Ειδήσεις:

Γιατί το αεροβόλο είναι πρώτα απ' όλα διασκέδαση !!!

Κύριο μενού

Εφτά κι εξηνταδύο...

Ξεκίνησε από paran, Φεβρουαρίου 02, 2020, 09:34:05 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gatos

Παράθεση από: Mike pr στις Φεβρουαρίου 05, 2020, 07:15:44 ΜΜ
Παράθεση από: gatos στις Φεβρουαρίου 05, 2020, 07:09:10 ΜΜ
ΟΚ... κατάλαβα Παναγή... αλλά μου φαίνεται λίγο ταλαιπωρία, η διαδικασία κάθε όπλισης...  :-\

Απ' την άλλη δεν μπορώ να καταλάβω πως θα το ασφαλίζεις το rear bolt, σε πιο πίσω θέση... αλλά θα μας δείξεις εσύ...  ;)
Ρε γατε, ημαρτον !
Τοσο απλο στην σκεψη, σαν τις ταχυτητες στο αυτοκινητο ...
Μεχρι και φωτο του μπλοκ εβαλε, φαινεται !

Rear Bolt... Μιχάλη... Rear Bolt...  :)
.
.
.
                           '' Όλα καλά θα πάνε... ''


Artemis M16 .22 (Ηρακλής)  +  UTG Accushot True Hunter Classic 3-12X44 SWAT... 

Gamo CFX .177 (Δανάη) - Tuned  +  Nikko Stirling 6X40...

Cat People (Putting Out Fire) - David Bowie     https://www.youtube.com/watch?v=A9I7U4nuR_I

                Νύχι...  https://i.imgur.com/EVQAkrD.jpg
.
.
.

gatos

Παναγή, θα σου πω πως ασφαλίζει το Bolt στο 200άρι μου, μήπως σου φανεί πουθενά χρήσιμο...  :)

Στην πάνω μεριά του μπλόκ, υπάρχει ένα θηλυκό σπείρωμα, στο οποίο βιδώνει μια βίδα που είναι κούφια και μέσα της θηλυκώνει ένα ελατήριο που εξέχει λίγο...
Όταν είναι βιδωμένη η βίδα, το ελατήριο πιέζει μια μπίλια η οποία θηλυκώνει σε μια λακουβίτσα στο Bolt... δες το παρακάτω σχέδιο...  :)
Αν δεν βάλεις την μπίλια, σε κάθε βολή το bolt χοροπηδάει...  ;)


.
.
.
                           '' Όλα καλά θα πάνε... ''


Artemis M16 .22 (Ηρακλής)  +  UTG Accushot True Hunter Classic 3-12X44 SWAT... 

Gamo CFX .177 (Δανάη) - Tuned  +  Nikko Stirling 6X40...

Cat People (Putting Out Fire) - David Bowie     https://www.youtube.com/watch?v=A9I7U4nuR_I

                Νύχι...  https://i.imgur.com/EVQAkrD.jpg
.
.
.

diana350magnum

Μανώλη έτσι είναι στα περισσότερα, αν όχι σε όλα, τα rear bolt αεροβόλα. Συμπεριλαμβανομένου και του Μ11 που θα πάρει ο Παναγής.
Στις υψηλές δυνάμεις βέβαια, ο μοχλός σε κάθε βολή κουνιέται, κάτι που με ενοχλεί αισθητικά ιδιαίτερα...
Άν σφίξεις αρκετά το ελατήριο για να πατάει η μπίλια πιο δυνατά και να ασφαλίζει καλύτερα, σφίγγει η όπλιση πολυ και γρατζουνάει κατα μήκος το pellet probe.

Γιάννης Κιο.

HW 97K
AT 44 4.5 
Stoeger X20 , TSS Β10 , Crossman 1377
Slavia 631 Lux

gatos

Παράθεση από: diana350magnum στις Φεβρουαρίου 05, 2020, 08:13:37 ΜΜ
Μανώλη έτσι είναι στα περισσότερα, αν όχι σε όλα, τα rear bolt αεροβόλα. Συμπεριλαμβανομένου και του Μ11 που θα πάρει ο Παναγής.
Στις υψηλές δυνάμεις βέβαια, ο μοχλός σε κάθε βολή κουνιέται, κάτι που με ενοχλεί αισθητικά ιδιαίτερα...
Άν σφίξεις αρκετά το ελατήριο για να πατάει η μπίλια πιο δυνατά και να ασφαλίζει καλύτερα, σφίγγει η όπλιση πολυ και γρατζουνάει κατα μήκος το pellet probe.

Δεν το ήξερα, αλλά ας το έχει στο νου του ο Παναγής... μήπως και πρέπει να κάνει και μια λακουβίτσα λίγο πιο μπροστά στο bolt, στη θέση που θέλει να μένει και όχι σ' αυτή που ήδη έχει για να τερματίζει μπροστά...  ;)
.
.
.
                           '' Όλα καλά θα πάνε... ''


Artemis M16 .22 (Ηρακλής)  +  UTG Accushot True Hunter Classic 3-12X44 SWAT... 

Gamo CFX .177 (Δανάη) - Tuned  +  Nikko Stirling 6X40...

Cat People (Putting Out Fire) - David Bowie     https://www.youtube.com/watch?v=A9I7U4nuR_I

                Νύχι...  https://i.imgur.com/EVQAkrD.jpg
.
.
.

paran

Νομίζω οτι εχω ήδη λύσει (στο μυαλό μου πάντα...) το θέμα της ασφάλισης του rear bolt του M11 στην "πίσω" θέση... Ένα αλενάκι είναι η λύση, που το κεφάλι του θα ασφαλίζει στην  κατάλληλη εσοχή που θα φτιάξω στο αλουμίνιο...
to the deepest limits...

Mike pr

#36
Παράθεση από: gatos στις Φεβρουαρίου 05, 2020, 07:48:24 ΜΜ
Παράθεση από: Mike pr στις Φεβρουαρίου 05, 2020, 07:15:44 ΜΜ
Παράθεση από: gatos στις Φεβρουαρίου 05, 2020, 07:09:10 ΜΜ
ΟΚ... κατάλαβα Παναγή... αλλά μου φαίνεται λίγο ταλαιπωρία, η διαδικασία κάθε όπλισης...  :-\

Απ' την άλλη δεν μπορώ να καταλάβω πως θα το ασφαλίζεις το rear bolt, σε πιο πίσω θέση... αλλά θα μας δείξεις εσύ...  ;)
Ρε γατε, ημαρτον !
Τοσο απλο στην σκεψη, σαν τις ταχυτητες στο αυτοκινητο ...
Μεχρι και φωτο του μπλοκ εβαλε, φαινεται !


Rear Bolt... Μιχάλη... Rear Bolt...  :)

Tι μου το τονιζεις ?
η μπιλια δεν ασφαλιζει, η εγκοπη στο μπλοκ, μεσα ή εξω ασφαλιζει
τι νομιζες, οτι η μπιλια κραταει την πιεση προς τα πισω ?

gatos

#37
Παράθεση από: Mike pr στις Φεβρουαρίου 05, 2020, 09:26:11 ΜΜ
Παράθεση από: gatos στις Φεβρουαρίου 05, 2020, 07:48:24 ΜΜ
Παράθεση από: Mike pr στις Φεβρουαρίου 05, 2020, 07:15:44 ΜΜ
Παράθεση από: gatos στις Φεβρουαρίου 05, 2020, 07:09:10 ΜΜ
ΟΚ... κατάλαβα Παναγή... αλλά μου φαίνεται λίγο ταλαιπωρία, η διαδικασία κάθε όπλισης...  :-\

Απ' την άλλη δεν μπορώ να καταλάβω πως θα το ασφαλίζεις το rear bolt, σε πιο πίσω θέση... αλλά θα μας δείξεις εσύ...  ;)
Ρε γατε, ημαρτον !
Τοσο απλο στην σκεψη, σαν τις ταχυτητες στο αυτοκινητο ...
Μεχρι και φωτο του μπλοκ εβαλε, φαινεται !


Rear Bolt... Μιχάλη... Rear Bolt...  :)


Tι μου το τονιζεις ?
η μπιλια δεν ασφαλιζει, η εγκοπη στο μπλοκ, μεσα ή εξω ασφαλιζει
τι νομιζες, οτι η μπιλια κραταει την πιεση προς τα πισω ?


Στο τονίζω γιατί μου είπες ότι έχει βάλει και φωτό... Η φωτό δεν είναι από Rear Bolt...  ;)

Στα άλλα που λες... συμφωνώ...  :)


Εγώ είπα για την λακούβα, για να μην του χοροπηδάει το bolt στις βολές... το έχω γράψει...  ;)

Για την ασφάλιση στην πίσω θέση είπα... ''θα μας δείξεις πως θα το κάνεις...''     ;)
.
.
.
                           '' Όλα καλά θα πάνε... ''


Artemis M16 .22 (Ηρακλής)  +  UTG Accushot True Hunter Classic 3-12X44 SWAT... 

Gamo CFX .177 (Δανάη) - Tuned  +  Nikko Stirling 6X40...

Cat People (Putting Out Fire) - David Bowie     https://www.youtube.com/watch?v=A9I7U4nuR_I

                Νύχι...  https://i.imgur.com/EVQAkrD.jpg
.
.
.

Piperman

Από δοκιμές παλιά σε 6.35 και 80 πδλβρα
τράνφερ όχι πάνω από 5 χιλιοστά
και σε 7.62 στα 5 θα ξεκίναγα
το κέρδος στη δύναμη όσο ανεβαίνουμε γίνεται όλο και λιγότερο
σε σχέση με την αυξημένη κατανάλωση
η μείωση είναι εκθετική δυστυχώς.
Ήδη για 80 πδλβρα θα χρειαστείς βαριά σφύρα
και αρκετά σκληρό ελατήριο να τη σπρώχνει
από ένα σημείο και πάνω η όπλιση θα γίνεται ενοχλητική.
Απλά η γνώμη μου έτσι,μη μου ρίξετε με τα big bore σας  :D     
Μόνο sex και αεροβόλα πλέον

paran

καλημέρα saw,

Κώστα λένε οι Αμερικάνοι ότι η μαγεία στις "ισορροπημένες" βαλβίδες είναι ότι αν οι διαστάσεις και οι σχετικοί όγκοι τους είναι όπως πρέπει (για το συγκεκριμένο πάντα τουφέκι) ανοίγουν πολύ πιο εύκολα από κάποια κλασσική και λειτουργούν ως "αυτορυθμιζόμενες", οπότε και δίνουν μια πολύ ομαλή καμπύλη ταχυτήτων, που σε ιδανική περίπτωση είναι μια οριζόντια ευθεία όπως στο βιντεάκι για τα AEA airguns.

Όπως είναι προφανές, ανοίγουν τόσο πιο εύκολα από ότι αν ήταν κλασσική, όσο πιο κοντινή είναι η διάμετρος του ισορροπημένου θαλάμου (D2), με την διάμετρο της στεγανοποίησης της βαλβίδας (D1). Για τα big bore τους οι Αμερικάνοι φτάνουν σε επιφάνειες με σχέση έως 75%, οπότε και η βαλβίδα ανοίγει με αντίστοιχα μικρότερη δύναμη από ότι αν ήταν κλασσική, επιτρέποντας ελαφρύτερη σφύρα (που βολεύει χωροταξικά αν ξεκινάς με κάτι "έτοιμο"όπως εγώ με το Μ11...) και λειτουργεί με πιο μαλακό ελατήριο σφύρας (που δίνει ανεκτή όπλιση...)
(πηγή φωτογραφίας https://www.gatewaytoairguns.org/GTA/index.php?topic=152413.100)




Η "μαγεία" της βαλβίδας προκύπτει από την διάμετρο της τρύπας "εξισορρόπησης" (πράσινη στο παρακάτω σχήμα...) και από τον όγκο του θαλάμου εξισορρόπησης (κιτρινωπό στο παρακάτω σχήμα...)
Κι αυτό γιατί μόλις η σφύρα κοπανήσει τη βαλβίδα και την ανοίξει, η υψηλή πίεση καταλαμβάνει το χώρο του valve throat, άρα τον χώρο που υπάρχει η τρυπίτσα εξισορρόπησης, οπότε με μικρή χρονοκαθυστέρηση ο θάλαμος εξισορρόπησης αποκτά την ίδια υψηλή πίεση και η βαλβίδα κλείνει "στην ώρα της"...




τα σωθικά της βαλβίδας είναι αυτά (πηγή φωτογραφίας https://www.gatewaytoairguns.org/GTA/index.php?topic=152413.100):



και η "μαγική" τρυπίτσα είναι αυτή που φαίνεται στα poppets της επόμενης φωτογραφίας... (πηγή φωτογραφίας https://www.gatewaytoairguns.org/GTA/index.php?topic=152413.100)




Οι Αμερικάνοι λένε ότι ο τυφλοσούρτης για τα big bore είναι κάνε την τρυπίτσα εξισορρόπησης όσο πιο μεγάλη μπορείς και τον θάλαμο εξισορρόπησης όσο πιο μικρό μπορείς


Όλα αυτά όχι μόνο στην θεωρία, αλλά και στην πράξη, μιας και στο Αμέρικα ήδη έχουν φτιαχτεί αρκετά πισιπιά που δουλεύουν άψογα με τέτοιες βαλβίδες... Η ιδέα μάλιστα δεν είναι καθόλου καινούργια, κάποια όπλα με τέτοια βαλβίδα έχουν φτιαχτεί εδώ και πάνω από δεκαπέντε χρόνια ...

Μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον, οπότε αφού το μελέτησα αρκούντως, αποφάσισα παρ' ότι είναι πιο πολύπλοκη, να φτιάξω μια τέτοια βαλβίδα για το big bore μου, αν καταφέρω να την χωρέσω στο Μ11...   ;D ;D ;D



to the deepest limits...

paran

Μιχάλη εννοώ ότι το transfer port θα είναι 6 mm και το barrel port θα είναι διαμορφωμένο σε "επιμήκες" 5.5 mm  (πηγή φωτογραφίας   https://hardairmagazine.com/ham-columns/understanding-pcp-airgun-power-factors/)





Παράθεση από: Mike pr στις Φεβρουαρίου 05, 2020, 05:17:55 ΜΜ
Τι εννοεις "επιμηκη" ?







to the deepest limits...

Γιάννης Κιο.

Πανανγιώτη καλό κουράγιο για το ταξίδι σου αυτό.
Περιμένω με αγωνία τα αποτελέσματα αν και σε βλέπω μιά χαρα στη σκέψη που έχει κάνει. ;)
HW 97K
AT 44 4.5 
Stoeger X20 , TSS Β10 , Crossman 1377
Slavia 631 Lux

diana350magnum

Αυτού του είδους οι βαλβίδες είναι κάτι ανεξερεύνητο για 'μένα και νέο, οπότε περιμένω με αγωνία και εγώ να δω εξελίξεις.

Piperman

Για τη συνέχεια του συνέχεια του θέματος κλίκ εδώ

http://wfks.gr/index.php?topic=11956.0
Μόνο sex και αεροβόλα πλέον