Ειδήσεις:

Γιατί το αεροβόλο είναι πρώτα απ' όλα διασκέδαση !!!

Κύριο μενού

Βελτιώσεις σε όπλα ελατηρίου - gas ram

Ξεκίνησε από Piperman, Μαΐου 07, 2014, 01:15:18 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

kostas100

#30
Παράθεση από: gatos στις Μαΐου 30, 2014, 01:59:18 ΜΜ
Παράθεση από: kostas100 στις Μαΐου 30, 2014, 01:58:29 ΜΜ
Παράθεση από: Karizma στις Μαΐου 30, 2014, 12:25:04 ΜΜ
Παιδια ανοιξα την σελιδα απο το link πιο πανω και ειδα κατι...
H Titan βγαζει οδηγους,top hat,και χιτωνια για αρκετα οπλα...Γιατι δεν κανουν την κινηση να το βγαλουν σαν ολοκληρωμενο κιτ ;;;  ??? ??? ???
Aυτα Φιλε Δημητρη που ειδες ειναι Μεταλλικοι οδηγοι ,κανεις μας δεν βαζει μεταλικους οδηγους
και τοπ χατ στα αεροβολα του...


Γιατί να μην βάζουμε...;

Ελα ντε ....Γιατι ???????????????????????????????????????????



Βεβαια αυτους τους οδηγους που πουλαει αυτος ειναι ΓΤΠ απο εφαρμογες,
Ο Γατος μπορει να τους Βρισκει πολυ καλους,αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα..
Ακουσε εκει ΤΙ ΛΕΕΙ το Αγγλακι  "eliminates the friction" and "improve the consistency"

asrael

Κάπου ειπώθηκε ότι οι μεταλλικοί οδηγοί δεν κάνουν για τα ελατηρίου γιατί υπάρχει τριβή μέταλο με μέταλο.

Απο την προσωπική μου πείρα, κάμποσα όπλα περάσανε απο τα χέρια μου και οι δοκιμές που έκανα πάρα πολλές, έχω καταλήξει στο αντίθετο, αν ο οδηγός είναι μεταλικός και γυαλισμένος καλά σου δίνει την ακαμψία που χρειάζεται για να εξαλειφθεί το twang και να μπορεί να ανταπεξέλθει το όπλο στις απαιτήσεις του σκοπευτή όπως επίσης και στο μεταλικό top hat για παραπάνω δύναμη.

Οταν μπορεί κάποιος να πάρει κάτι παραπάνω απο ένα όπλο σε δύναμη συνδυαζόμενη με την ακρίβεια γιατί πρέπει σώνει και καλά να το κλειδώσει στα 12 ποδόλιβρα;

Τέλος για τις τισμούχες oversized ή όχι καλό είναι να μπαίνουν με υποψία αντίστασης και για μένα η καλύτερη εφαρμογή είναι να τοποθετούμε το πιστόνη μέσα στον κύλινδρο και όταν φέρουμε όλη τη διάταξη κάθετη απλά να γλυστράει το πιστόνι στον κύλινδρο .... αλλά όμως αν ταπώσουμε το transfer port να έχει τέτοια έμφραξη που να λειτουργεί σαν τις αναρτήσεις και να μην αφήνει  με κανένα τρόπο τον αέρα να διαφεύγει.

Το να βάζουμε μια τσιμούχα έστω και 2 δέκατα μπαίνει δύσκολα .... την αναγκάζουμε να φρενάρει ... χαλάει με τη σειρά του το ελατήριο .... κι αμα μπουκώσουμε το ελατήριο με χιτώνια κτλ κτλ έχουμε το "γλυκό" δωδεκάλιβρο που κάνουν τα κιτάκια. Αυτό θέλουμε τελικά απο ένα όπλο ελατηρίου;

Τέλος υπάρχουν και οι βελτιώσεις που αφορούν το transfer port και τη διαδρομή που κάνει το πιστόνι .... και είμαι τις άποψης ότι σε κάποιες περιπτώσεις καλό είναι να γίνει παρέμβαση για να πάρουμε εξτρά δύναμη και να διατηρήσουμε την ίδια μαλακιά συμπεριφορά στο όπλο.

Μην αναλωνώμαστε στο γράσσο που θα χρησημοποιήσουμε .... δεν παίζει και τόσο σημαντικό ρόλο αν βάλουμε Moly ή sg3 ή απλό άσπρο γράσσο ... θα λειτουργήσουν .... κάποια θα διαρκέσουν περισσότερο κάποια λιγότερο ... με το ρυθμό που ανοίγει ένα όπλο μέχρι να πάρει το αποτέλεσμα που θέλει ο κάτοχος .... πόσες φορές απολιπαίνεται και ξαναλιπαίνεται;



Ο καλύτερος δάσκαλος είναι αυτός που σου δείχνει που να κοιτάξεις αλλά ποτέ δεν σου λέει τι να δείς ....

diana350magnum

Παράθεση από: asrael στις Ιουνίου 02, 2014, 08:57:45 ΜΜ
Κάπου ειπώθηκε ότι οι μεταλλικοί οδηγοί δεν κάνουν για τα ελατηρίου γιατί υπάρχει τριβή μέταλο με μέταλο.

Απο την προσωπική μου πείρα, κάμποσα όπλα περάσανε απο τα χέρια μου και οι δοκιμές που έκανα πάρα πολλές, έχω καταλήξει στο αντίθετο, αν ο οδηγός είναι μεταλικός και γυαλισμένος καλά σου δίνει την ακαμψία που χρειάζεται για να εξαλειφθεί το twang και να μπορεί να ανταπεξέλθει το όπλο στις απαιτήσεις του σκοπευτή όπως επίσης και στο μεταλικό top hat για παραπάνω δύναμη.

Οταν μπορεί κάποιος να πάρει κάτι παραπάνω απο ένα όπλο σε δύναμη συνδυαζόμενη με την ακρίβεια γιατί πρέπει σώνει και καλά να το κλειδώσει στα 12 ποδόλιβρα;

Τέλος για τις τισμούχες oversized ή όχι καλό είναι να μπαίνουν με υποψία αντίστασης και για μένα η καλύτερη εφαρμογή είναι να τοποθετούμε το πιστόνη μέσα στον κύλινδρο και όταν φέρουμε όλη τη διάταξη κάθετη απλά να γλυστράει το πιστόνι στον κύλινδρο .... αλλά όμως αν ταπώσουμε το transfer port να έχει τέτοια έμφραξη που να λειτουργεί σαν τις αναρτήσεις και να μην αφήνει  με κανένα τρόπο τον αέρα να διαφεύγει.

Το να βάζουμε μια τσιμούχα έστω και 2 δέκατα μπαίνει δύσκολα .... την αναγκάζουμε να φρενάρει ... χαλάει με τη σειρά του το ελατήριο .... κι αμα μπουκώσουμε το ελατήριο με χιτώνια κτλ κτλ έχουμε το "γλυκό" δωδεκάλιβρο που κάνουν τα κιτάκια. Αυτό θέλουμε τελικά απο ένα όπλο ελατηρίου;

Τέλος υπάρχουν και οι βελτιώσεις που αφορούν το transfer port και τη διαδρομή που κάνει το πιστόνι .... και είμαι τις άποψης ότι σε κάποιες περιπτώσεις καλό είναι να γίνει παρέμβαση για να πάρουμε εξτρά δύναμη και να διατηρήσουμε την ίδια μαλακιά συμπεριφορά στο όπλο.

Μην αναλωνώμαστε στο γράσσο που θα χρησημοποιήσουμε .... δεν παίζει και τόσο σημαντικό ρόλο αν βάλουμε Moly ή sg3 ή απλό άσπρο γράσσο ... θα λειτουργήσουν .... κάποια θα διαρκέσουν περισσότερο κάποια λιγότερο ... με το ρυθμό που ανοίγει ένα όπλο μέχρι να πάρει το αποτέλεσμα που θέλει ο κάτοχος .... πόσες φορές απολιπαίνεται και ξαναλιπαίνεται;


Θα συμφωνήσω σε όλα, αλλά θα σταθώ ιδιαίτερα στην τελευταία παράγραφο.
Και βαζελίνη να βάλεις σε ένα όπλο και θερμαντική αλοιφή... :D :D :D  θα δουλέψει μια χαρά. Η ουσιαστική διαφορά είναι η διάρκεια που θα προσφέρει το κάθε λιπαντικό.

asrael

Παράθεση από: diana350magnum στις Ιουνίου 02, 2014, 09:08:39 ΜΜ

Θα συμφωνήσω σε όλα, αλλά θα σταθώ ιδιαίτερα στην τελευταία παράγραφο.
Και βαζελίνη να βάλεις σε ένα όπλο και θερμαντική αλοιφή... :D :D :D  θα δουλέψει μια χαρά. Η ουσιαστική διαφορά είναι η διάρκεια που θα προσφέρει το κάθε λιπαντικό.


Οπότε και αλοιφή "καθυστέρησης" να βάλουμε απλά θα αυξηθεί το Lock time  :D :D :D :D :D :D

Ναι όταν καταλήξουμε στο αποτέλεσμα τότε η διάρκεια του λιπαντικού κάνει τη διαφορά σε ποιό να επιλέξουμε ;)
Ο καλύτερος δάσκαλος είναι αυτός που σου δείχνει που να κοιτάξεις αλλά ποτέ δεν σου λέει τι να δείς ....

kostas100

Παράθεση από: diana350magnum στις Ιουνίου 02, 2014, 09:08:39 ΜΜ
Παράθεση από: asrael στις Ιουνίου 02, 2014, 08:57:45 ΜΜ
Κάπου ειπώθηκε ότι οι μεταλλικοί οδηγοί δεν κάνουν για τα ελατηρίου γιατί υπάρχει τριβή μέταλο με μέταλο. Ισχυει

Απο την προσωπική μου πείρα, κάμποσα όπλα περάσανε απο τα χέρια μου και οι δοκιμές που έκανα πάρα πολλές, έχω καταλήξει στο αντίθετο, αν ο οδηγός είναι μεταλικός και γυαλισμένος καλά σου δίνει την ακαμψία που χρειάζεται για να εξαλειφθεί το twang και να μπορεί να ανταπεξέλθει το όπλο στις απαιτήσεις του σκοπευτή όπως επίσης και στο μεταλικό top hat για παραπάνω δύναμη.Εαν ο μεταλλικος οδηγος ειναι ΤΟΣΟ καλα γιαλισμενος δεν θα εχεις προβλημα,αλλα αφου βαζοντας εναν απο ερταλον τεφλον ,ντελριν δεν θα εχεις ΠΟΤΕ μεταλλικο θορυβο ,δεν θα χαλασει απο την τριβη η εσωτερικη επικαλυψη του Τιταν,δεν βλεπω τον λογο να ρισκαρεις με τα μεταλλικα εξαρτηματα

Οταν μπορεί κάποιος να πάρει κάτι παραπάνω απο ένα όπλο σε δύναμη συνδυαζόμενη με την ακρίβεια γιατί πρέπει σώνει και καλά να το κλειδώσει στα 12 ποδόλιβρα; Συμφωνω

Τέλος για τις τισμούχες oversized ή όχι καλό είναι να μπαίνουν με υποψία αντίστασης και για μένα η καλύτερη εφαρμογή είναι να τοποθετούμε το πιστόνη μέσα στον κύλινδρο και όταν φέρουμε όλη τη διάταξη κάθετη απλά να γλυστράει το πιστόνι στον κύλινδρο .... αλλά όμως αν ταπώσουμε το transfer port να έχει τέτοια έμφραξη που να λειτουργεί σαν τις αναρτήσεις και να μην αφήνει  με κανένα τρόπο τον αέρα να διαφεύγει.Συμφωνω

Το να βάζουμε μια τσιμούχα έστω και 2 δέκατα μπαίνει δύσκολα .... την αναγκάζουμε να φρενάρει ... χαλάει με τη σειρά του το ελατήριο .... κι αμα μπουκώσουμε το ελατήριο με χιτώνια κτλ κτλ έχουμε το "γλυκό" δωδεκάλιβρο που κάνουν τα κιτάκια. Αυτό θέλουμε τελικά απο ένα όπλο ελατηρίου;Μπουκωνει αρχικα αλλα με την χρηση ερχεται εκει που πρεπει

Τέλος υπάρχουν και οι βελτιώσεις που αφορούν το transfer port και τη διαδρομή που κάνει το πιστόνι .... και είμαι τις άποψης ότι σε κάποιες περιπτώσεις καλό είναι να γίνει παρέμβαση για να πάρουμε εξτρά δύναμη και να διατηρήσουμε την ίδια μαλακιά συμπεριφορά στο όπλο. Ανοιγοντας το
Transfer port δεν παιρνεις εχτρα δυναμη ,το αντιθετο ΧΑΝΕΙΣ δυναμη αλλα κερδιζεις λειτουργια.
Σε ενα δυνατο και δυστροπο αεροβολο θα δεις διαφορα ,σε ενα 12λιβρο θα χασεις δυναμη την οποια θα πρεπει να αναπληρωσεις με εχτρα προφορτιση ,στην ουσια "Δωρο αδωρο"


Μην αναλωνώμαστε στο γράσσο που θα χρησημοποιήσουμε .... δεν παίζει και τόσο σημαντικό ρόλο αν βάλουμε Moly ή sg3 ή απλό άσπρο γράσσο ... θα λειτουργήσουν .... κάποια θα διαρκέσουν περισσότερο κάποια λιγότερο ... με το ρυθμό που ανοίγει ένα όπλο μέχρι να πάρει το αποτέλεσμα που θέλει ο κάτοχος .... πόσες φορές απολιπαίνεται και ξαναλιπαίνεται;


Θα συμφωνήσω σε όλα, αλλά θα σταθώ ιδιαίτερα στην τελευταία παράγραφο.
Και βαζελίνη να βάλεις σε ένα όπλο και θερμαντική αλοιφή... :D :D :D  θα δουλέψει μια χαρά. Η ουσιαστική διαφορά είναι η διάρκεια που θα προσφέρει το κάθε λιπαντικό.

+1000
Το καθε Γρασσο εχει σχεδιαστει για συγκεκριμενη χρηση,ολα δουλευουν αλλα αυτο που ΠΡΕΠΕΙ
κανει την Διαφορα στην εκαστοτε χρηση.....

asrael

Κι όμως να παραθέσω ότι για τους οδηγούς απο πλαστικό κατα πρώτον οι εταιρείς τους λανσάρουνε όχι σαν βελτιωτικούς για εμάς αλλά περισσότερο για το ότι ένας πλαστικός οδηγός για να φτιαχτεί σε 10-15 λεπτά απο έναν μικρό χομπίστικο τόρνο ενώ στον ίδιο τόρνο ένας ατσάλινος οδηγός μπορεί να πάρει και μία μέρα.  Αν τώρα πάμε σε έναν τόρνο με δυνατό μοτέρ όπου δεν θα κωλώσει πουθενά σε σκληρά μέταλλα σαν το ατσάλι και μπορείς να κάνει πέρασμα 3-4 χιλιοστά με την πρώτη αντίστοιχα για να επεξεργαστεί πλαστικό θα μπορεί να κάνει πέρασμα στα 8 χιλιοστά!

Οπότε αντί να γίνουν 2-3 περάσματα μαζί με το φινίρισμα στον μεταλλικό σύν το τρύπημα αν πρόκειται για κούφιο οδηγό που γίνεται σε σε χαμηλές στροφές στο ατσάλι μπορεί πχ να πάρει και 4 λεπτά για να προκύψει ένας οδηγός καλός. Σε 4 λεπτά απο ασετάλ φτιάχνεις 4-5 οδηγούς αντίστοιχα .... οι χρόνοι μπορεί να φαίνονται πολύ μικροί αλλά αν αναφερόμαστε σε αυτόματες εργαλειομηχανές είναι εφικτοί.

Αρα αν αναφερθούμε τώρα σε χρόνο κατασκευής .... το μέταλο κοστίζει περισσότερο και σαν υλικό αλλά και σαν χρόνος κατεργασίας.

Αν τώρα προσθέσουμε και τη φθορά των εργαλείων παραγωγής .... στους ατσάλινους οδηγούς τα κοπτικά φθείρονται γρήγορα ... απαιτείται παρουσία ανθρώπου για έλεγχο έτσι ούτως ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα οπότε ανεβαίνει και το κόστος παραγωγής, ενώ με το πλαστικό αν βάλουμε πχ κοπτικά καρβιδίου που προορίζονται μέχρι και για ανοξείδωτο χάλυβα απλά η φθορά τους θα επέλθει σε κάτι εκατομύρια κομμάτια.

Αν τώρα επιλεγεί για το μέταλλο η κλατεργασία σε υψηλές στροφές για πιο γρήγορη κατεργασία ... προστίθεται στο κόστος και το σαπονέλαιο που θυα χρησημοποιηθεί ... η ανάλωση της ενέργειας που θα απαιτηθεί επιπλέον κτλ κτλ.

Ετσι αντί ένας όδηγός για HW97 να στοιχίζει στο εργοστάσιο 1 euro θα στοίχηζε 6 ;)

Για αυτό και επιλέγονται ευκολοκατέργαστα υλικό κι όχι το μέταλο.

Για το tranfer port πάλι δεν είπα ότι πρέπει να ανοίξουμε .... υπάρχουν περιπτώσεις που χρειάζεται άνοιγμα και περιπτώσεις που θέλει κλείσημο :)
Ο καλύτερος δάσκαλος είναι αυτός που σου δείχνει που να κοιτάξεις αλλά ποτέ δεν σου λέει τι να δείς ....

drakos

Θα συμφωνησω κι εγω με το Σταματη και μαλιστα με χιλια  ;D .
Ο Γιωργος βεβαια εδωσε και το τελειωτικο .  .  . βαζελινη   :D , το οποιο κανει ,
αρκει να είναι η καλη ποιοτητα   ;D . Η διαφορες είναι αλλου ,
που φαινονται μονο κατοπιν πολλων δοκιμων , αλλα και παλι δεν είναι
σιγουρο τιποτα γιατι κανενα οπλο δεν είναι ολοιδιο .
Εχει λυθει οπλο χωρις να πειραχτεί τσιμουχα .  .  .  απλα για ελεγχο ,
δηλ. μονο ελατηριο εξω , και όταν ξαναδεθηκε δεν εριχνε το ιδιο [ γ@μ@θ@κε ] .

L a z e r
Φαλτσετα
Ματσετα
Μπαλτας

kostas100

Παράθεση από: drakos στις Ιουνίου 02, 2014, 10:16:56 ΜΜ
Θα συμφωνησω κι εγω με το Σταματη και μαλιστα με χιλια  ;D .
Ο Γιωργος βεβαια εδωσε και το τελειωτικο .  .  . βαζελινη   :D , το οποιο κανει ,
αρκει να είναι η καλη ποιοτητα   ;D . Η διαφορες είναι αλλου ,
που φαινονται μονο κατοπιν πολλων δοκιμων , αλλα και παλι δεν είναι
σιγουρο τιποτα γιατι κανενα οπλο δεν είναι ολοιδιο .
Εχει λυθει οπλο χωρις να πειραχτεί τσιμουχα .  .  .  απλα για ελεγχο ,
δηλ. μονο ελατηριο εξω , και όταν ξαναδεθηκε δεν εριχνε το ιδιο [ γ@μ@θ@κε ] .


Αυτο το σεναριο Κουλη ειναι λιγο δυσκολο..
Εχουμε λυσει 10 φορες τα οπλα και οταν τα δενουμε ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ τιποτα..
Εκτος εαν το συγκεκριμενο ειχε τιποτα spacer που τα ξεχασε να τα βαλει ο κατοχος του...
Δεν πειραξε τιποτα και το οπλο χαλασε ???????

Christopher

Οταν λυνεις ενα οπλο, ακομα και τις βιδες απο το κοντακι θελει μετα λιγες βολες για να το σεταρεις.
Εδω οπτικο βαζεις και βγαζεις και το οπλο ειναι αλλου.
Υπομονη κυριοι υπομονη.
Αν βγαλεις και τσιμουχα, θελεις 200 σφαιρακια για πλακα για να ερθει.
TX 200 HC 5.5  .kit v-mach
Hw 95 4.5  kit v-mach
Hw 97 4.5   kit v-mach
Hw 30s 4.5 kit vortek
Diana 75 4.5
Elgamo 300 4.5
Hw 100 fsb 5.5
Air Wolf Mvt 5.5
Steyr LG 110 FT 4.5

Φραγκίσκος

Παράθεση από: Christopher στις Ιουνίου 02, 2014, 11:45:18 ΜΜ
Οταν λυνεις ενα οπλο, ακομα και τις βιδες απο το κοντακι θελει μετα λιγες βολες για να το σεταρεις.
Εδω οπτικο βαζεις και βγαζεις και το οπλο ειναι αλλου.
Υπομονη κυριοι υπομονη.
Αν βγαλεις και τσιμουχα, θελεις 200 σφαιρακια για πλακα για να ερθει.

Ο Εμμανουήλ πήρε τον Γ.Γκουτή  να τον ευχαριστήσει για το Προσπόρ που του το 'έκανε "άλλο" όπλο  ;)
και του είπε ακριβός τα ίδια πράγματα :o 200 βολές ας είναι με στρωμένη τσιμούχα
για να κάτσουν τα πάντα στην τελική θέση τους και μετά μηδένισμα  8) 8) 8) 8)

drakos

Παράθεση από: kostas100 στις Ιουνίου 02, 2014, 10:28:22 ΜΜ
Παράθεση από: drakos στις Ιουνίου 02, 2014, 10:16:56 ΜΜ
Εχει λυθει οπλο χωρις να πειραχτεί τσιμουχα .  .  .  απλα για ελεγχο ,
δηλ. μονο ελατηριο εξω , και όταν ξαναδεθηκε δεν εριχνε το ιδιο [ γ@μ@θ@κε ] .


Αυτο το σεναριο Κουλη ειναι λιγο δυσκολο..
Εχουμε λυσει 10 φορες τα οπλα και οταν τα δενουμε ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ τιποτα..
Εκτος εαν το συγκεκριμενο ειχε τιποτα spacer που τα ξεχασε να τα βαλει ο κατοχος του...
Δεν πειραξε τιποτα και το οπλο χαλασε ???????


Κωστα μου εχει τυχει κι εμενα . Μη φανταστείς τεράστιες διαφορες ,αλλα όταν εχεις πολύ καλη λειτουργια
και πας να δοκιμασεις κατι [ ακομη και ελατηριο να βγαλεις και να βαλεις  ] πολύ πιθανον μετα εάν το ξανακανεις
όπως πριν , να μη εχεις αυτό που ειχες . Γι΄αυτο εάν ένα οπλο δουλευει καλα , η φραση που ακους συνηθως από
εμπειρους είναι ΜΗ ΤΟ ΠΕΙΡΑΞΕΙΣ . Πιστευω ότι το πρόβλημα οφείλεται στο ελατηριο το οποιο πριν εχει κατσει τελεια
[ πατησει ] στη σωστη γωνια και δε στρεβλωνει με αποτέλεσμα κατά την εκτονωση να ταξιδευουν όλα ευθεια .
Αυτό βεβαια δεν ξερω αν ισχυει , απλα δε βλεπω καποιο αλλο λογο στο συγκεκριμενο πρόβλημα  .
Μπορει να είναι και κατι αλλο , μπορει να ετυχε , αλλα το εχω ακουσει και από αλλους φιλους το θεμα ευαισθησίας  σε οπλο ελατηριου.
L a z e r
Φαλτσετα
Ματσετα
Μπαλτας

kostas100

Οπως εχουμε ξαναπει Φιλε Κουλη εχθρος του "καλου",ειναι το καλυτερο !!!!!!
Γι αυτο ψαχνομαστε ολοι και το επιπεδο των οπλων μας ειναι πολυ καλο...
Υπαρχει ομως και καλυτερο......

ΥΓ
Την Κυριακη στο ΣΚ ηταν γεματο Αεροβολαρες ,Του Θρασσου ,του Φραγκισκου κλπ κλπ...

Christopher

Γενικα τα οπλα ελατηριου είναι πολυ ευαίσθητα.

Και να ξερεις τι κανεις,θελουν πολλες βολες και ισως μερικα ανοιγματα για να ερθουν εκει που πρεπει,και μετα παμε στο μην το πειράζεις καθολου.

Πιστευω ότι τα οπλα μου ριχνουν καλα,για να ριχνουν όμως καλα εχου περασει από 40 κυματα ;)
TX 200 HC 5.5  .kit v-mach
Hw 95 4.5  kit v-mach
Hw 97 4.5   kit v-mach
Hw 30s 4.5 kit vortek
Diana 75 4.5
Elgamo 300 4.5
Hw 100 fsb 5.5
Air Wolf Mvt 5.5
Steyr LG 110 FT 4.5

drakos

Παράθεση από: kostas100 στις Ιουνίου 03, 2014, 06:46:26 ΜΜ
Οπως εχουμε ξαναπει Φιλε Κουλη εχθρος του "καλου",ειναι το καλυτερο !!!!!!
Γι αυτο ψαχνομαστε ολοι και το επιπεδο των οπλων μας ειναι πολυ καλο...
Υπαρχει ομως και καλυτερο......
ΥΓ Την Κυριακη στο ΣΚ ηταν γεματο Αεροβολαρες ,Του Θρασσου ,του Φραγκισκου κλπ κλπ...


Του Θρασου του Στρατου , καθως και ομοια τους που κατεχουν φιλοι δε συγκρινονται
με τα συμβατικα δικα μας , ότι και να κανουμε . Νομιζω δεν υπαρχει αμφισβητηση σ΄αυτο .
Αλλα σιγουρα παντα θα υπαρχουν λειτουργικα καλυτερα οπλα κατά την αποψη του καθενος,
αφου τα κριτήρια αλλαζουν στην αισθηση , και μπαινει το διλλημα γιουβετσι η΄ κοκορετσι  :D .

Υγ. Χριστόφορε ετσι είναι φιλε όπως τα λες , απλα πρεπει να ξερεις ποτε να σταματήσεις
γιατι από ένα σημειο και μετα δε παει άλλο , ενω άλλο οπλο μπορει να δουλευει λιγο καλυτερα , γιατι ετσι είναι η φυτρα του   ;) .
L a z e r
Φαλτσετα
Ματσετα
Μπαλτας

Christopher

Παράθεση από: drakos στις Ιουνίου 03, 2014, 07:50:54 ΜΜ
Παράθεση από: kostas100 στις Ιουνίου 03, 2014, 06:46:26 ΜΜ
Οπως εχουμε ξαναπει Φιλε Κουλη εχθρος του "καλου",ειναι το καλυτερο !!!!!!
Γι αυτο ψαχνομαστε ολοι και το επιπεδο των οπλων μας ειναι πολυ καλο...
Υπαρχει ομως και καλυτερο......
ΥΓ Την Κυριακη στο ΣΚ ηταν γεματο Αεροβολαρες ,Του Θρασσου ,του Φραγκισκου κλπ κλπ...


Του Θρασου του Στρατου , καθως και ομοια τους που κατεχουν φιλοι δε συγκρινονται
με τα συμβατικα δικα μας , ότι και να κανουμε . Νομιζω δεν υπαρχει αμφισβητηση σ΄αυτο .
Αλλα σιγουρα παντα θα υπαρχουν λειτουργικα καλυτερα οπλα κατά την αποψη του καθενος,
αφου τα κριτήρια αλλαζουν στην αισθηση , και μπαινει το διλλημα γιουβετσι η΄ κοκορετσι  :D .

Υγ. Χριστόφορε ετσι είναι φιλε όπως τα λες , απλα πρεπει να ξερεις ποτε να σταματήσεις
γιατι από ένα σημειο και μετα δε παει άλλο , ενω άλλο οπλο μπορει να δουλευει λιγο καλυτερα , γιατι ετσι είναι η φυτρα του   ;) .

Παντα ξερω που είναι τα ορια τους(τα εχω περασει πολλες φορες)και εκει σταματω 8) 8) 8)
TX 200 HC 5.5  .kit v-mach
Hw 95 4.5  kit v-mach
Hw 97 4.5   kit v-mach
Hw 30s 4.5 kit vortek
Diana 75 4.5
Elgamo 300 4.5
Hw 100 fsb 5.5
Air Wolf Mvt 5.5
Steyr LG 110 FT 4.5