όταν το πιστόνι πλησιάζει στο τράνσφερ πόρτ όπου ιδανικά το σφαιράκι πρέπει να βγαίνει
ακριβώς τη στιγμή που το πιστόνι τερματίζει,ούτε νωρίτερα ούτε αργότερα).
Σε αυτό το σημείο λοιπόν το ελατήριο (ή το gas ram) που σπρώχνει το πιστόνι
δίνει σχεδόν μηδενική δύναμη ή την ελάχιστη αν έχει μπεί με προφόρτιση.
Η μόνη λύση για να συνεχίσει το πιστόνι δυνατά (αν θέλουμε δύναμη)
είναι αν έχει μεγάλη ορμή,δηλαδή μαγάλη μάζα,να είναι ΒΑΡΥ.
Το έψαξα λοιπόν,μίλησα και με τον Ξενοφώντα που το είχε και όντως,
το πιστόνι είναι πάνβαρο !!!
Αυτό σημαίνει πολλά πράγματα όπως ανάκρουση και όπως μεγάλο λόκ τάιμ
ακόμα και στην περίπτωση που το χαμηλώσουμε με πιο κοντό ελατήριο.
Κοίταξα μετά στα χαρακτηριστικά του όπλο ότι έχει μήκος 130  :-X :-X :-X
Δεν αμφισβητώ τα  

Παράθεση από: diana350magnum στις Νοεμβρίου 26, 2015, 02:54:52 ΜΜ
Mπορεί ένα ταπεινό και φθηνό κινέζικο αεροβόλο να κοντράρει στα ίσια την μηχανική αρτιότητα ενός γερμανικού κορυφαίου τουφεκιού?
Κατα τη γνώμη μου ναί, και έχει αποδειχθεί και στο παρελθόν αρκετές φορές.
Και για να μη παρεξηγηθώ, το θέμα έχει να κάνει καθαρά και μόνο με τις επιδόσεις στο στόχο και όχι με την ποιότητα των υλικών, τη συναρμογή κτλ κτλ.

Παράθεση από: Christopher στις Νοεμβρίου 26, 2015, 03:06:03 ΜΜ
Ναι Γιωργο μπορει 8) 8) 8) το εχω δει αυτό με το ΒΑΜ40 αν και είναι λιγο πειραγμενο ;) ;)

Παράθεση από: diana350magnum στις Νοεμβρίου 26, 2015, 03:16:07 ΜΜ
Επειδή και εγώ Χριστόφορε το έχω δεί και με Βam 19 και με 26 ήμουν περίεργος να δω αν θα ίσχυε και σε πιο μεγάλα όπλα.

αλλά ταπεινή μου άποψη το 22 δεν ανήκει σ' αυτήν την κατηγορία.
Και νομίζω δε μπορεί να συγκριθεί ούτε με το 90 ούτε με το 80.
Ακόμα και αν κάποιος ελαφρώσει πολύ το πιστόνι για τα 12 εκ διαδρομής δεν μπορεί να κάνει τπτ.
Βλητικά μιλάω πάντα,βλητικά και μόνο.
Βέβαια μπορεί κάποιος να το 'χει ή να το πάρει και να του αρέσει,
περί ορέξεως άλλωστε κολοκυθόπιτα...   :)

Μόνο sex και αεροβόλα πλέον

Γιαννης Κ.

Γιατι δεν δινουν μεγαλυτερη διαμετρο στον κυλινδρο μειωνοντας ταυτοχρονα την διαδρομη για να ελαχιστποιησουν το lock time ;

diana350magnum

Παράθεση από: Γιαννης Κ. στις Ιανουαρίου 12, 2017, 02:10:38 ΜΜ
Γιατι δεν δινουν μεγαλυτερη διαμετρο στον κυλινδρο μειωνοντας ταυτοχρονα την διαδρομη για να ελαχιστποιησουν το lock time ;

Γιατί δεν τους απασχολεί!

Γιαννης Κ.

Παράθεση από: diana350magnum στις Ιανουαρίου 12, 2017, 02:26:35 ΜΜ
Παράθεση από: Γιαννης Κ. στις Ιανουαρίου 12, 2017, 02:10:38 ΜΜ
Γιατι δεν δινουν μεγαλυτερη διαμετρο στον κυλινδρο μειωνοντας ταυτοχρονα την διαδρομη για να ελαχιστποιησουν το lock time ;

Γιατί δεν τους απασχολεί!
Καλα λοιπον, ας το κανει καποιος που τον απασχολει...

Γιαννης Κ.

Σχετικα μ' αυτο που λεει ο Πιπ παραπανω, το gas ram ειναι ουσιαστικα ενα ελατηριο με μεγαλη προφορτιση, οποτε συνεχιζει να δινει ωθηση μεχρι το τελος της διαδρομης του, εν αντιθεσει με ενα μεταλικο ελατηριο χωρις, η με λιγη προφορτιση που στο τελος της διαδρομης δεν εχει πια δυναμη παρα μονο την αδρανεια του πιστονιου. Αυτο σημαινει οτι το μηκος της κανης σε ενα gas ram μπορει να ειναι μεγαλυτερο, με οτι αυτο σημαινει για την δυναμη και την ευθυβολια

Piperman

Γιάννη ένα gas ram στο τέλος της διαδρομής του δίνει τη μικρότερη δυνατή ώθηση,
ακριβώς όπως και ένα ελατήριο
Μόνο sex και αεροβόλα πλέον

Piperman

Παράθεση από: Γιαννης Κ. στις Ιανουαρίου 12, 2017, 02:10:38 ΜΜ
Γιατι δεν δινουν μεγαλυτερη διαμετρο στον κυλινδρο μειωνοντας ταυτοχρονα την διαδρομη για να ελαχιστποιησουν το lock time ;

Αυτό υποτίθεται κάνει το καινούργιο βαμ 23.
Τις "κυριλέ" εταιρείες δεν τις απασχολεί  μια και ξέρουν ότι ένα "δυνατό" όπλο με πιστόνι (ελατήριο ή gas ram)
δε μπορεί να σταθεί βλητικά δίπλα σε ένα πιο ήπιο.
Το δοκίμασε η theoben.
Η gamo νομίζω τα καινούργια δυνατά της όπλα είναι με 33 χιλ. σωλήνα.
Aπ' την άλλη ο πολύς ο κόσμος,οι αγοραστές,είναι λίγο έως πάρα πολύ άσχετοι.
Αυτό που κοιτάνε είναι νούμερα ταχυτήτων στα χαρτιά.
Έριξα το 80άρι του φίλου Δράκου στα 16 πδλβρα.
Ακαριαίο,τρομερά εύστοχο,λειτουργία βελούδινη κτλ.
Για 80άρι αυτή η δύναμη είναι ρελαντί,είναι μεγάλο όπλο.
Αν η HW το έστηνε και το πούλαγε έτσι δε θα το 'παιρνε κανείς,θα λέγανε "ψόφιο"...
Πολλοί τα 16 πδλβρα τα θεωρούν τίποτα για 5.5 λες και παίζουν πόλεμο με το αεροβόλο  :P
Απ΄την άλλη αν πάρεις ένα βαμ 22 και μπείς στη λογική να επέμβεις για να του μειώσεις διαδρομή
παίζει  να κοστίσει πιο ακριβά απ' το 90άρι  
Μόνο sex και αεροβόλα πλέον